بزرگترین مرکز کینوا عمده

خرید و فروش گیاه کینوا

بزرگترین مرکز عرضه کینوا عمده در کشور ، این محصول را به صورت فرآوری شده و آماده به طبخ و باکیفیت بالا ، در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

خواص آنتی اکسیدانی کینوا

وجود فلاوونوئیدها در کینوا که قابلیت آنتی اکسیدانی دارند ، به عنوان یک منبع خوب برای مهار رادیکال های آزاد محسوب می شوند . تحقیقات نشان داده است که فعالیت آنتی اکسیدانی کینوا نسبت به برخی از غلات از جمله برنج و گندم سیاه بیشتر است. خریداران می توانند کینوا را از این مجموعه که مرکز فروش عمده کینوا است تهیه نمایند.

پلی فنول ها مواد فعال زیستی هستند که باعث کاهش بیماری‌های مرتبط با استرس اکسیداتیو مانند سرطان و بیماریهای قلبی- عروقی می گردند . ترکیبات پلی فنول در دانه کینوا، به عنوان یک منبع غنی برای افزایش ارزش تغذیه ای آن محسوب می شود .

کینوا حاوی ترکیبات گیاهی کوئرستین و کائمپرفرول است . این آنتی اکسیدان ها بدن را در برابر طیف وسیعی از شرایط مزمن محافظت می کنند . طبق برخی از تحقیقات ، کائمپروفرول ، می توان به محافظت در برابر عفونت ، بیماری های قلبی ، دیابت و سرطان های مختلفی از جمله پوست و کبد کمک نماید . کوئرستین نیز می تواند به تقویت دفاعی بدن در برابر عفونت و التهاب کمک کند .

مرکز کینوا عمده

میزان روغن کینوا

مطالعات انجام شده در پرو ، برای تعیین میزان اسیدهای چرب موجود در کینوا ، نشان می دهد که بیشترین درصد اسید چرب موجود در این دانه ، امگا 6 (اسید لینولئیک) است . کینوا از این نظر ، بسیار شبیه به مقادیر موجود در روغن جوانه ذرت می باشد . این مجموعه مرکز تامین کینوا به صورت عمده در سراسر کشور است.

امگا 9 (اسید اولئیک) از نظر کمیت ، دومین اسید چرب دانه کینوا است . همچنین امگا 3 و اسید پالمیتیت نیز در این ماده غذایی وجود دارد . علاوه بر این ، بخش کمی از اسیدهای چرب دانه کینوا را ، اسید استئاریک و اسید ایکوزاپنتاننوئیک تشکیل می دهند . ترکیب این اسیدهای چرب بسیار شبیه به روغن جوانه ذرت است .

به گفته این محققان ، 5/11 درصد کل اسیدهای چرب کینوا اشباع شده اند . دانه کینوا به دلیل داشتن امگا 3 و امگا 6 به کاهش LDL (کلسترول بد) در بدن و افزایش HDL (کلسترول خوب) کمک می کند .

تحقیقات نشان می دهد که روغن دانه کینوا به دلیل داشتن مقدار بسیار نسبت بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده ، بسیار ارزشمند است . انتظار می رود در آینده ، این روغن برای کاربردهای آرایشی و بهداشتی و موارد آشپزی استخراج شود .

روغن کینوا

مرکز پخش کینوا عمده

کینوا به صورت عمده باکیفیت ، توسط این مرکز پخش می شود . انواع مختلف کینوا به صورت خرد و عمده در کشور ، عرضه می شود . مجموعه‌های مختلفی که عرضه‌کننده کینوا عمده هستند ، متأسفانه گاهی دچار تقلب می‌شوند و مشتریان را دچار خطا برای خرید می‌کنند .

اغلب مشتریان به علت شناخت کم نسبت به کینوا ، صرفاً بر اساس قیمت تصمیم‌گیری می‌کنند . اما قیمت‌های بسیار پایین کینوا لزوماً کیفیت های مطلوب آن را نشان نمی‌دهد ، بلکه می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که دانه فرآوری نشده است و به ‌هیچ ‌عنوان قابل خوراکی نیست .

این مجموعه کینوا را پس از فرآوری و حذف ساپونین ، بسته بندی می کند و به صورت عمده عرضه می نماید . کینوا عمده که توسط این مجموعه عرضه می شود ، بدون مواد زائد ، بذر علف های هرز و شن ریزه می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد .

هایپر مارکت‌ها ، باشگاه‌های بدن‌سازی ، انجمن‌های سلیاک و دیابت و مراکز عرضه محصولات سالم می‌توانند کینوا عمده را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و استاندارد در این مجموعه تهیه کنند . همچنین خرید کینوا بسته بندی کیلویی نیز در این مجموعه  امکان پذیر است . کلیه مجموعه‌های علاقمند به محصولات فراسودمند می‌توانند با این مجموعه همکاری نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *