خرید ویژه آرد کینوا فله زنجان

آرد کینوا

آرد کینوا یکی از محصولات حاصل از فراوری دانه های کینوا می باشد. کینوا یکی از غلات جدید محسوب می شود که به سبب خواص تغذیه ای فراوان امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. آرد کینوا به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد. شهر زنجان یکی از شهر های پر مصرف آرد کینوا محسوب می شوند. علاقه مندان در زنجان می توانند آرد کینوا را به صورت عمده و جزئی از مراکز فروش خریداری کنند. خرید ویژه آرد کینوا فله در زنجان از طریق چه مراکزی انجام می شود؟ قیمت آرد کینوا در زنجان چقدر است؟

کارخانه های خریدار آرد کینوا

با گسترش مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش تغذیه ای برای بدن انسان، کارخانه جات نیز علاقه مند به افزودن دانه ها و غلات ارزشمند در فرمولاسیون محصولات شده اند. آرد کینوا یک آرد فراسودمند می باشد که رژیمی است و برای تولید انواع محصولات غذایی برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند مناسب است.

آرد کینوا همچنین فاقد گلوتن است، گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که بعضی از افراد به آن حساسیت دارند و نمی توانند گلوتن را هضم کنند. این آرد برای تولید انواع محصولات برای بیماران سلیاکی نیز استفاده می شود. آرد کینوا همچنین دارای نشاسته دیر هضم است، آرد کینوا به کندی هضم می شود و سبب بالا رفتن ناگهانی قند خون نمی شود. همچنین آرد کینوا را می توان برای بیماران دیابتی نیز استفاده نمود.

از جمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده اشاره نمود.
کینوا

فروش آرد کینوا ارگانیک

آرد کینوا، ارگانیک است. محصولات ارگانیک، محصولاتی هستند که در فرایند رشد و تولید آن ها هیچگونه ماده شیمیایی به کار نرفته است. آرد کینوا ارگانیک به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد. فروش آرد کینوا ارگانیک توسط مراکز عرضه کننده محصولات کینوا انجام می شود.

یکی از مراکز فروش آرد کینوا ارگانیک در ایران، شرکت ایلیا می باشد. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد کینوا ارگانیک در ایران است. آرد کینوا موجود در شرکت ایلیا، ارگانیک است و غیر تراریخته محسوب می شود. آرد تولید شده در شرکت ایلیا دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت است و علاقه مندان می توانند آرد کینوا ارگانیک را به صورت تناژ و مقادیر خرد از این مجموعه خریداری نمایند.

قیمت آرد کینوا شرکت ایلیا مقرون به صرفه و ارزان است. این قیمت باتوجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. قیمت آرد کینوا ارگانیک ثابت نیست. همچنین فروش آرد کینوا ارگانیک در مجموعه ایلیا از طریق سایت و یا شماره های موجود امکان پذیر است.

خرید آرد کینوا فله در زنجان

فروش آرد کینوا فله در زنجان و سایر شهر های ایران توسط مراکز مختلفی انجام می شود. برای خرید آرد کینوا فله در زنجان، مراکز معتبر را انتخاب کنید. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و‌ سیب سلامت باشند. متاسفانه سود جویان اقدام به تقلب در آرد کینوا می کنند و محصولی بی کیفیت و ناسالم را عرضه می کنند. مراکز معتبر برای خرید آرد کینوا فله مناسب هستند. لازم است در زمان خرید این محصول از فروشنده مجوزات بهداشتی را بخواهید.

فروش آرد کینوا بسته بندی در زنجان

آرد کینوا به صورت بسته بندی نیز در زنجان به فروش می رسد. خرید آرد کینوا بسته بندی عمدتا توسط مصرف کنندگان خانگی انجام می شود. آرد کینوا را می توان به سایر آرد ها اضافه نمود و از خواص تعذیه ای آن استفاده نمود. آرد کینوا بسته بندی این اطمینان را در مصرف کننده ایجاد می کند که محصولی با کیفیت را در شرایط کاملا بهداشتی و‌ کنترل شده خریداری کرده است.

فروش آرد کینوا بسته بندی در زنجان توسط فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. علاقه مندان هنگام خرید آرد کینوا بسته بندی در زنجان به دارا بودن مجوز بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت نمایید و تاریخ انقضا و تولید محصول را کنترل کنند. توجه به این نکات به دلیل ارتباط مستقیم این محصول با سلامت افراد است.

کینوا

تولید انواع محصولات رژیمی با کینوا

آرد کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. آرد کینوا دارای پروتئین، فیبر، ویتامین E و ویتامین B، امگا ۳ و امگا ۶، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، آهن، روی، منیزیوم، سلنیوم، پتاسیم و … می باشد. آرد کینوا دارای کالری کمی است. فیبر موجود در آرد کینوا محلول در آب است و در معده حجیم می شود و سبب ایجاد احساس سیری، جلوگیری از گرسنگی و پرخوری می شود. آرد کینوا در تولید انواع محصولات رژیمی به طور گسترده استفاده می شود.

آرد کینوا علاوه بر افزودن به خواص تغذیه ای محصولات و رژیمی کردن آن ها، باعث افزودن به خواص حسی، تکنولوژیکی و رئولوژیکی محصولات نیز می شود و باعث تولید محصولات رژیمی با کیفیتی خواهد شد. کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی با خرید آرد کینوا و تولید محصولات غنی شده با آرد کینوا، ضمن تولید محصولی فراسودمند، بازار فروش بسیارخوبی را نیز به دست خواهند آورد.

تامین تناژ آرد کینوا برای کارخانه جات غذایی

آرد کینوا امروزه توسط کارخانه جات صنایع غذایی خریداری می شود. کارخانه جات آرد کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند. یکی از مراکز تامین کننده آرد کینوا به صورت تناژ شرکت ایلیا می باشد. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید آرد کینوا در ایران محسوب می شود.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و کارخانه جات صنایع غذایی بدون محدودیت و با خیالی آسوده می توانند تامین تناژ آرد کینوا را به شرکت ایلیا بسپارند. شرکت ایلیا آمادگی همکاری و عقد قرارداد با کارخانه جات غذایی را دارد. کارخانه جات علاقه مند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری و تامین آرد کینوا با کارشناسان مجرب ایلیا در ارتباط باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *