عرضه و توزیع کینوا عمده

کینوا

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا در کشور ، پس از تولید و فرآوری صنعتی کینوا ، این ماده غذایی مفید را به صورت عمده و تناژ و همچنینن به صورت خرد ، در اختیار متقاضیان عزیز سراسر کشور قرار می دهد .

مرکز عرضه و توزیع کینوا عمده

کینوا یکی از مواد غذایی سرشار از پروتئین ، ویتامین ، املاح معدنی ، امگا 9 ، امگا 6 ، امگا 3 و آنتی‌اکسیدان می‌باشد . این ماده غذایی کاربردها و مصارف مختلفی دارد ، ازجمله تهیه انواع غذاها ، تولید آرد و فرآورده های آردی و در صنعت تولید نوشیدنی‌های مالتی نیز بکار می رود .

البته مصارف کینوا بسیار زیاد است که در سراسر جهان از آن استفاده می شود . عرضه و توزیع کینوا عمده در داخل کشور با کیفیت های مختلفی عرضه می شود . افراد متقاضی برای تهیه کینوا عمده ، لازم است که این ماده غذایی را از مراکز معتبر تهیه نمایند .

زیرا در مواردی مشاهده می شود کینوا عمده ، با کیفیت پایین ، همراه با بذر علف‌های هرز و بدون انجام فرآوری و حذف ساپونین ، با قیمت کم عرضه می‌گردد . درحالی‌که که قیمت پایین این محصول نشان‌دهنده کیفیت آن نیست و مصرف این نوع کینوا نه‌تنها به علت مزه تلخ آن مورد پسند نیست ، بلکه وجود ساپونین و بذر علف‌های هرز  ،می تواند در فرد ایجاد مسمومیت نماید .

درصورتی‌که تمایل به تهیه کینوا به صورت عمده ، بدون مواد زائد و ساپونین زدایی شده دارید ، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید . و از خدمات ویژه ارائه شده توسط این مجموعه استفاده نمایید .

کینوا

 تولید و عرضه کینوا عمده با کیفیت بالا

همان‌طور که بیان گردید ، این مجموعه عرضه و توزیع کینوا با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و در سراسر کشور عرضه می نماید . دانه های کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل که مورد کشت قرار گرفته و پس از برداشت ، مواد زائد آن جداسازی شده و در کارخانه صنعتی فرآوری می شوند .

طی فرآیند فرآوری ساپونین موجود در پوسته این دانه ها ، حذف‌شده و کینوا با کیفیت بالا ، بدون ساپونین بسته بندی شده و برای مصارف مختلف به‌صورت عمده عرضه می‌گردد . همچنین بسته‌بندی‌های خرد این محصول برای مصارف خانگی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد .

هایپر مارکت‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی و افراد متقاضی برای تهیه و عرضه و توزیع کینوا عمده به صورت تناژ ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، و همچنین بسته‌بندی‌های خرد آن می‌توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند . و از خدمات ارائه‌شده توسط این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

کاربرد کینوا

کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که به علت داشتن مواد غذایی بسیار مفید ، مصرف آن برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان توصیه می شود . این ماده غذایی ارزشمند را می توانید مشابه برنج به صورت کته یا آبکش و یا مخلوط با برنج تهیه و مصرف نمایید . عرضه و توزیع کینوا با کیفیت عالی در این مجموعه انجام می شود.

همچنین از کینوا غذاهای بسیار مختلفی از جمله پیتزا ، برگر ، پاستا و انواع سالاد تهیه می‌شود . دانه های ریز اما مغذی کینوا ، را می توان به انواع غذاهای آبکی از جمله سوپ اضافه نمود ، تا ارزش غذایی آن بهبود یابد .

از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تولید می‌شود که این نوع آرد برای تولید انواع فراورده های آردی از جمله انواع نان ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، انواع کیک ، مافین ، کراکر و . . . مورد استفاده قرار می گیرد . انواع دانه و آرد کینوا را می توانید با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه نمایید . برای عرضه و توزیع کینوا درجه یک در ایران می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *