انواع خریدار کینوا رژیمی

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز انواع خریدار کینوا رژیمی در کشور ، دانه های باکیفیت و بدون ساپونین کینوا را پس از فرآوری به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا غذایی رژیمی برای کاهش وزن

کینوا ماده غذایی است که بعلت داشتن مواد غذایی بالا  ،مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است . مصرف کینوا به‌صورت منظم می‌تواند یکی از راه‌های جلوگیری از چاقی نیز باشد . این ماده غذایی به علت فیبر بسیار زیادی که دارد ، مصرف آن باعث احساس سیری در فرد ایجاد می‌نماید . درنتیجه اشتهای فرد را کم کرده و از پرخوری جلوگیری می‌کند .

همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف کینوا بر عملکرد هورمون‌هایی که نقش مهمی بر اشتها دارند ، تاثیر گذار است  .بنابراین کینوا می‌تواند برای رژیم کاهش وزن غذای بسیار مناسب محسوب شود . خریدار کینوا رژیمی می تواند این محصول را از این مجموعه تهیه نماید.

این ماده غذایی قند پایینی نیز داشته و گرانول های نشاسته آن بسیار کوچک است . به همین دلیل هضم آن‌ها سریع بوده و پس از مصرف به‌صورت چربی در بدن ذخیره نمی‌گردند و برای کاهش وزن و جلوگیری از اضافه وزن بسیار مناسب است .

خریدار کینوا رژیمی

کینوا غذایی رژیمی مناسب برای دیابت و سلیاک

کینوا سرشار از پروتئین است . بنابراین برای رژیم غذایی افراد گیاه‌خوار و نیز بسیار مناسب است و جایگزین مناسبی برای پروتئین‌های حیوانی نیز محسوب می‌گردد . مصرف دانه های کینوا علاوه براینکه به کاهش وزن کمک می کنند. تأمین‌کننده انواع مواد معدنی بدن از جمله کلسیم ، منیزیم ، آهن ، منگنز ، روی ، پتاسیم و همچنین ویتامین‌ نیز می باشد .

امگا 6 ، امگا 9 و امگا 3 و مواد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی از مواد موجود در کینوا هستند . همچنین کینوا همه 9 اسیدآمینه‌ ضروری برای بدن را بطور کامل دارد و یک پروتئین کامل محسوب می شود. به همین دلیل درصورتی که کینوا را جایگزین غلات نشاسته‌ای نمایید ، نه‌تنها به کاهش وزن خود کمک کرده‌اید بلکه می توانید از مواد مغذی موجود در آن نیز استفاده کنید .

شاخص گلیسمی کینوا نیز بسیار پائین است . بنابراین غذای رژیمی برای افراد مبتلا به دیابت نیز محسوب می شود . همچنین این ماده غذایی فاقد گلوتن بوده و رژیم غذایی بسیار مناسب برای بهبود سلامت افراد مبتلا به سلیاک نیز محسوب می گردد . خریدار کینوا رژیمی می تواند از فواید این محصول از طریق این مجموعه مطلع شود.

خریدار کینوا رژیمی

خریدار کینوا رژیمی بسته بندی

درصورتی‌که تمایل به خرید کینوا رژیمی و مناسب برای کاهش وزن وتامین مواد غذایی دارید ، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید . کینوا با کیفیت بالا و بدون مواد زائد و بدون ساپونین ، پس از فرآوری در این مجمعوعه بسته‌بندی شده و با قیمت مناسب در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد .

برخی از ویژگی‌های کینوا باعث شده تا غذای بسیار مناسب و غذای رژیمی برای کاهش وزن محسوب شود . همچنین این ماده غذایی برای رژیم‌های گیاه‌خواری ، افراد مبتلا به سلیاک و رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت نیز بسیار مطلوب است .

باشگاه‌های بدن‌سازی ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، هایپر مارکت‌ها و مراکز عرضه محصولات سالم می توانند کینوا رژیمی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت عمده از این مجموعه تهیه نمایند . برای این منظور می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

همچنین در این مجموعه ، کینوا پس از بسته‌بندی به صورت خرد نیز در کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . کینوا تولیدی توسط این مجموعه کیفیت بالایی دارد و چون در داخل ایران تولید می شود ، قیمت آن از نوع وارداتی بسیار مناسب‌تر است و کیفیت بالایی نیز دارد .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *