قیمت فروش انواع دانه کینوا

کینوا

بزرگترین مرکز فروش محصولات کینوا ، انواع دانه کینوا سفید و رنگی را پس از فرآوری در کارخانه و بسته بندی ، به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، با کیفیت مناسب و قیمت کمتر از نوع وارداتی به فروش می رساند .

فروش انواع دانه کینوا با قیمت مناسب

انواع دانه کینوا را با قیمت مناسب و کمتر از نوع وارداتی ، می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید . این مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز فروش انواع دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی او را به صورت خرد و عمده در کلیه مناطق کشور ، با قیمت مناسب به فروش می رساند .

دانه کینوا ما در ایران دارای تنوع رنگی و تنوع کیفی متفاوتی است . برخی از افراد سودجو و انواع دانه کینوا را با کیفیت پایین و با قیمت بسیار کم عرضه می کنند . لازم به ذکر است که تهیه انواع دانه کینوا باید از مراکز معتبر انجام شود ، زیرا در کیفیت پایین ، وجود بذر علف‌های هرز و عدم ساپونین زایی باعث مسمومیت مصرف‌کننده می‌گردد .

مجموعه ما برای اولین بار در ایران انواع دانه کینوا را در داخل کشور تولید ، فرآوری و به فروش می‌رساند .برای استعلام قیمت فروش محصولات می توانید با این مجموعه در تماس باشید. کلیه مجموعه‌های شرکت‌های پخشی که علاقمند به عرضه محصولات فراسودمند هستند ، ازجمله انواع هایپرمارکت ها ، و همین طور مراکز و انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، عطاری‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها و باشگاه‌های بدن‌سازی برای انواع تهیه انواع دانه کینوا ، در تناژ بالا می توانند با ما در ارتباط باشند  .

کینوا

تولید و فرآوری کینوا با کیفیت بالا در کشور

انواع دانه کینوا سفید و رنگی توسط این مجموعه در کشور عرضه می شود . با توجه به این‌که دانه کینوا با رنگ سفید طعم مطلوب‌تری دارد و پخته سریع‌تری دارد ، سطح زیر کشت بیشتری در کشور را شامل می شود .

در واقع کینوا سفید زیر نظر این مجموعه در استان‌های مختلف کشور کشت شده و تولید می‌گردد . پس از برداشت انواع کینواف مواد زائد همراه با آن حذف‌شده و انواع دانه کینوا با وزن با درشتی مناسب و یکدست ، به صورت بسته‌بندی عرضه می‌گردد . قیمت فروش انواع محصولات کینوا را با کیفیتی بی نظیر در این مجموعه جستجو نمایید.

لازم به ذکر است که قبل از عرضه انواع دانه کینوا ، در کارخانه و به صورت صنعتی ، فرآوری مناسب روی این دانه ها انجام می شود . زیرا در پوسته خارجی انواع دانه کینوا ، ماده صابونی و تلخ مزه به نام ساپونین وجود دارد که حتماً قبل از مصرف باید حذف شود .

این مجموعه کینوا با کیفیت را که فاقد هر گونه ماده زائد است و فرآوری شده می باشد ، را تولید و با قیمت بسیار مناسب‌تر از نوع وارداتی ، در سراسر کشور عرضه می‌کند .

کینوا

دانه کینوا غنی تر از غلات از نظر اسید های آمینه ضروری

دانه کینوا حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای انسان است ، که بدن قادر به تولید آن ها نیست و باید از طریق مواد غذایی حاوی آن ها تامین شود . مقایسه مقدار اسید آمینه های ضروری دانه کینوا با دانه های گندم و برنج ، نشان می دهد که دانه کینوا از نظر میزان و تعداد اسید های آنیهه ضروری ، غنی تر از این غلات است .

به عنوان مثال ، محتوای آمینو اسید لیزین دانه کینوا در مقایسه با برنج  که دارای 2/3 گرم و گندم 8/2 گرم دارند ، برابر با 6/5 ​​گرم اسید آمینه لیزین ، در 16 گرم ازت می باشد . بهترین قیمت فروش انواع کینوا را می توانید د جامع ترین مرکز فراوری کینوا در کشور استعلام نمایید.

100 گرم دانه کینوا حاوی تقریباً پنج برابر اسید آمینه لیزین ، بیش از دو برابر اسید آمینه های ایزولوسین ، متیونین ، فنیل آلانین ، ترئونین ، والین و مقادیر بسیار بیشتر اسدی آمینه لوسین ، نسبت به 100 گرم دانه گندم می باشد .

علاوه بر این دانه کینوا نسبت به دانه گندم ، در بعضی موارد به میزان سه برابر ، از نظر مقادیر اسید آمینه های هیستیدین ، ​​آرژنین ، آلانین و گلیسین غنی تر است . دانه کینوا از نظر اسیدهای آمینه هایی مانند پرولین ، اسید آسپارتیک ، گلوتامیک اسید ، سیستئین ، سرین و تیروزین(تمام اسیدهای آمینه غیرضروری) ، که به مقدار محدود در گندم وجود دارد ، نیز برتری دارد .

بنابراین اگر به دنبال تامین اسید آمینه های ضروری و غیر ضروری از مواد غذایی سالم هستید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *