تولید بهترین کینوا رنگی

قیمت کینوا سه رنگ

این مجموعه در حال حاضر با بکارگیری متخصصان مجرب و دستگاه های فرآوری پیشرفته اقدام به تولید بهترین کینوا رنگی در کشور نموده است. افراد علاقمند به رژیم غذایی سالم وسرشار از مواد مغذی می توانند بهترین کینوا رنگی را از این مجموعه تهیه نمایند.

تولید بهترین کینوا رنگی

این مجموعه با کشت کینوا در 1000 هکتار از زمین های زراعی کشور یکی از بزرگترین تولید کننده های کینوا در کشور به شمار می رود. این مجموعه واریته های خاص کینوا را شناسایی و با ترویج کشت اقدام به تولید بهترین محصولات نموده است.

واریته های مختلف کشت شده در ایران دارای ویژگی ها ، رنگ، طعم ، درشتی و… مختلفی هستند. در این مجموعه متخصصان تحقیق و توسعه بهترین کینوا تولید شده از استان های مختلف تولید و جمع آوری کرده و در کارخانه ی فراوری ، کینوا سفید و رنگی را با بهترین دستگاه های روز دنیا فراوری کرده و محصولی با کیفیت با رنگ و طعم عالی وارد بازار می کند.

مصرف کنندگان دانه کینوا و یا کارخانه جات صنایع تبدیلی و دیگر صنف ها مانند باشگاه ها ، رستوران ها، هتل ها ، شرکت های پخش و بسته بندی برای تامین محصول با کیفیت و استاندارد در حجم های مختلف با این مجموعه در ارتباط باشند.

دانه کینوا

کینوا رنگی

کینوا در طیف های رنگی مختلفی وجود دارد، اما به طور کلی در سه دسته رنگ سفید، قرمز و سیاه دسته بندی میشود. کینوا سفید که به آن کینوا طلایی هم گفته میشود. که سه رنگ سفید کرم و شیری را شامل می شود، بافت نرم تر و سبک تری نسبت به کینوا قرمز و سیاه دارد و میتوان از آن به جای برنج در سبد غذایی مصرف نمود. در واقع مانند برنج طبخ می شود.

اما کینوا قرمز و سیاه بیشتر در تزئین سالاد استفاده می شوند زیرا بافت سفت تری دارند، البته مردم با توجه ذائقه و سلیقه خود می توانند از آن ها در مصرف روزانه خود استفاده کنند. کینوا سیاه در صنعت نوشیدنی برای تولید مالت نیز مصرف زیادی دارد. این مجموعه تولید کننده انواع دانه کینوا رنگی و سفید است و علاقه می توانند د حجم های مختلف سفارش خود را ثبت نمایند.

کینوا قرمز و سیاه میزان آنتی اکسیدان مناسبی دارند، و از آنجایی که آنتی اکسیدان می تواند از بیماری های سرطان و قلبی پیشگیری کند، کینوا قرمز و سیاه منابع آنتی اکسیدانی بسیار مفیدی برای همه افراد جامعه می باشد.

 امروزه با توجه به بالارفتن سطح آگاهی مردم، اکثر افراد جامعه به دنبال مواد غذایی با کیفیت و سرشار از آنتی اکسیدان می باشند.آنتی اکسیدان موجود در کینوا رنگی که همان کینوا قرمز و سیاه می باشد به طور قابل توجهی بالاست.

دانه کینوا

ارزش غذایی کینوا

کینوا گیاهی با ارزش غذایی مطلوب می باشد، پروتئین که می تواند جایگزین گوشت برای افراد گیاهخوار باشد و تمام اسیدآمینه های ضروری بدن را دارد. هم چنین ویتامین هایی نظیر B و E، املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، آهن و روی دارد. از آن جایی که امروزه غذاهای فست فودی در بین مردم رایج شده و سلامتی مردم را در کل دنیا و نیز کشور خودمان به خطر انداخته است و بیماریهای مختلفی از جمله پوکی استخوان در جهان شایع شده است. اما خبر خوب این است که کینوا این گیاه شگفت انگیز سرشار از کلسیم است و مصرف آن از پوکی استخوان جلوگیری می کند. بهترین تولید ات دانه کینوا رنگی و سفید را می توانید در این مجموعه با کیفیت های بسیار درجه یک و استاندارد تهیه نمایید.

مصرف کینوا در همه افراد با هر سن و شرایطی مفید فایده است. و همه مردم می توانند از این گیاه مفید در برنامه غذایی خود استفاده نمایند.

تولید بهترین نوع کینوا رنگی

علاقه مندان به تولید انواع دانه کینوا رنگی و یا خرید انواع رنگ های کینوا می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند. این مجموعه با کشت ارقام مختلف کینوا در استان های مختلف و فراوری های بسیار تخصصی کینوا رنگی را با کیفیت درجه یک تولید و در سراسر کشور با بسته بندی های متوع عرضه می کند.با توجه به وجود ماده ای صابونی و غیر خوراکی به نام ساپونین در پوسته کینوا باید حتما قبل از مصرف کینوا را فرآوری کرده و ساپونین موجود در پوسته آن از بین برود تا قابل استفاده گردد، زیرا اگر ساپونین موجود در پوسته کینوا از بین نرود مسمومیت برای سلامتی افراد ایجاد میکند.

خبر خوب این است که این مجموعه با بکارگیری صنعت مناسب و قوی در زمینه فرآوری و از بین بردن ساپونین کینوا میتواند بهترین کینوا با کیفیت را در اختیار عموم مردم از کل کشور قرار دهد و مردم با خیالی آسوده می توانند از این گیاه ارزشمند در برنامه روزانه خود استفاده نمایند.  علاقمندان می توانند از مشاوره این مجموعه نیز به طور رایگان استفاده نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *