سایت اینترنتی کینوا پرک شده

قیمت فروش کینوا پرک

سایت اینترنتی کینوا ، انواع محصولات تولید شده از کینوا ، از جمله کینوا پرک شده را به صورت عمده و خرد ، در کلیه استان های کشور ، عرضه می نماید .

سایت اینترنتی کینوا پرک

کینوا پرک شده را می توانید در این مجموعه و توسط این سایت اینترنتی سفارش بدهید . این مجموعه از بهترین دانه های کینوا که در داخل تولید شده ، کینوا پرک شده را تولید و به صورت خرد و عمده ، در کلیه استان های کشور عرضه می نماید .

کینوا پرک شده مشابه دانه های کینوا ، دارای ارزش غذایی بالا و فاقد گلوتن است . کلیه انجمن های سلیاک و دیابت ، رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، مراکز عرضه  محصولات سالم و فراسودمند و هایپرمارکت ها ، کینوا پرک شده را می توانند به صورت عمده ، از این سایت و این مجموعه خریداری نمایند .

برای این منظور و در صورت تمایل ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . این مجموعه خدمات ویژه ای برای این عزیزان ، ارائه می نماید .

کینوا پرک

تولید کینوا پرک شده در داخل کشور

کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل کشور ، کشت شده و تولید می شود . کینوا ایرانی یکی از واریته های کینوا است که پس از سازگاری با اقلیم ایران ، کشت آن توسط این مجموعه در استان های مختلف ، ترویج پیدا کرد .

در این سایت پس از برداشت دانه های درشت کینوا ، مواد زائد ، بذر علف های هرز و سنگریزه های این دانه ها را جداسازی کرده و برای فرآوری به کارخانه ، منتقل می کند . در کارخانه مکانیزه ، ساپونین از پوسته کینوا حذف می شود و پس از انجام فرآوری ، کینوا آماده مصرف است .

کینوا فرآوری شده به طور مستقیم برای مصارف غذایی ، عرضه می شود . همچنین از کینوا فرآوری شده ، کینوا پرک آن نیز ، توسط این سایت تهیه شده و به صورت عمده و خرد در اختیار متقاضیان عزیز ، در سراسر کشور قرار می گیرد .

کینوا

کینوا منبعی غنی از پروتئین و اسید های آمینه

کینوا که به عنوان یک منبع غذایی جدید ، مورد توجه قرار گرفته است  ، پروتئین های آن کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارند . کینوا از نظر اسید آمینه لیزین سرشار است و پروتئین آن از بیشتر سبزیجات ، کامل تر می باشد .

غلات از نظر مواد مغذی و میزان مصرف ، نقش مهمی در رژیم غذایی انسان دارند . گندم ، ذرت ، برنج ، جو ، جو دوسر ، چاودار و سورگوم بیشترین مقدار مصرف را در سراسر جهان دارند . در این سایت کینوا پرک را می توانید با بهترین قیمت تهیه کنید.

اما در مقایسه با غلات معمول مانند برنج ، ذرت ، جو و گندم ،کینوا دارای سطح بالاتری از پروتئین ، اسید آمینه های متیونین و لیزین می باشد .

مقایسه ترکیبات تغذیه ای این غلات با دانه کینوا ، نشان دهنده غنی بودن  این دانه در مواد مغذی مانند پروتئین ، لیپیدها و مواد معدنی ، نسبت به غلات مذکور می باشد . کینوا پرک در ایران به صورت ایرانی با بالاترین کیفیت فراوری و انالیز در این سایت عرضه می شود.

عدم وجود گلیادین ها (پروتئین های موجود در گندم و شکل های گلوتن که در جو  ، چاودار و مالتوجود دارند) باعث می شود ، کینوا برای تولید محصولات غذایی که معمولاً به عنوان “گلوتن فری” خوانده می شود  ، جنبه مهمی داشته باشد .

فقدان پروتئین گلوتن در کینوا ، باعث تولید و عرضه بیشتر مواد غذایی مفید و مناسب از این دانه ها ، برای بیماران مبتلا به بیماری سلیاک می گردد . همچنین تمام اسید های آمینه ضروری برای انسان ، در کینوا وجود دارند .

این دانه غذایی خوش هضم و سبک و سرشار از مواد غذایی است که مصرف آن برای تمام سنین ، فواید زیادی دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *