قیمت ماسک صورت کینوا

ماسک کینوا

بزرگترین مرکز تولید و عرضه انواع محصولات کینوا در کشور ، ماسک صورت کینوا را برای اولین بار در ایران ، تولید و با قیمت مناسب در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

عرضه ماسک صورت کینوا با قیمت مناسب

قیمت ماسک صورت کینوا را از این مجموعه می توانید استعلام نمایید . زیرا این مجموعه ،  تولید کننده ماسک کینوا برای اولین بار در کشور است . ماسک صورت کینوا یکی از محصولات تولید شده در این مجموعه است که به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، عرضه می شود .

مجموعه ما که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا فعالیت دارد ، ماسک صورت کینوا را که مخلوطی از عصاره کینوا و چندین گیاه فوق العاده است ، تولید می نماید .

ماسک صورت کینوا به صورت بسته های 50 گرمی تا 200 گرمی آماده شده و به صورت خرد و عمده ، در اختیار متقاضیان عزیز ، در کلیه استان ها ، با قیمت مناسب قرار می گیرد .

کلیه هایپرمارکت ها ، مراکز عرضه محصولات سالم و لوازم آرایشی و بهداشتی ، مراکز پوست و مو ، عطاری ها و افراد علاقه مند به سلامت پوست ، در صورت تمایل به تهیه ماسک صورت کینوا ، با قیمت مناسب و به صورت عمده ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

آرد کینوا

روش مصرف ماسک کینوا

ماسک صورت کینوا ، که مخلوطی از عصاره  کینوا و عصاره چندین گیاه مفید است ، به صورت نیمه آماده تولید و عرضه می شود . به همین دلیل ، لازم است قبل از مصرف با یک نوع مایع مخلوط شود .

برای مصرف ماسک نیمه آماده کینوا ، کافی است که مقدار دلخواه از آن ، با آب ، شیر و یا ماست مخلوط شده و زمانی که غلظت مناسب پیدا کرد ، به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست قرار گیرد . بهترین قیمت ماسک صورت کینوا ایرانی را در این مجموعه استعلام نمایید.

توصیه می شود برای افرادی که پوست خشک دارند ، هنگام آماده کردن این ماسک ، یک چهارم قاشق چای خوری یا حدود 5 قطره ، روغن زیتون یا کنجد ، به آن اضافه گردد تا باعث نرمی و لطافت پوست شود .

ماسک کینوا

کینوا دانه ای مغذی و سرشار از ویتامین E

کینوا که جزو شبه غلات دسته بندی می شود ، دانه ای بسیار ریز است که به رنگ های سفید ، قرمز و سیاه و طیف رنگی مابین این ها وجود دارد . این دانه ها با داشتن مواد مغذی مفید ، به عنوان غذایی خوش هضم و سبک ، مورد توجه قرار گرفته اند .

کینوا به علت داشتن تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان به مقدار کافی و چندین اسیدآمینه دیگر ، یک پروتئین کامل محسوب می شود . این ماده غذایی ارزشمند ، سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، فسفر و منگنز می باشد . قیمت ماسک صورت کینوا برای انواع پوست های مختلف را که ضد جوش و شفاف کننده پوست است را در این مجموعه جستجو نمایید.

همچنین امگا 9 ، امگا 6 ، امگا 3 و ویتامین های مختلف به همراه آنتی اکسیدان ها از جمله مواد مفید موجود در آن می باشند . ویتامین E یکی از ویتامین های موجود در دانه کینوا است که برای سلامت پوست بسیار مفید است .

در 100گرم ماده خشک کینوا ، 60/4 تا 90/5 میلی گرم ویتامین E وجود دارد ، که این در حالی است که نیاز روزانه بزرگسالان در روز به ویتامین E 7/2 میلی گرم و برای کودکان 10 میلی گرم در روز است .

بنابراین این دانه بیش از نیاز روزانه بزرگسالان ویتامین E دارد . وجود ویتامین E ، پروتئین و دیگر مواد مغذی در کینوا ، این دانه را برای تولید ماسک صورت مفید نموده است . البته همانطور که بیان گردید ، مواد غذایی بسیار مفید دیگری نیز در آن وجود دارند که باعث شده مصرف آن مورد توجه سنین مختلف باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *