مرکز خرید آرد کینوا در کرج

کینوا

پودر و آرد کینوا یکی از محصولات کینوا است که حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. آرد کینوا در کرج کاربرد گسترده ای در صنایع تبدیلی دارد. آرد کینوا در کرج به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله توسط مراکز فروش عرضه می شود. این محصول به صورت تولید ایرانی و‌ وارداتی در کشور وجود دارد. برای اطلاع از مرکز خرید آرد کینوا در کرج از چه طریق می توان اقدام نمود؟ آرد کینوا در کرج توسط چه مراکزی به فروش می رسد؟

تولید انواع محصولات رژیمی با آرد کینوا

آرد کینوا با دارا بودن مواد مغذی و‌ معدنی فراوانی همچون پروتئین، ویتامین B و ویتامین E، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم و … در تولید انواع محصولات غذایی به کار می رود. محصولات رژیمی امروزه جایگاه ویژه ای دربین افراد دارند. مردم جامعه علاقه مند به محصولات رژیمی، سالم و فراسودمند هستند. آرد کینوا مناسب ترین آرد برای تولید انواع محصولات رژیمی می باشد. آرد کینوا سرشار از فیبر است و‌ فیبر موجود در آرد کینوا باعث جلوگیری از پرخوری، گرسنگی و اضافه وزن می شود.

کارخانه جات تولید کننده انواع محصولات رژیمی، با افزودن آرد کینوا به فرمولاسیون محصولات خود، ضمن افزایش ارزش غذایی محصول، بازار فروش بسیارخوبی را نیز از تولید محصولات فراسودمند و جدید به دست می آورند.

کارخانه های خریدار آرد کینوا در کرج

آرد کینوا در کرج توسط کارخانه جات فراوانی خریداری می شود. از جمله کارخانه های خریدار آرد کینوا در کرج می توان‌ به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدات مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • انواع تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • انواع کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • تولیدات کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • تنوع کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده اشاره نمود.

مجموعه های علاقه مند برای خرید آرد کینوا مورد نیاز می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده آرد کینوا در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و کارخانه جات خریدار آرد کینوا می توانند جهت خرید آرد کینوا از طریق این مجموعه اقدام کنند. شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای کارخانه جات خریدار آرد  کینوا در نظر دارد.

از جمله این خدمات می توان به: مشاوره تخصصی، ارائه محصولی با کیفیت و ‌قیمت تضمین شده، امکان ارسال نمونه و ‌تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و ‌توسعه و ‌… اشاره نمود. علاقه مندان به خرید آرد کینوا در کرج می توانند از طریق کارشناسان مجرب و ‌متخصص ایلیا، اطلاعات لازم در خصوص خرید و همکاری را جویا شوند.

پخش و بسته بندی آرد کینوا در کرج

شرکت های پخش و بسته بندی با دارا بودن بازار گسترده مشتریان، نقش بسیار مهمی در فروش انواع محصولات از جمله محصولات کینوا دارند. شرکت های پخش و ‌بسته بندی آرد کینوا در کرج این محصول را به صورت تولید داخلی و وارداتی از مراکز فروش به صورت تناژ خریداری می کنند و در مجموعه خود به فروش می رسانند.‌ شرکت های پخش و بسته بندی در کرج برای خرید آرد کینوا مورد نیاز با مراکز تولید کننده یا وارد کننده در ارتباط باشند.

آرد کینوا ویژه قنادی

قنادی از خریداران آرد کینوا هستند. آرد کینوا در صنعت قنادی کاربرد گسترده ای دارد و قنادی ها برای بهبود خواص تغذیه ای، حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصولات، از آرد کینوا استفاده می کنند. این محصول با دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان، نقش بسیار موثری در بهبود خواص محصولات دارد. آرد کینوا ویژه قنادی می تواند تولید خارجی و یا ایرانی باشد. آرد  کینوا ویژه قنادی نباید درشت باشد.

تامین آرد کینوا تناژ

تامین آرد کینوا به صورت تناژ از دغدغه های کارخانه جات و شرکت ها می باشد. آرد کینوا اثرات موثری بر روی بهبود کیفیت محصولات دارد و کارخانه جات علاقه مند می توانند جهت تامین آرد کینوا تناژ با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه آرد کینوا را در حجم تناژ به فروش می گذارد. شرکت های پخش و بسته  بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی از خریداران آرد کینوا تناژ هستند.

شرکت ایلیا آمادگی همکاری با خریداران را دارد و این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که محصولی با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان را در اختیار آن ها بگذارد. علاقه مندان برای تامین کینوا تناژ با کارشناسان مجرب و‌ متخصص ایلیا در ارتباط باشند و سفارش خود را ثبت نمایند.

کینوا

آسیابانی ویژه کینوا

دانه کینوا طی فرایند آسیابانی ویژه تبدیل به آرد کینوا می باشد. آسیابانی دانه کینوا نیازمند مهارت و تجهیزات مخصوصی است. آسیابانی ویژه کینوا برروی کیفیت و راندمان محصول نهایی اثرگذار است.

آرد کینوا غیر تراریخته

آرد کینوا غیر تراریخته حاصل آسیاب دانه های کینوا است. دانه های کینوا غیر تراریخته ، محصولی است که بدون هیچ گونه دستکاری ژنتیکی تولید شده است. آرد کینوا غیر تراریخته به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد. آرد کینوا غیر تراریخته به صورت فله ای و بسته بندی شده را در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگا های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد.

انواع تقلب در آرد کینوا

آرد کینوا به سبب افزایش علاقه مندان به مصرف آن، توسط سود جویان دچار ناخالصی می شود و تقلباتی بر روی آن انجام می دهند. از جمله تقلبات بر روی آرد کینوا می توان به افرودن آرد کهنه به آرد جدید، افزودن گچ یا آجر به آرد، ترکیب نمودن سایر آرد ها با آرد کینوا و … اشاره نمود. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا، مراکزمعتبر را انتخاب کنند. کارخانه جات بعد از خرید آرد کینوا آزمون های از قبل تعیین شده را بر روی آرد کینوا انجام دهند.

آرد کینوا برای تولید نان رژیمی

آرد کینوا با دارا بودن فیبر فراوان و همچنین کالری کم، درتولید انواع نان های رژیمی به کار می رود. نان رژیمی امروزه در بین افرادی که علاقه مند به کاهش وزن و تناسب اندام هستند، محبوبیت دارد. آرد کینوا برای تولید نان رژیمی به صورت تولید داخلی و‌ خارجی در کشور موجود است. کارخانه جات تولید کننده نان و‌ مجموعه های نان، می توانند آرد کینوا را با سایر آرد ها مخلوط کنند و از خواص تغذیه ای آرد کینوا بهره ببرند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *