خریدار کینوا بدون ساپونین

قیمت کینوا فله

خریدار کینوا بدون ساپونین می‌تواند کینوا را از یک مجموعه مطمئن و دارای مجوز تهیه نماید. این مجموعه دارای مجوز و استانداردهای لازم در تولید و فرآوری کینوا بدون ساپونین می‌باشد. هم چنین کارشناسان این مرکز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه‌ی دانه کینوا می‌باشد.

ساپونین چیست؟

دانه کینوا هم مانند تمام گیاهان دیگر دارای یک پوسته خارجی برای محافظت از آن می‌باشد. این پوسته خارجی در کینوا دارای ساپونین است که حاوی یک ماده‌ی تلخ گلیکوزیدی محلول در آب است.

این ماده‌ تلخ و صابونی حتما باید قبل از مصرف از دانه‌ کینوا جدا گردد تا کینوا قابل خوردن شود. در غیر اینصورت به دلیل تلخی کینوا قابل خوردن نیست و اگر هم خورده شود برای فرد مصرف کننده مشکلاتی ایجاد می‌شود و ممکن است حتی فرد دچار مسمومیت گردد. این مجموعه می تواند بهترین دانه کینوا بدون ساپونین را در اختیار خریدار قرار دهد.

کینوا

کینوا یک گیاه مفید و ارزشمند برای خریدار کینوا بدون ساپونین است

دانه کینوا با داشتن خواص ارزشمند هم به عنوان یک غذا می‌تواند مصرف شود و هم داروست برای افراد سلیاکی. سلیاک یک نوع بیماری با منشا ژنتیکی است که افراد قابلیت هضم گلوتن موجود در گندم را ندارند و باید یک غذای فاقد گلوتن مانند کینوا را جایگزین کنند.

افراد دیابتی برای داشتن یک رژیم مناسب و دارای قند پایین می‌توانند از کینوا به جای برنج استفاده کنند. هم چنین کینوا دارای شاخص گلیسمی پایین است که می‌تواند قند خون را متعادل نگه دارد و فیبر آن از چاقی و اضافه وزن جلوگیری می‌کند زیرا باعث سیری زودتر در فرد می‌شود.

ساپونین زدایی کینوا

مهم‌ترین مرحله در فرآوری دانه کینوا حذف ساپونین می‌باشد. برای حذف ساپونین دو روش خشک و تر وجود دارد هم چنین از ترکیب دو روش خشک و تر هم می‌توان برای ساپونین زدایی کینوا استفاده کرد. روش‌های حذف ساپونین شامل شستن و یا سایش پوسته خارجی کینوا و… می‌باشد. روش‌های سنتی و صنعتی هم برای حذف ساپونین کینوا وجود دارد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکزی که کینوا را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای توسط کشاورزان خبره تولید و زیر نظر کارشناسان صنایع غذایی فرآوری کرده و بعد از حذف ساپونین در اختیار خریدار قرار می دهد. همچنین برای عرضه در سطح کشور به صورت بسته بندی و یا فله در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می‌ گیرد.

کینوا

کینوا بدون ساپونین و عرضه آن به خریدار

یک سری از مراکز کینوا را با وجود ساپونین موجود در پوسته‌ی آن و یا فرآوری نامناسب و غیر اصولی کینوا به فروش می‌رسانند، این مراکز مجوزهای لازم را ندارند. بنابراین باید خرید کینوا حتما از مراکز معتبر و دارای مجوز انجام شود. این مجموعه با داشتن متخصصین و مجوزات لازم اقدام به فرآوری کینوا کرده و کینوا را بدون ذره‌ای ساپونین و تلخی در کشور عرضه می‌نماید. برای تهیه کینوا بدون ساپونین می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و یک خرید مطمئن داشته باشید.

همکاری در زمینه خرید کینوا بدون ساپونین

این مرکز اولین و بزرگترین مرکز تولید و پخش کینوا فرآوری شده در کشور است و همچنین آماده همکاری با تمام هتل‌ها، رستوران‌های سنتی، گیاهخواری، وگن، فست فودی و..، تمامی بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها برای تهیه کینوا بصورت خرد و عمده می‌باشد. لازم به ذکر است که کینوا تولیدی در این مجموعه بسیار با کیفیت است و قیمت بسیار مناسبی دارد. علاوه بر این خریدار از داشتن کینوای بدون ساپونین مطمئن خواهد بود.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *