خرید فروش کینوا فله

قیمت دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور ، کینوا باکیفیت ، فاقد مواد زائد و ساپونین زدایی شده را به صورت فله و در تناژ بالا در سراسر کشور عرضه می نماید .

خرید و فروش کینوا فله در سراسر کشور

درصورتی‌که تمایل به خرید و فروش کینوا به صورت فله و با کیفیت بالا ، عاری از هر نوع ماده زائد و بدون ساپونین دارید ، می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید . کینوا از ابتدای کاشت تا زمان برداشت و فرآوری زیر نظر کار شناسان این مجموعه تولید می شود .

پس از برداشت دانه های کینوا از مناطق مختلف کشور ، توسط این مجموعه مواد زائد آن حذف‌شده و در کارخانه صنعتی ساپونین موجود در پوسته آن نیز جداسازی می‌شود . به ‌این‌ترتیب کینوا برای مصارف مختلف آماده می شود .

کینوا فله تولیدشده توسط این مجموعه ، پس از بسته‌بندی به صورت خرد و فله در سراسر کشور عرضه می‌گردد . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، باشگاه‌های بدن‌سازی و مراکز عرضه محصولات سالم و شرکت‌های پخشی که تمایل به بسته‌بندی و عرضه کینوا  دارند ، می توانند کینوا را به صورت فله با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نماید .

برای این منظور می‌توانید در هر استانی که هستید ، با کارشناسان این مجموعه  ارتباط برقرار نمایید و از خدمات ویژه ارائه شئه توسط این شرکت ما نیز بهره‌مند شوید .

کینوا

عرضه کینوا فله باکیفیت بالا

توجه به کیفیت هنگام خرید و فروش کینوا فله اهمیت دارد ، به همین دلیل بهتر است که کینوا را از مراکز معتبر تهیه نمایید . مشاهده می‌شود که افراد سودجو کینوا  را بدون این‌که فرآوری نمایند و همین‌طور مخلوط با مواد زائد به صورت فله و با قیمت پائین عرضه می‌نمایند .

افراد نیز صرفاً بر اساس قیمت پایین اقدام به خریداری این نوع محصول می کنند . درحالی‌که مصرف کینوا ساپونین دار علاوه بر این‌که طعم بسیار تلخی دارد ، همین طور وجود مواد زائد می‌تواند در افراد ایجاد مسمومیت نماید .

این مجموعه با حذف مواد زائد و فرآوری صنعتی ، بهترین دانه های کینوا را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

حذف ساپونین ، قبل از مصرف کینوا ضروری است

ساپونین ماده‌ای صابونی و تلخ‌مزه است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد . این ماده برای دفاع گیاه در برابر حشرات و آفات بکار می رود ، اما برای انسان مصرف آن می‌تواند ایجاد مسمومیت نماید . همچنین مزه بسیار تلخی که دارد ، مصرف کینوا را غیر قابل تحمل می‌نماید .

بنابراین درصورتی‌که به دنبال تهیه و خرید و فروش کینوا به صورت فله و باکیفیت بالا و فرآوری شده هستید ، بهتر است از مراکز معتبر این ماده غذایی را تهیه نمایید . مجموعه ما پس از حذف مواد زائد کینوا ، ازجمله شن‌ریزه ، بذر علف‌های هرز و بقایای گیاهی آن را به‌صورت صنعتی و مکانیزه فرآوری می‌نماید .

طی فرآیند فرآوری ساپونین حذف شده و کینوا با طعم مطلوب و حاوی مواد غذایی بالا در دسترس افراد قرار می‌گیرد . لازم به ذکر است که وجود ساپونین در پوسته کینوا  مانع استفاده از مواد غذایی موجود در این ماده از جمله پروتئین و دیگر مواد مغذی آن نیز می‌گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *