مرکز کینوا درجه یک

خرید و فروش گیاه کینوا

بزرگترین مرکز  تولید ، فرآوری و توزیع کینوا در کشور ، کینوا درجه یک را پس از فرآوری در کارخانه مکانیزه ، به صورت خرد و عمده و با قیمت مناسب تر از نوع وارداتی در سراسر کشور عرضه می نماید .

ویژگی های کینوا درجه یک

کینوا درجه یک باید از مرکز معتبر تهیه شود . زیرا مشاهده می شود ، افراد سودجود کینوا را بدون فرآوری و مخلوط با مواد زادی از جمله شن ریزه ، تخم علف های هرز و بقایای گیاهی با قیمت پایین به فروش می رسانند . پایین بودن قیمت ، لزوماً کیفیت محصول را نشان نمی دهد .

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا فعالیت دارد ، پس از تولید کینوا در داخل کشور ، مواد زائد آن را طی بوجاری حذف می نماید . پس از حذف مواد زائد ، کینوا شفاف ، یکدست و درشت ، تحت فرآوری قرار می گیرد .

فرآیند فرآوری در کارخانه صنعتی و مکانیزه انجام شده و در این مرحله ساپونین آن حذف می شود . پس از این کینوا درجه یک برای مصرف آماده است . پس بسته بندی شده و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می شود .

مرکز کینوا درجه یک

کینوا- دانه ای مغذی و سرشار از منیزیم

دانه کینوا دارای مقادیر بسیار بیشتر منیزیم نسبت به سه دانه پر مصرف برنج ، ذرت و گندم است . یک فرد بالغ با وزن 70 کیلوگرم ، روزانه حدود 300 تا 350 میلی گرم در روز به منیزیم نیاز دارد . دانه کینوا حاوی 270 میلی گرم منیزیم در 100 گرم ماده خشک است . این مجموعه مرکز توزیع دانه کینوا درجه یک در کشور است.

 منیزیم فعال کننده بسیاری از آنزیم ها ، به ویژه آنهایی است که فسفاتهای پر انرژی را تبدیل می کنند . همچنین تثبیت کننده اسیدهای نوکلئیک و غشاهای سلولی نیز می باشد .

علاوه بر این کینوا سرشاز منگنز ، کلسیم ، آهن ، پتاسیم ، روی و فسفر است و همه اسید آمینه های ضروری برای بدن را دارد و سرشار از پروتئین می باشد . این دانه به علت مواد غذایی بسیار مفید ، مورد استفاده برای همه سنین می باشد .

مرکز کینوا درجه یک

مرکز تولید و توزیع کینوا درجه یک

کینوا درجه یک از صفر تا صد در این مجموعه و زیرنظر کارشناسان ما تولید و عرضه می گردد . در صورتی که تمایل به تهیه کینوا درجه یک با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا زیر نظر کارشناسان مجموعه ما در مناطق مختلف کشور ، تولید می گردد و سپس در کارخانه صنعتی ، ساپونین زدایی شده و فرآوری می گردد تا برای مصارف مختلف آماده شود . کینوا فرآوری شده و درجه یک پس از بسته بندی ، به صورت خرد و عمده در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، هتل ها ، رستوران هاف باشگاه های بدنسازی ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و . . . می توانند کینوا فرآوری شده و آماده طبخ را باقیمت مناسب به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند و از خدمات ما استفاده نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *