عرضه و توزیع هر کیلو دانه کینوا

دانه کینوا

اولین و بزرگترین مرکز عرضه و توزیع هر کیلو دانه کینوا در کشور،دانه‌های کینوا را با کیفیت عالی و قیمتی بسیار مناسب بصورت بسته بندی و فله در اختیار متقاضیان این محصول قرار می‌دهد.

کینوا یک گیاه فراسودمند است:

 گیاهان نقش مهمی در سلامت تغذیه انسان دارند. حتی امروزه یک سری از افراد به گرفتن رژیم های گیاهخواری و وگان روی آوردند. البته خوب است اما رژیم گیاهخواری یک سری معایبی هم دارد. در دراز مدت فرد دچار کمبود عناصر غذایی و سوء تغذیه می‌شود.

یکی از مواردی که گیاهخواران ممکن است با کمبودش مواجه شوند، پروتئین می‌باشد. به دلیل اینکه بیشتر پروتئین‌ها از مواد غذایی مانند گوشت مرغ، ماهی، گوسفند و هم چنین لبنیات به دست می‌آید. افراد گیاهخوار این مواد غذایی را مصرف نمی‌کنند. علاقه مندان می توانند از عرضه و توزیع دانه کینوا توسط این مجموعه مطمئن باشند.

کینوا گیاهی است که به دلیل خواص بیشماری که دارد یک گیاه فراسودمند شناخته شده است . و امروزه طرفداران خاص خود را دارد. پروتئینی که در کینوا وجود دارد بسیار غنی می‌باشد. از طرفی تمام اسیدآمینه های ضروری بدن را دارا می‌باشد. برای گیاهخواران و تمام افراد جامعه از کودک تا بزرگسال بسیار مفید است.

گیاه کینوا

تولید و توزیع دانه کینوا باکیفیت:

 عوامل بسیار زیادی در تولید یک محصول با کیفیت نقش دارند. به طور مثال بذر با قوه نامیه بالا، خاک مناسب و به طور کلی عملیات کاشت داشت و برداشت حساب شده و درست و به موقع. همه‌ این عوامل زمانی میسر می‌گردد که کشاورز در کار خود حرفه‌ای باشد تا خروجی محصول باکیفیتی داشته باشد. این مجموعه با  داشتن کشاورزان خبره و حرفه‌ای توانسته کینوا را با استانداردهای بالای جهانی تولید کند و بصورت خرد و عمده در کل کشور توزیع نماید.

بنابراین دانه کینوا بخاطر داشتن مزایایی هم در تغذیه و هم در درمان، به عنوان یک غذای کامل، سالم معرفی شده‌است. دانه کینوا سرشار از مواد مغذی برای تمام سنین است. افراد در شرایط مختلف بخصوص مادران باردار، کودکان، خانم‌های در مرحله یائسگی، افراد مبتلا به سلیاک و دیابت، گیاهخواران، ورزشکاران. و تمام افراد علاقمند به سبک زندگی سالم می تواند یک وعده‌ی غذایی کامل، سبک و سرشار از انرژی باشد.

علاقمندان می‌توانند برای خرید دانه کینوا با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب به سایت این مجموعه سر زده و محصول خود را سفارش دهند.این مجموعه عرضه و توزیع دانه کینوا را با بالاترینن استاندارد ها انجام می دهد.

دانه کینوا

عرضه و توزیع هر کیلو دانه کینوا

دانه‌های کینوا با اندازه درشت و رنگ درخشان بعد از تولید توسط کشاورزان خبره وارد این مجموعه شده و فراوری بصورت کاملا تخصصی روی آن انجام می‌شود. از بین بردن ساپونین موجود در پوسته کینوا یکی از مراحل مهم فرآوری می‌باشد .

در این مجموعه طی چند مرحله این ماده تلخ یعنی ساپونین به طور کامل از بین می‌رود. دانه نهایی کاملا شیرین است. سنگ ریزه‌ها و آشغال‌هایی که در کینوا وارد شده به کارخانه نیز وجود دارد،  هم طی چندین مرحله به طور کامل حذف می‌گردد.

در نهایت دانه‌های کینوا تمیز، کاملا شسته شده، درشت و با رنگ درخشان و بدون ذره‌ای تلخی و کاملا شیرین و مطبوع در بسته بندی‌های یک کیلویی و بالاتر به مصرف کنندگان گرامی عرضه گردد. قیمت نهایی این محصول در مجموعه ما در مقایسه با نوع وارداتی کینوا اصلا قابل مقایسه نیست یعنی قیمت آن بسیار پایین تر از نوع وارداتی است. و از مهم تر اینکه کیفیت بسیار بالایی هم دارد.

 برای سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان این مرکز در تماس بوده و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند گردید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *