عرضه و توزیع کینوا رنگی

خرید و فروش گیاه کینوا

بزرگترین مرکز تولید، عرضه و توزیع کینوا رنگی در کشور، عرضه کینوا را در رنگ های سفید، قرمز و سیاه همراه با مشاوره و راهنمایی رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

دانه کینوا

کینوا یک ماده غذایی مفید است که عملکرد آن مشابه خانواده غلات می باشد اما ویژگی های منحصر به فردی دارد. از ویژگی های این شبه غله به میزان پروتئین مناسب و اسید آمینه های آن میتوان اشاره کرد. فیبر بالای کینوا باعث سیری زودرس و نیز گرسنگی دیر هنگام می شود که این عامل برای افرادی که تصمیم به رژیم لاغری گرفته بسیار مفید می باشد. به علت نبود گلوتن در کینوا برای بیماران سلیاکی استفاده می شود.

کینوا

کینوا رنگی

 طیف های رنگی کینوا متفاوت است اما به طور کل در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه وجود دارد. هر سه رنگ آن دارای کالری و پروتئین یکسان می باشند و تفاوت آن ها در نوع بافت و میزان آنتی اکسیدان های قرمز و سیاه می باشد. سطح زیرکشت کینوا سفید در ایران از دو کینوای دیگر بیشتر است. کینوا قرمز و سیاه نسبت به سفید به دلیل رنگی بودنشان آنتی اکسیدان بیشتر دارند.

کینوا رنگی قرمز و سیاه و عرضه و توزیع در کشور

آنتی اکسیدان های موجود در کینوا قرمز و سیاه، کامپفرول و کوئرستین می باشد. آنتی اکسیدان های کامپفرول و کوئرستین که در بیشتر در کینوا قرمز وجود دارند، در پیشگیری از بیماری های سرطانی و قلب و عروق نقش بسزایی دارند.

کینوا قرمز و سیاه زمان بیشتری برای طبخ نیاز دارند و عامه پسند نیستند و بیشتر در تهیه سالادها به علت رنگی بودنشان استفاده می شوند، اما کینوا سفید سریع تر پخته می شود و بافت نرم و لطیف تری دارد و به جای برنج سفید در سبد غذایی می توان از آن استفاده کرد. کینوای سیاه بیشتر در تولید مالت در صنعت نوشیدنی استفاده می شود.

کینوا در مقایسه با شبه غلات دیگر خواص منحصربه فرد زیادی دارد که امروزه اکثر مردم به جای استفاده از غلات دیگر به مصرف کینوا روی آوردن و جهت تهیه این محصول در هر سه رنگ آن می توانید از مجموعه ما  آن را با قیمت مناسب و بصورت خرده و عمده تهیه نمایید.

دانه کینوا رنگی

عرضه و توزیع کینوا رنگی

این مجموعه با فراوری دانه های کینوا درجه یک تولید شده در رنگ های مختلف توانسته تنوع و کیفیت بسیار مطلوبی را در دانه کینوا ایرانی ایجاد کرده است. عرضه و توزیع دانه کینوا رنگی در کشور در این مجموعه انجام می شود. این مجموعه برای مصرف کننده های نهایی دانه کینوا در بسته بندی های مختلف به صورت خرده فروشی عرضه می کند. همچنین تامین بار در حجم تناژ برای صنف های مختلف در سطح کشور  در این مجموعه انجام می شود. افرادی که علاقه مند هستند در حوزه ی کینوا فعالیت کنند برای گرفتن مشاوره و گرفتن اطلاعات کافی در زمینه ی کینوا می توانند با جامع ترین مرجع کشت ، تولید ، فراوری و عرضه و توزیع کینوا در کشور در ارتباط باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *