مرکز خرید و فروش کینوا برای شرکت پخش

کینوا

مرکز خرید و فروش کینوا برای شرکت پخش کجاست؟ کینوا شبه غله مغذی با خواص بسیار است که امروزه در دایره غذایی ایرانیان وارد شده و به عنوان غذایی سالم و ارگانیک در بشقاب غذای افراد است. کینوا خواص زیر را دارا است:

  • پر فیبر و کم کالری
  • سرشار از پروتئین
  • حاوی اسید آمینه
  • حجم وسیعی از ویتامین ها
  • سلامتی قلب و دستکاه گوارش
  • ضد التهاب
  • عاری از گلوتن
  • پایین آوردن کلسترول خون
  • مبارزه با چاقی
  • غذای مناسب کودکان و …

با شناخته شدن خواص و ارزش غذایی بالای کیوا، خرید و فروش این محصول در کشور مطرح شده است و برای مصرف و خرید آسان باید در دسترس افراد قرار گیرد.

شرکت ایلیا با توجه به تجربه و تخصص در زمینه تولید کینوا ایرانی و فعالیت در وارد کردن کینوا خارجی در کشور پیشرو بوده، و می‌ توان برای خرید و فروش کینوا از آن کمک گرفت. شما می ‌توانید جهت آگاهی از اطلاعات خرید و فروش کینوا به بخش مشاوره در سایت ایلیا مراجعه نمایید.

مرکز خرید کینوا برای پخش

شرکت‌های پخش یکی از دسته مشاغلی هستند که وظایف مختلفی را در زمینه خرید و فروش مواد غذایی به‌ عهده دارند. از خصوصیات مشخصه این شرکت‌ ها تمایل شدید به خرید با قیمت رقابتی و حاشیه سود بالا است. شرکت‌های پخش فعال در زمینه کینوا و محصولات مشتق ‌شده از آن نیز وظایفی به‌ شرح زیر را دارند:

  • خرید فله و عمده کینوا از تولید کننده و بسته ‌بندی کینوا خریداری‌ شده با درج آرم و حالت سفارشی برای فروشگاه‌های مختلف
  • خرید کینوا از تولید کننده به‌ منظور فروش کیلویی کینوا به مشتری و مصرف‌ کننده نهایی
  • استعلام و خرید کینوا از تولید کننده جهت فروش عمده به مشتریان از طریق بازاریابی
  • خرید کینوا از تولید کننده جهت بسته ‌بندی و فروش با آرم خود شرکت پخش

ایلیا بهترین کیفیت و قیمت را توأما در اختیار شرکت‌های پخش قرار می‌ دهد. همچنین شرایط ویژه ‌ای را برای این شرکت‌ها در نظر گرفته است. شما می‌ توانید جهت آگاهی از شرایط ویژه برای شرکت ‌های پخش، با بخش مشاوره در سایت ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

فروش عمده کینوا برای بسته بندی

بعد از تولید کینوا در کارخانه فرآوری دانه‌ های کینوا و حذف پوسته تلخ آن نوبت به نحوه ارائه کینوا به‌ صورت بسته‌ بندی، کیلویی و فله به مشتری نهایی می ‌رسد. در حالت فروش به‌ صورت عمده مشتریانی فعالیت دارند که کارشان خرید کینوا فله و بسته ‌بندی برای فروشگاه‌ های مختلف و با آرم و سفارش خود آن فروشگاه‌ ها است.

البته خرید فله و انجام بسته ‌بندی‌ با آرم خود خریدار در صورت داشتن مجوز های فروش نیز از وظایف این خریداران فله کینوا است. ایلیا فروش عمده کینوا برای بسته بندی به این مشتریان را در شرایط فروش ویژه خود قرار داده و شرایط همکاری را برای آن‌ها فراهم آورده است.

شما می ‌توانید جهت آگاهی از شرایط همکاری و فروش به‌صورت عمده جهت بسته ‌بندی برای این شرکت‌ها به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

خرید کینوا سه رنگ برای شرکت های پخش

شرکت‌ های پخش، کینوا سفید و سه ‌رنگ را به ‌صورت فله و کیلویی از تولید کننده آن خریداری می ‌نمایند و در قالب بسته ‌بندی آن را به فروشگاه‌ های بزرگ عرضه می ‌کنند.

خرید کینوا سه ‌رنگ برای شرکت ‌های پخش از تولید کننده آن به ‌صورت فله مقرون‌ به ‌صرفه است و با استفاده از این خرید و بررسی کیفیت کینوا سه ‌رنگ در خرید فله که شامل موارد زیر است شرکت ‌های پخش اقدام به تولید و بسته ‌بندی های با کیفیتی می ‌نمایند:

  1. درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  2. هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشند.
  3. از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.

 لذا خرید کینوا سه‌ رنگ با کیفیت از یک تولید کننده متخصص در حوزه تولید و فرآوری کینوا مثل شرکت ایلیا موجب تولید و بسته ‌بندی با کیفیت و عرضه آن به مشتری و مصرف‌کننده نهایی و درنتیجه  فروش بیشتر آن خواهد شد.

شما می ‌توانید جهت خرید کینوا سه ‌رنگ برای شرکت ‌های پخش به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید تا همکاران ما راهنمایی لازم در این زمینه را برای فروش بیشتر شما و اطمینان از  خریدی مطمئن را در اختیارتان قرار دهند.

کینوا

خرید دانه کینوا در تهران و شهرستان ها

امروزه خرید دانه کینوا در تهران و شهرستان ها به صورت حضوری و اینترنتی صورت می‌ گیرد که نیاز به بررسی نکات زیر در هر دو نوع خرید می‌ باشد:

  • دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به آماده ‌سازی دارد. ما به راحتی این آماده سازی را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌ کنیم.
  • در خرید خود به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا به صورت کامل صورت گرفته شده باشد. همچنین پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.
  • در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یک دست باشد دقت کنید تا خریدی مطمئن و خوب را تجربه کنید.
  • از مکان مناسبی مثل شرکت ایلیا خرید خود را انجام دهید که امکان دادن مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیارتان، داشته باشد.
  • خرید را از مراکزی که دارای مجوز بهداشت و سیب سبز سلامت هستند انجام دهید. (در حال حاضر تنها شرکت تولید کینوا در کشور که دارای مجوز های بهداشتی و سیب سبز سلامت می باشد شرکت ایلیا است)

هنوز برخی از افراد برای تهیه خرید های خود ترجیح می ‌دهند که به‌ صورت حضوری و بازدید فیزیکی از محصولی که می ‌خواهند خریداری نمایند، داشته باشند.

ایلیا این امکان را برای این دسته از خریداران فراهم نموده تا علاوه ‌بر امکان خرید از سایت و به ‌صورت اینترنتی بتوانند در فروشگاه ‌های نمایندگان شرکت در سراسر کشور حضور یابند و به‌ صورت حضوری خرید کینوا خود را داشته باشند. شما می ‌توانید جهت آگاهی از آدرس نمایندگان برای خرید حضوری و یا ثبت سفارش اینترنتی خود به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید.

خرید کینوا کیلویی

خرید کینوا به صورت کیلویی در مصارف متوسط به صورت زیر صورت می‌گیرد:

  • ورزشکاران و باشگاه‌ ها
  • رستوران ‌ها
  • شرکت ‌های تخصصی
  • عطاری ‌ها
  • فروشگاه‌ های عرضه محصولات ارگانیک
  • قنادی ‌ها

خرید کینوا کیلویی با داشتن قیمت مناسب که حاصل از حذف هزینه بسته‌ بندی است برای مشتریان مقرون به صرفه است.

اگر قصد خرید کینوا کیلویی دارید می توانید از فروشگاه ایلیا مارکت محصول مد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

کینوا

قیمت کینوا قرمز و سیاه

قیمت کینوا قرمز و سیاه با توجه به کمیاب بودن و محدود بودن آن ها از نظر دسترسی نسبت ‌به کینوا سفید بالا تر است. با توجه به رنگی بودن این دو نوع کینوا بیشتر در صنایع غذایی برای دیزاین غذا و سالاد به دلیل حفظ رنگ و بافت سختی که دارند استفاده می ‌شود. شما می ‌توانید جهت آگاهی از لیست قیمت روز کینوا قرمز و سیاه به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید. کارشناسان اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند.

شرکت ایلیا بزرگترین مرجع تولید و خرید و فروش کینوا در کشور

شرکت ایلیا با توجه به سابقه فعالیت و تجربه ‌ای که در زمینه تولید کینوا ایرانی و همچنین فعالیت در زمینه خرید و فروش کینوا وارداتی دارد تجربه لازم در حوزه کینوا و محصولات مشتق شده از آن را دارا است. مجموعه ایلیا بزرگ ترین مرجع تولید و خرید و فروش کینوا در کشور است. شما می ‌توانید کینوا با کیفیت و قیمت مناسب را که دارای مجوز بهداشتی و سیب سبز سلامت است از این مجموعه خریداری نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *