تولید بهترین کینوا پرک

عرضه کینوا پرک شده

تولید بهترین کینوا پرک بصورت کاملا بهداشتی، سالم و عاری از هر گونه سنگ ریزه و ناخالصی در این مجموعه صورت گرفته و در سطح کشور عرضه می‌گردد. هم چنین کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

کینوا خاویار گیاهی است

کینوا یک گیاه فوق العاده پر خاصیت می‌باشد که به دلیل داشتن مواد ارزشمند به خاویار گیاهی یا خاویار سبز مشهور است. ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی شامل آهن، کلسیم، فسفر، روی، پتاسیم و..، امگا 3 و امگا 6، پروتئین کامل، تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن، فیبر به میزان مناسب در کینوا وجود دارد و بخاطر این مواد فوق العاده مفید به خاویار گیاهی معروف شده است.

کینوا بخاطر داشتن پروتئین به میزان مناسب به عنوان یک غذای کامل محسوب می‌شود. سازمان فائو سال 2013 را بخاطر ارزش غذایی بالای کینوا به نام کینوا نام گذاری کرد و بعد از آن کشورها را تشویق به کاشت کینوا کرد.

کینوا

ارزش غذایی کینوا و تولید بهترین پرک از آن

همانطور که گفتیم کینوا دارای مواد مغذی فراوانی است. ویتامین‌های گروه B در کینوا برای رشد و نمو و متابولیسم بدن بسیار مهم می‌باشد. ویتامین E که یک ویتامین محلول در چربی است برای بهبود بینایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و داشتن پوست و موی سالم بسیار موثر است و خاصیت آنتی اکسیدانی قوی هم دارد.

کلسیم در داشتن استخوان‌های سالم و آهن در پیشگیری از کم خونی تاثیر زیادی دارند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کینوا در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سرطان بسیار مهم هستند. پرک کینوا تولید شده در این مجموعه دارای تمامی ارزش های غذایی فوق است.

پرک کینوا

کینوا غذایی بسیار مناسب برای سالمندان

یبوست یکی از بیماری‌هایی است که اکثر سالمندان به آن دچار هستند. سالمندان به دلیل تحرک کمی که دارند باید غذاهایی با میزان فیبر مناسب مصرف کنند تا دچار یبوست نشوند. کینوا با داشتن فیبر به میزان قابل توجه در جلوگیری از یبوست در تمام سنین بخصوص سالمندان و نیز زنان باردار مورد مصرف قرار می‌گیرد.

کینوا هم چنین علاوه بر فیبر با داشتن املاح معدنی ویتامین و آنتی اکسیدان به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می‌کند که این مسئله تقویت سیستم ایمنی بدن در سالمندان از مسائل بسیار مهم می‌باشد. اگر به فکر یک غذای سبک، مقوی و دارای انرژی خوب برای سالمندان عزیزتان هستید کینوا یکی از بهترین و سالم‌ترین گزینه‌ها می‌باشد.

سوپ پرک کینوا از غذاهایی است که می‌توان از آن به عنوان یک غذای مقوی و سالم برای سالمندان و نیز همه‌ی گروه‌های سنی استفاده کرد. علاوه بر سوپ می‌توان غذاهای مختلف دیگری هم از کینوا تهیه کرد برای این منظور می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. این مجموعه بهترین کینوا پرک را تولید می کند.

کینوا پرک

تولید بهترین کینوا پرک

می‌توان گفت این مجموعه بهترین مجموعه تولید بهترین کینوا پرک شده با طعمی مطلوب می‌باشد که با داشتن کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه‌ تولید و فرآوری کینوا در کشور فعالیت می‌کند. هم چنین تمام مجوزهای لازم برای تولید و عرضه کینوا در این مجموعه وجود دارد. این مجموعه آماده همکاری با تمام رستوران با غذاهای مختلف، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، عطاری‌ها و..می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *