قیمت خرید آرد جو دوسر در مشهد

آرد کینوا

جو دوسر یک غله وحشی مقاوم و خود رو است که مزاج آن معتدل مایل به خشک است. از مزایای این غله این است که در فرآیند پوسته‌گیری، سبوس و جوانه آن جدا نمی‌شود و طعم آن باقی مانده و حفظ می‌شود. اما قیمت آرد جو دوسر در مشهد چگونه تعیین می‌شود؟

ارزش غذایی جو دوسر

جو دوسر سرشار از آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، سدیم، مس، روی، ویتامین‌ آ، ویتامین ای، ویتامین دی، ویتامین‌های گروه ب و سرشار از آنتی اکسیدان (آونانترامید)، فیبر و کربوهیدرات و نیز مقدار اندکی مواد‌قندی است. این غله منبعی غنی از پروتئین (اسیدآمینه)، چربی و سرشار از انرژی است. به علت چرب‌تر بودن جو دوسر نسبت به سایر غلات، این غله زودتر دچار فساد می‌شود، پس مدت زمان کم‌تری قابل نگه‌داری است.

آونانترامیدها گروهی ازآنتی‌اکسیدان‌هایی اند که معمولا فقط در جو دوسر یافت می‌شوند. وجود منابع غنی از آنتی‌اکسیدا‌‌ن‌ها در غذا سبب مهار بیشتر رادیکال‌های آزاد بدن و در نتیجه سبب پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی است و باعث کاهش کلسترول بد خون است. آنتی‌اکسیدان‌های جو دوسر سبب تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری و درمان سرطان و تومور اند. آرد این دانه در مشهد با قیمت مناسب عرضه می شود.

جو دوسر منبعی غنی از ویتامین است و سبب جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو و بهبود کیفیت پوست و مو است. همچنین جو دوسر سبب پیشگیری و کنترل دیابت است. مصرف این غله سبب کاهش افسردگی می‌باشد.

جو دوسر

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر نیز حاوی فیبر بالا، ویتامین‎‌ها و مواد معدنی است. این آرد بسیار غنی است و مصرف آن به تمامی سنین و مخصوصا برای کودکان توصیه می‌گردد.

فیبرهای جو دوسر به سرعت در معده آب جذب کرده و حجیم می‌شود که سبب احساس سیری و در نتیجه کاهش اشتها و کاهش وزن است. رژیم غذایی با فیبر بالا سبب راحت‌تر شدن عمل دفع و کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ است. در مشهد و دیگر شهرهای کشور آرد جو دوسر با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

کاربرد آرد جو دوسر در صنایع غذایی

جویدن جو دوسر کامل سخت است، بنابراین جو دوسر باید کاملا با آب بپزد که استفاده از این جو در نان‌ها و سالادها معمول است. اما روش آسان‌تر مصرف این غله، استفاده از آرد آن است.

از آرد جو دوسر در تهیه کیک، پن کیک و بیسکوییت و نیز برای افزایش غلظت و قوام، در تهیه انواع سوپ، آش، خورش و سس در صنایع غذایی کاربرد دارد. این غله به علت ایجاد احساس سیری و وجود ویتامین های گروه بی، جایگزینی بسیار سالم، مقوی و مغذی به جای برنج است. علاقه مندان در مشهد می توانند با قیمت مناسب این محصول را تهیه کنند.

قیمت آرد جودوسر مشهد

قیمت خرید آرد جو دوسر در مشهد

فروش آرد جو دوسر به‌صورت اینترنتی در مشهد نیز آغاز شده است. برای اطلاع از قیمت، ابتدا باید برسی کنید که محصول و فرآورده‌ی چه رقمی را می‌خواهید مصرف کنید و بازار هدف خود را تعیین و ملاک قرار دهید. همچنین باید برسی کنید که رقم مصرفی شما، وارداتی و یا ایرانی است. ارقام وارداتی و خارجی گران‌تر از ارقام ایرانی هستند.  وزن بسته و اندازه بسته  و خلوص آرد نیز بسیار بر قیمت موثر اند.

دارا بودن استانداردهای کیفیت نقش بسیار مهمی در قیمت فراورده دارند، زیرا این محصول با کیفیت های متعددی عرضه می‌شود.

قیمت آرد جودوسر مشهد

همکاری در قیمت آرد جو دوسر در مشهد

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تولید ارقام با کیفیت و درشت جو دوسر توانسته است 200 هکتار کشت این محصول را در کشور داشته باشد. کارخانه جات صنایع تبدیلی و صنف های علاقه مندی که به صورت تناژ و یا به صورت خرد و بسته بندی سفارش دانه سبوس و آرد جو دوسر را دارند می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *