تولید بهترین کینوا درجه یک

قیمت ارزان کینوا برای خرید

در این مجموعه تولید بهترین کینوا درجه یک با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم صورت گرفته و در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می‌گیرد.

دانه کینوا چیست؟

دانه کینوا یک شبه غله است که حاصل کشت بذر کینوا می‌باشد و بومی مناطق آندز در آمریکای جنوبی است و چند سالی است که کشت آن در کشور ما ایران توسعه پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد. این دانه‌ی ارزشمند مورد استفاده برای تمام گروه‌های سنی می‌باشد. محدودیتی در این زمینه وجود ندارد مگر کسانی که دچار بیماری‌های خاصی هستند که با مشورت پزشک خود می‌توانند از دانه کینوا استفاده نمایند. دانه کینوا به دلیل کیفیت پروتئینی بالایی که دارد به عنوان یک غذای کامل معرفی شده است و تنها گیاهی که همه‌ی اسید آمینه‌های ضروری بدن شامل لیزین، تریپتوفان، لوسین، متیونین و……را دارد، کینوا می‌باشد. به دلیل داشتن تعادل بین چربی و پروتئین در دانه‌ی کینوا به عنوان یک دانه‌ی روغنی هم محسوب می‌شود.

دانه کینوا

تفاوت‌های کینوا ایرانی و وارداتی

تفاوت شاخص کینوا وارداتی و ایرانی در رنگ آن‌ها می‌باشد به طوری که کینوا وارداتی رنگ سفید‌تری نسبت به کینوا ایرانی ممکن است داشته باشد. اما به طور کلی در میزان مواد مغذی آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد که کینوا ایرانی بهتر هم می‌باشد. از نظر قیمت کینوا وارداتی و ایرانی تولیدی در این مجموعه تفاوت زیادی وجود دارد و کینوا وارداتی قیمت بسیار بالاتری نسبت به ایرانی دارد.

جالب اینجاست که عده‌ای از محققان کینوا تولیدی در داخل کشور را مورد آزمایش قرار داده اند و مشاهده کردند که میزان یک سری از مواد مغذی کینوا تولیدی در داخل کشور (کینوا ایرانی) مانند آهن و امگا 6 حتی از نوع وارداتی کینوا نیز بیشتر است. با این که برخی مراکز کینوا وارداتی را با قیمت‌های گزاف در داخل کشور به فروش می‌رسانند. بنابراین خرید کینوا ایرانی البته از مراکز معتبر بسیار به صرفه‌تر و مغذی‌تر از کینوا وارداتی است.

دانه کینوا

تولید کینوا درجه یک

امروزه با توجه به افزایش کشت و بازار کینوا در سطح کشور مراکز مختلفی بدون مجوز و استانداردهای لازم اقدام به تولید و عرضه کینوا می‌نمایند. لذا پیدا کردن یک مرکز مطمئن و دارای مجوز و استاندارد‌های لازم شاید برای یک سری از افراد مشکل باشد. اما این مجموعه با داشتن مجوزات و استانداردهای لازم برای تولید، فرآوری و عرضه کینوا در سطح کشور کمک زیادی به مصرف کنندگان کینوا و فرآورده های آن در خرید کینوا از یک مرکز مطمئن می‌کند. برای خرید بهترین کینوا درجه یک با قیمتی بسیار مناسب در هر مقدار بصورت بسته بندی و فله می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و میزان کینوا مورد نظر خود را سفارش دهید.

هم چنین این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، هایپر مارکت‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، عطاری‌ها، فروشگاه‌ها و….جهت سفارش دانه کینوا بصورت خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *