قیمت آرد خالص کینوا

خرید آرد جو دوسر

قیمت آرد خالص کینوا را از کدام مرکز می‌توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه آرد خالص کینوا را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد؟

کینوا چه فوایدی دارد؟

یک منبع کامل پروتئین می‌باشد به دلیل داشتن تمام اسیدآمینه‌های ضروری بدن، پیشگیری از کم‌خونی، ضعف عضلانی و تقویت سیستم ایمنی بدن بدلیل داشتن آهن، مناسب برای بیماران دیابتی به دلیل شاخص گلیسمی پایین، به علت داشتن فسفر، منگنز و منیزیوم می‌تواند در شکل‌گیری مناسب استخوان‌ها و غضروف در کودکان بسیار موثر باشد.

موثر در سلامت دندان و استخوان در بزرگسالان و پیشگیری از پوکی استخوان در سالمندان، غذایی عاری از گلوتن برای بیماران سلیاکی، غذایی مقوی، سبک و سرشار از انرژی برای مادران باردار و شیرده، بهبود عملکرد روده و پیشگیری از بیماری‌های روده به دلیل داشتن فیبر مناسب، دارای میزان مناسبی از امگا 3، امگا 6، ویتامین‌های گروه B و E و فیبر می‌باشد که در سلامت قلب و عروق  و پیشگیری از بیماری‌های قلبی موثر است.

دانه کینوا

آرد کینوا عاری از گلوکز:

طبق آزمایشاتی که روی آرد کینوا انجام شده است به این نتیجه رسیدند که آرد کینوا عاری از قندهایی مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز می‌باشد. در واقع قندهای اصلی آرد کینوا گزیلوز (به میزان 120 میلیگرم در 100 میلی گرم) و مالتوز (101 میلیگرم در 100 میلی‌گرم) می‌باشد و از قندهای گلوکز و فروکتوز به میزان بسیار کمی در آرد کینوا وجود دارد.

آرد کینوا سرشار از مواد مغذی و مفید است که می‌توان از آن برای تکمیل آرد گندم در تهیه نان، کیک، بیسکوییت و… استفاده کرد. علاقه مندان می توانند آرد خالص کینوا را با بهترین قیمت از این مجموعه خریداری کنند.

نکاتی در مورد آرد کینوا:

افراد سلیاکی که قادر به هضم گلوتن موجود در گندم نیستند باید از آرد‌‌های بدون گلوتن برای تهیه نان استفاده کنند، گلوتن که پروتئین موجود در گندم است موجب ایجاد چسبندگی در بافت نان می‌شود باید برای حفظ بافت نان از آردهای با میزان بالای پروتئین استفاده کرد.

آرد کینوا با اینکه فاقد گلوتن است اما چون پروتئین کاملی دارد، نان‌های تولیدی از آن بافت چسبنده خود را حفظ می‌کنند و ساختاری شبیه به نان گندم دارند و برای افراد سلیاکی هم مناسب است. این مجموعه آرد خالص کینوا را با نازلترین قیمت به خریدارن ارائه می دهد.

آرد کینوا

خرید آرد خالص کینوا

برای تهیه آرد خالص کینوا باید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید، به دلیل وجود یک سری افراد سودجو که اقدام به فروش آرد کینوا بدون مجوز و فرآوری نامناسب می‌کنند، باید در تهیه آن دقت نماییم. اما این مجموعه با داشتن تمام مجوزها و کارشناسان متخصص در این زمینه آرد کینوا را بدون تلخی، شیرین و کاملا تمیز و عاری از ناخالصی تولید و در سطح کشور عرضه می‌نماید.

قیمت آرد خالص کینوا

جهت اطلاع از قیمت آرد خالص کینوا می‌توانید با بزرگترین مجموعه تولید و عرضه کینوا و فرآورده‌های آن در سطح کشور در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. این مجموعه آرد خالص کینوا را با تمام استانداردهای لازم و بصورت کاملا تخصصی با داشتن امکانات لازم و متخصصان زبده تولید کرده و در سطح کشور با قیمتی مناسب عرضه می‌نماید.

همکاری در قیمت آرد خالص کینوا

این مجموعه آماده همکاری و عقد قرارداد با کارخانجات صنایع تبدیلی، بیمارستان‌ها، انجمن های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران ها، باشگاههای بدن‌سازی، فروشگاه‌ها، عطاری‌ها و هایپر مارکت‌ها برای تهیه آرد کینوا به صورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *