بهترین مرکز کینوا فله

دانه کینوا

از کدام مرکز می توان بهترین کینوا را به صورت فله تهیه نمود؟ کدام مجموعه کینوا ایرانی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب ، تولید و عرضه می نماید؟ کینوا چه کاربردی دارد؟

نکات مهم در رابطه با خرید کینوا فله

کینوا در کشور به صورت فله و بسته بندی تو سط این مرکز عرضه می شود . برای خرید کینوا فله لازم است که به نکاتی توجه شود . مشاهده می شود که افراد سودجو ، کینوا فله را که حاوی بذر علف های هرز ، مواد زائد و بقایای گیاهی است ، با قیمت پایین به فروش می رسانند .

همچنین برخی از افراد نیز بدون انجام عمل فرآوری ، کینوا را که حاوی پوسته تلخ ساپونین دار است ، عرضه می کنند . با توجه به ریز بودن کینوا و سخت بودن تشخیص این موارد ، لازم است کینوا فله را از مراکز معتبر تهیه نمایید .

زیرا مصرف کینوا به همراه مواد زائد ریز و ساپونین ، می تواند در فرد ایجاد مسمومیت نماید . این مجموعه کینوا بدون ساپونین و فرآوری شده و عاری از مواد زائد را در کارخانه بسته بندی و در سراسر کشور عرضه می نماید .

مرکز کینوا فله

کاربرد های کینوا

کینوا دانه هایی به رنگ سفید ، قرمز و سیاه است که برای مصارف غذایی و تولید انواع محصولات صنعتی به کار می رود . کینوا را مشابه برنج و یا مخلوط با برنج به صورت کته و آبکش طبخ می شود . این مجموعه مرکز عرضه کینوا به صورت فله و بسته بندی شده است.

همچنین به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، می توان دانه های کینوا را پس از پخت ، به انواع سالاد اضافه نمود . یا دانه های کینوا را می توان برای لعاب بیشتر و مغذی شدن غذا ، به انواع سوپ ، حلیم ، فرنی و غذاهای آبکی اضافه کرد .

غذاهای مختلفی اعم از کتلت ، پیتزا و انواع خوراک از کینوا تهیه و مصرف می شود . از دانه کینوا برای تولید آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا نیز استفاده می گردد .

این مرکز که به صورت تخصصی در زمنیه کینوا ، فعالیت دارد ، علاوه بر عرضه انواع دانه کینوا سفید و رنگی ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، انواع ادویه کینوا ، پرک کینوا ، اسنک کینوا و ماسک صورت کینوا را تولید و عرضه می نماید .

برای تهیه این محصولات ، در صورت تمایل ، در هر استانی که هستید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

مرکز کینوا فله

مرکز عرضه کینوا فله

برای تهیه کینوا به صورت فله و بسته بندی ، می توانید با این مرکز در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه کینوا و اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا در کشور ، کینوا را به صورت فله و خرد در سراسر کشور عرضه می کند .

در ایران ، این مجموعه با ترویج کشت کینوا در استان های مختلف کشور ، کینوا ایرانی را در داخل کشور تولید می نماید . پس از خریداری دانه های کینوا ، این مجموعه با انجامئ بوجاری و سورتینگ مناسب ، دانه های درشت کینوا را فرآوری می نماید .

با انجام فرآوری صنعتی در کارخانه ، کینوا برای مصرف آماده می شود . کینوا فرآوری شده ، دارای درشتی مناسب و رنگ روشن ، توسط این مرکز به صورت بسته بندی و فله در اختیاز متقاضیان عزیز قرار می گیرد . این مرکز دارای مجوزات لازم می باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *