سایت اینترنتی کینوا فله

کینوا

اولین سایت اینترنتی و مرکز فرآوری صنعتی دانه کینوا فله و بزرگترین مرکز تولید کننده کینوا در کشور ، کینوا را بدون مواد زائد و به صورت فرآوری شده عرضه می نماید .

عرضه کینوا فله در سایت اینترنتی

کینوا یکی از مواد غذایی پرخاصیت است که فواید زیاد آن باعث شده تا افراد مختلف ، مصرف آن را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند . در حال حاضر در داخل کشور انواع کینوا به صورت فله و خرد و با کیفیت های مختلف در سایت های اینترنتی و قیمت های متفاوت عرضه می گردد .

کینوا فله که در این بازارها عرضه می شود ، معمولاً دارای کیفیت پایینی است و حاوی مواد زائد از جمله شن ریزه ، بقایای گیاهی و بذر علف های هرز می باشد . به همین دلیل قیمت آن نسبت به نوع بسته بندی پایین تر می است .

در صورتی که مصرف این نوع کینوا می‌تواند در فرد ایجاد مسمومیت نماید . زیرا ساپونین موجود در پوسته کینوا برای بسیاری از افراد قابل تشخیص نیست . بنابراین در صورتی که تمایل به تهیه کینوا فله دارید ، لازم است آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید . این مجموعه کینوای فله را با کیفیت بالا فرآوری شده و بدون مواد زائد در سراسر کشور عرضه می نماید .

کینوا

تولید کینوا فله با کیفیت بالا

مجموعه ما بهترین سایت اینترنتی است که که با هدف دسترسی هموطنان عزیز به کینوا فله با کیفیت با قیمت مناسب تر از نوع وارداتی با همکاری کشاورزان عزیز اقدام به تولید دانه های کینوا در داخل کشور نموده است . در حال حاضر در بسیاری از استان‌ها و زیر نظر کارشناسان مجموعه ما ، کینوا کشت می‌شود .

پس از برداشت دانه‌های کینوا و حذف مواد زائد همراه با آنها از جمله سنگریزه و بقایای گیاهی و بذر علف های هرز ، این دانه‌ها در کارخانه صنعتی فرآوری می‌شوند . طی فرآیند فرآوری ، ساپونین تلخ مزه و صابونی موجود در پوسته کینوا حذف می شود تا این دانه ها برای مصارف غذایی و تولید مواد خوراکی مختلف آماده شوند .

کینوا فرآوری شده و با کیفیت و فله ، که شامل دانه های درشت و شفافی می‌باشد ، بسته بندی شده و به صورت فله با قیمت مناسب در این سایت اینترنتی در سراسر کشور عرضه می گردد . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل ها ، رستوران و بیمارستان‌ها ، باشگاه های بدنسازی و هایپر مارکت ها می توانند کینوا فله را با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه نمایند .

کینوا به صورت خرد نیز در سراسر کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد . در صورتی که تمایل به تهیه کینوا فله به صورت تناژ با قیمت مناسب و کیفیت بالا و یا در بسته بندی های خرد دارید ، می توانید در هر استانی که هستید با کارشناسان ما در ارتباط با شید . و از خدمات ویژه ارائه شده در این مجموعه نیز استفاده نمایید .

کینوا

کاربردهای دانه کینوا

موارد مصرف کینوا ، شامل فرآورده های غذایی ، تولید فراورده های آردی و همچنین موارد مختلف در صنعت می باشد . در برخی از کشورها ، کینوا را به عنوان جایگزین گوشت و پروتئین حیوانی مصرف می نماید . زیرا این ماده غذایی با داشتن تمام اسید آمینه های ضروری یک پروتئین کامل محسوب می‌شود .

همچنین از این دانه ها در تولید شکلات تلخ با افزایش ارزش پروتئینی ، ترکیبات پلی فنل و ویتامین E استفاده می‌شود . به علاوه دانه کینوا برای تولید غلات صبحانه ، جایگزین برنج ، تهیه پاستا ، تولید انواع مافین و برای تهیه غذای کودک نیز به کار می‌رود .

از دانه کینوا ، آرد کینوا تولید می گردد که آرد آن نیز برای تولید انواع نان ، بیسکویت ، کیک ، فراورده های آردی و غذاهای بدون گلوتن کاربرد دارد . همچنین با اضافه کردن آرد کینوا به آرد سایر غلات از جمله گندم می توان مواد مغذی موجود در آن را بهبود بخشید . جامع ترین سایت اینترنتی کینوا فله در ایران کینوا را با کیفیتی درجه یک و عالی ارائه می دهد.

محتوای فیبری بالای غذایی موجود در دانه کینوا اثرات مثبتی در کاهش کلسترول خون و بهبود هضم غذا دارد و همچنین به علت عدم گلوتن برای تولید مواد غذایی فری گلوتن نیز کاربرد دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *