فروش پودر کینوا

پودر کینوا

فروش پودر پروتئینی کینوا در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ برای تهیه پودر پروتئینی کینوا با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به کدام مرکز می‌توان مراجعه کرد؟

کینوا خاویار گیاهی

کینوا یک شبه غله است که با نام خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین گیاهی هم معروف است. امروز در کشورهای مختلف دنیا و نیز ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این گیاه ارزشمند به عنوان وعده اصلی روزانه می‌تواند مصرف شود و این که سرشار از مواد مغذی است.

از دانه کینوا فرآورده‌های زیادی از جمله پودر پروتئینی کینوا و… در این مجموعه با تمام استانداردهای لازم تولید می‌گردد. سازمان فائو سال 2013 را سال کینوا معرفی کرد و کشورهای مختلف را به تولید کینوا ترغیب کرد. زیرا این دانه حاوی ارزش پروتئینی بالایی است که می‌تواند به عنوان یک غذای کامل مصرف شود.

فروش پودر کینوا

پودر پروتئینی کینوا برای ورزشکاران

ورزشکاران عزیز برا عضله سازی و ایجاد اندامی زیبا می‌بایست به همراه ورزش از مواد غذایی سالم استفاده نمایند. مصرف مکمل‌های شیمیایی برای تولید عضله در بدن ممکن است عوارض نامناسبی در آینده برای انسان ایجاد کند. بنابراین توصیه ما این است که حتی الامکان از مصرف این مکمل‌های شیمیایی خودداری نمایید.

پودر پروتئینی کینوا همانطور که از نامش پیداست حاوی مقدار پروتئین بسیار مناسبی بخصوص برای ورزشکاران عزیز است که نه تنها هیچ عارضه‌ای ندارد، بلکه سالم، طبیعی و سرشار از مواد مغذی علاوه بر  پروتئین است. فروش این محصول در سراسر کشور صورت می گیرد.

پودر پروتئینی کینوا سرشار از مواد مفید

پودر پروتئینی کینوا علاوه بر دارا بودن پروتئین کافی، حاوی مواد مغذی مانند املاح معدنی کلسیم، آهن، روی، منیزیوم، فسفر، پتاسیم، ویتامین‌های گروه B و E، آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، فیبر، اسید‌های آمینه ضروری بدن و پروتئین به مقدار مناسبی می‌باشد.

تمام افراد علاقمند و بخصوص ورزشکاران عزیز با مصرف پودر پروتئینی کینوا علاوه بر ایجاد اندام متناسب دلخواه‌شان، به سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها هم می‌رسند. علاقه مندان می توانند این محصول را از مراکز فروش تهیه نمایند.

فروش پودر کینوا

پودر پروتئینی کینوا سرشار از فیبر

همانطور که گفتیم پودر پروتئینی کینوا می‌تواند نیاز پروتئینی افراد ورزشکار را به خوبی و بدون عارضه تامین کند. علاوه بر تامین پروتئین، فیبر کافی هم در این محصول وجود دارد، که برای ورزشکاران اهمیت ویژه‌ای دارد.

زیرا وجود فیبر در غذا باعث می‌گردد که فرد زودتر احساس سیری کرده و زودتر از غذا دست بکشد و همین موضوع باعث کاهش وزن و تناسب اندام در افراد می‌شود. هم چنین گرانول‌های نشاسته‌ای موجود در پودر پروتئینی کینوا کوچک هستند و بصورت چربی در بدن فرد ذخیره نمی‌گردند.

همه این عوامل برای افراد ورزشکار بسیار اهمیت دارد و با مصرف پودر پروتئینی کینوا تامین می‌شود. علاوه بر این‌ها پودر پروتئینی کینوا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌ها نیز می‌گردد.

فروش پودر کینوا

فروش پودر پروتئینی کینوا

اولین مرکز فروش پودر پروتئینی کینوا در کشور اقدام به تولید محصولات فراسودمندی مثل پودر پروتئینی کینوا و… با بهترین کیفیت نموده است. برای تهیه پودر پروتئینی کینوا می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در فروش پودر پروتئینی کینوا

برای فروش پودر پروتئینی کینوا بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده این مجموعه آماده همکاری و عقد قرارداد با باشگاه‌های بدن سازی، ورزشکاران عزیز، رژیم درمانگرها، مربیان باشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها، عطاری‌ها و.. می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *