خرید کینوا درجه یک سفید و سه رنگ در بندرعباس

کینوا

خرید کینوا درجه یک سفید و سه رنگ در بندر عباس از کدام مجموعه انجام شود؟ اگر کشاورز هستید و زمین شما در بندرعباس است و قصد کشت دانه کینوا سفید، قرمز و سیاه را دارید باید بدانید شرایط اقلیمی گرم منطقه شما موجب می ‌شود که قبل از اقدام به خرید، اطلاعات لازم در زمینه دانه مناسب اقلیم خود را تهیه کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند علاوه بر شناخت کامل این بذر بتوانید بذری پر بازده را که مناسب شرایط آب و هوایی بندرعباس است تهیه نمایید. برای خرید کینوا درجه یک سفید و سه رنگ در بندرعباس می ‌توانید به وب سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مراجعه نمایید تا متناسب با شرایط منطقه خود بهترین بذر برای شما ارسال گردد. با ایلیا علاوه بر خرید مرغوب و درجه یک دانه کینوا امکان خرید تضمینی محصول خود را دارید.

خرید کینوا در بندرعباس

یکی از مراجع مناسب جهت استعلام قیمت و خرید کینوا در بندرعباس وب سایت شرکت ایلیا است تا اطلاعاتی مثل قیمت بذر و مراکز تهیه آن در بندر عباس را به شما معرفی نموده و بتوانید بذری مرغوب را خریداری کنید. با توجه به اقلیم گرم و خشک در بندرعباس و شور شدن خاک به دلیل مقاربت به منابع آب‌ های شور نیاز به شناسایی بذر هایی است که در برابر این شرایط مقاوم بوده و رشد و بازدهی خوبی داشته باشند.

بذر کینوا یکی از این دسته گیاهان است که در برابر شوری و خشکی منطقه مقاوم بوده و از طرفی مدت زمان رشد کم داشته و با توجه به بحران آبی موجود، کم آب بر است. شما با خرید کینوا در بندرعباس می ‌توانید زمین خود را به زیر کشت این گیاه پر منفعت و از طرفی مقرون به صرفه جهت کشاورزی بوده و از کشت محصولی پر بازده مطمئن باشید. خرید کینوا شناسنامه دار و مرغوب موجب می‌ شود تا محصولی با کیفیت داشته باشیم که به راحتی فروش رفته و نگرانی در این زمینه نداشته باشیم.

کینوا

انواع کینوا در ایران

در ایران با توجه به اقلیم آب و هوایی مختلف در شهر های مختلف نیاز به کشت انواع کینوا وجود دارد. این گیاه مقاوم و کم آب بر، با داشتن ارزش غذایی بالا و دوره رشد کوتاه گزینه مناسبی جهت کشت می ‌باشد. در ایران هر سه نوع کینوا سفید، قرمز و سیاه را داریم و می ‌توان به تولید هر سه رنگ کینوا به صورت داخلی و ایرانی بپردازیم و در نتیجه امکان فروش کینوا ایرانی را در داخل و خارج کشور داشته باشیم. کینوا و فواید آن هنوز برای مردم ایران شناخته شده نیست، لذا معرفی خواص بی نظیر این شبه غله که از طرفی مادر تمام غلات نام گذاری شده است مهم و ضروری است که در زیر به برخی از خواص این شبه غله می ‌پردازیم:

  • پر فیبر و کم کالری
  • سرشار از پروتئین
  • مناسب کم خونی به دلیل داشتن آهن مناسب
  • حاوی اسید آمینه
  • داشتن حجم وسیعی از ویتامین ها
  • سلامتی قلب و دستگاه گوارش
  • ضد التهاب
  • عاری از گلوتن
  • پایین آوردن کلسترول خون
  • مبارزه با چاقی
  • غذای مناسب کودکان
  • مناسب ورزشکاران
  • مناسب بیماران سلیاکی و دیابتی

انواع کینوا از دیرباز در منطقه آند آمریکای جنوبی وجود داشته و یکی از منابع غذایی مفید و مهم مردم به شمار می ‌رفته است. امروزه این شبه غله مغذی در سراسر دنیا کشت، تولید و خرید و فروش می ‌گردد. در کشور ایران نیز هر سه رنگ پرکاربرد سفید، قرمز و سیاه موجود بوده و البته سفید رونق بیشتری دارد.از کینوا سفید برای تهیه انواع غذاها و دسر ها استفاده می‌ شود. در تهیه غذاهایی مثل آب گوشت، کوکو، دلمه، سوپ، آش و دسر هایی مثل فرنی، پودینگ، شیرینی، کیک و کلوچه و … از آن استفاده می‌ شود. از کینوا های قرمز و سیاه نیز بیشتر در تهیه سالاد به دلیل حفظ ظاهر بعد از پخت می ‌توان استفاده نمود.

کینوا

فروش کینوا در بندر عباس

کینوا در ایران هنوز جدید و ناشناخته است و همواره برای کشاورزان کشت محصول جدید دغدغه بوده و نگرانی خاص خود را دارد. فروش کینوا در بندرعباس شاید توسط شرکت‌ های مختلفی صورت می گیرد که تنها بذر کینوا را در اختیار کشاورز قرار می ‌دهد. اما کشاورزان طرف قراد داد شرکت ایلیا دغدغه ‌ای برای فروش محصول خود ندارند. چرا که شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به صورت تضمینی محصولات این کشاورزان را خریداری نموده و این نشان از اطمینان ایلیا از بذر مرغوب و درجه یک خود است.

کینوا گیاهی کم آب بر است و در طول دوره رشد فقط نیاز به 5 تا 7 مرتبه آب یاری نیاز دارد. در صورت بارش باران در فصل‌ های بهار و پاییز این میزان حتی کمتر هم خواهد شد. در برنامه ‌ریزی برای آبیاری زمین زیر کشت این محصول هر 10 تا 15 روز با استفاده از روش های مختلف آبیاری مثل سیستم ‌های تحت فشار و غرقابی می‌ توان به آبیاری این گیاه پرداخت تا محصولی پربار را داشته باشیم.

خرید کینوا سه رنگ و سفید در بندر عباس و سایر شهر ها

با توجه به اقلیم آب و هوایی بندرعباس که به دلیل مجاورت با دریا رطوبتی است، مسئله انبارکردن محصول بعد از برداشت بسیار مهم است. کشاورز بعد از برداشت و کیسه‌ گیری باید این محصول را به شرکت ایلیا ارسال کند تا عملیات مناسب انبارداری برای آن صورت گیرد. کینوا زیر کشت رفته در بندرعباس و سایر شهر های ایران شامل کینوا سفید و رنگی است که موجب می ‌شود تا نیاز به خرید کینوا سه رنگ و سفید در بندر عباس و سایر شهر ها احساس شود. برای این امر می ‌توان با مراجعه به وب سایت ایلیا و دریافت مشاوره ‌های لازم و رایگان در این زمینه بهترین انتخاب را داشت.

کینوا در ایران دارای کشت هر سه رنگ سفید، قرمز و سیاه است. که نوع سفید آن مشابه برنج و گندم می باشد. همچنین قابلیت استفاده در هر غذایی که از برنج استفاده می‌شود می‌ توان آن را جایگزین برنج نمود. یا همراه برنج و گندم در تهیه غذاها از آن استفاده کرد و به افزایش ارزش غذایی آن غذا و یا دسر بدون تغییر در طعم اصلی آن پرداخت. رنگ قرمز کینوا کمی تند تر از کینوا سفید می باشد. ولی به دلیل رنگ زیبا و داشتن مواد مغذی از آن بیشتر در تهیه انواع سالاد استفاده می‌ شود. کینوا سیاه از دو نوع کینوا قبلی هم تند تر می باشد. به همین دلیل بیشتر در تهیه نوشیدنی‌ های مالت دار مثل انواع دلستر و نوشابه‌ های گازدار و انواع شیک استفاده می ‌شود.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *