مرکز فروش انواع ادویه کینوا

ادویه کینوا

بزرگترین مرکز فروش انواع دانه و محصولات مختلف کینوا ، برای اولین بار در کشور انواع ادویه کینوا را تولید و در سراسر کشور ، به فروش می رساند .

مرکز تولید و فروش انواع ادویه کینوا

انواع ادویه کینوا که برای اولین بار در کشور در این مجموعه تولید می شوند ، به صورت بسته های خرد و کیلویی ، در سراسر کشور به فروش می رسد . در صورتی که تمایل به تهیه انواع ادویه کینوا دارید ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

این مجموعه آماده همکاری با مراکز پخش و عرضه محصولات سالم ، رستوران ها ، هتل ها ، هایپرمارکت ها ، انجمن های سلیاک و دیابت و مراکز متقاضی انواع ادویه کینوا به صورت عمده نیز می باشد . این عزیزان جهت تهیه این محصول و دیگر محصولات این مجموعه ، می توانند با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات ویژه ما استفاده نمایند .

ادویه کینوا

فروش انواع ادویه کینوا ارائه شده توسط این مجموعه

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع دانه کینوا و محصولات متفاوت کینوا ، فعالیت دارد ، ادویه کینوا را برای اولین بار در کشور تولید و عرضه می نماید . انواع ادویه کینوا برای انواع مصارف غذایی و طعم دار کردن غذاهای مختلف ، مصرف می شوند .

دو نوع ادویه کینوا توسط این مجموعه تولید و عرضه و به فروش می رسد . لازم به ذکر است که تمام محصولات تولید شده در این مجموعه دارای مجوزها و استانداردهای لازم می باشند .

  1. ادویه معمولی کینوا : ادویه معمولی کینوا ، از مخلوط کینوا با چندین گیاه مختلف تولید شده که به هیچ عنوان آلرژی زا نیست . این نوع ادویه ، در طبخ انواع غذاها ، برای طعم دار مورد استفاده قرار می گیرد و در این مجموعه به فروش می رسد.
  2. ادویه پاپریکا- کینوا : طعم تندی دارد و برای افرادی که غذاهای تند را ترجیح می دهند ، مناسب است . ادویه پاپریکا- کینوا ، برای طعم دار کردن انواع فست فودها و غذاهای تند و همچنین برای طعم دار کردن ، ماهی ، مرغ و گوشت قابل استفاده است و طعم بسیار مطلوبی دارد .

در صورتی که تمایل به تهیه این ادویه ها دارید ، می توانید با برقراری ارتباط با کاشناسان مجموعه ما ، آن ها را باقیمت مناسب و به صورت خرد و عمده دریافت نمایید .

ادویه کینوا

دانه کینوا غنی از مواد غذایی

انواع ادویه کینوا که محصول فرآوری دانه کینوا در کارخانه هستند ، مشابه این دانه ها دارای مواد مغذی مفید می باشند . دانه کینوا ، دانه ای  نشاسته ای است که مقدار زیادی از محتوای کربوهیدرات آن ، عمدتا نشاسته تشکیل می دهد و درصد کمی قند دارد .

گرانول های نشاسته ای این دانه حدود 2 میکرومتر و بسیار کوچک هستند ، به همین دلیل هضم سریعی داشته و به صورت چربی ذخیره نمی شوند . دانه کینوا همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر است که به سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی نموده و از پرخوری جلوگیری می نماید . برای خرید و فروش انواع ادویه کینوا می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

 ویتامین B  ، ویتامین های E و A و مواد معدنی مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، فسفر ، منگنز ، روی و پتاسیم از مواد مفید موجود در این دانه می باشند . میزان مواد معدنی دانه کینوا چند برابر برنج و ذرت و حتی در برخی از موارد بیشتر از گندم می باشد .

 دانه کینوادارای سطح بالاتری از پروتئین کل و اسید های آمینه متیونین و لیزین در مقایسه با غلات معمول مانند برنج ، ذرت ، جو و گندم است . این دانه تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد ، و از این نظر یک پروتئین کامل محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *