قیمت روز کینوا رژیمی

کینوا

قیمت روز کینوا رژیمی را از کدام مجموعه می‌توان استعلام کرد؟ تهیه کینوا رژیمی با بهترین کیفیت و قیمتی عالی از کدام مرکز امکان پذیر است؟

کینوا سرشار از فیبر و پروتئین

دانه کینوا یک شبه غله بومی آمریکای جنوبی است که چند سالی است در کشور ما ایران نیز کشت شده و طرفداران خاص خود را نیز دارد. این دانه غنی از مواد غذایی مفید برای بدن است که یکی از آن مواد مفید فیبر می‌باشد.

اخیرا با افزایش آگاهی‌های جامعه غذاهای سرشار از فیبر بخاطر نقش مهم آن در سلامتی و تناسب اندام طرفداران زیادی پیدا کرده است. کینوا علاوه بر فیبر کافی دارای میزان پروتئین بالایی است و از این رو به عنوان یک غذای کامل شناخته می‌شود. این مجموعه ارائه دهنده بهترین کینوا رژیمی با قیمت مناسب است.

کینوا رژیمی

نقش فیبر بر سلامتی انسان چیست؟

فیبر علاوه بر تناسب اندام و کاهش وزن در سلامتی و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها نقش مهمی دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پیشگیری از چاقی

پیشگیری از یبوست و بهبود عملکرد سیستم گوارش

جلوگیری از سرطان روده

جلوگیری از بیماری‌های قلب و عروق

پیشگیری از افزایش قند خون (دیابت)

و جلوگیری از بواسیر

یکی از عوامل اصلی مشکلاتی که در متن بالا نام برده شد عدم مصرف کافی فیبر است که در اکثر غذاهای امروزه به مقدار کم وجود دارد.خریداران می توانند بهترین کینوا رژیمی را با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه کنند.

آیا مصرف کینوا رژیمی مفید است؟ اطلاع از قیمت روز آن

همانطور که گفتیم دانه کینوا سرشار از فیبر است و مصرف فیبر به میزان لازم در افرادی که رژیم می‌گیرند نقش موثری دارد و در واقع یکی از وعده‌های اصلی رژیم استفاده از مواد غذایی سرشار از فیبر است. دانه کینوا با میزان فیبر مناسب آن در رژیم نقش اساسی دارد و هم چنین علاوه بر فیبر املاح معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیوم، روی، پتاسیم، فسفر و سلنیوم در این دانه وجود دارد که مصرف آن‌ها برای افرادی که رژیم می‌گیرند مهم است تا دچار کمبود این مواد غذایی نشوند.

مصرف پروتئین نیز در رژیم بسیار مهم است و باعث عضله سازی و تامین اسیدآمینه‌های ضروری بدن می‌شود. کینوا رژیمی با قیمت روز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

کینوا رژیمی

تامین ویتامین‌های گروه B و E در رژیم

یکی از نگرانی‌های افرادی که می‌خواهند رژیم بگیرند عدم تامین ویتامین‌ها مخصوصا B می‌باشد. دانه کینوا با داشتن ویتامین‌های گروه B می‌تواند نقش مهمی در تامین این نوع ویتامین در افرادی که رژیم دارند و مصرف برنج و غلات دارای ویتامین B در آن‌ها محدود شده است داشته باشد و هم چنین می‌تواند از بروز مشکلاتی مانند ریزش مو در طی رژیم جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که دانه کینوا علاوه بر ویتامین B دارای میزان مناسبی از ویتامین E نیز می‌باشد که با خاصیت آنتی اکسیدانی خود در پیشگیری از بیماری‌ها و نیز داشتن پوست و موی سالم و زیبا تاثیرگذار است. کینوا رژیمی دارای همه این ویتامین ها بود و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نقش کینوا در تامین پروتئین افراد گیاهخوار

مصرف کینوا در افرادی که رژیم‌های گیاهخواری یا وگان می‌گیرند بسیار مفید است زیرا ممکن است بدن آن‌ها در اثر عدم مصرف کافی پروتئین دچار کمبود پروتئین و در موارد حاد بیماری ماراسموس شود و از طرفی دانه کینوا هم ارزش پروتئینی بالای دارد یعنی غنی از پروتئین است و بخش مناسبی از پروتئین را در این افراد می‌تواند تامین کند.

لازم به ذکر است که سازمان فائو به دلیل داشتن پروتئین کامل دانه کینوا و استفاده از آن به عنوان یک وعده غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی سال 2013 را سال کینوا نامید.

کینوا و گیاه خواری

قیمت روز کینوا رژیمی

جهت استعلام قیمت روز کینوا رژیمی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و اطلاعات لازم را کسب نمایید. علاوه بر این تهیه کینوا با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب از این مرکز امکان پذیر است و تنها با یک تماس جهت ثبت سفارش خود اقدام کنید.

همکاری در فروش کینوا رژیمی با قیمت روز

این مرکز می‌تواند با باشگاه‌های بدن سازی، مربیان باشگاه‌ها، ورزشکاران، رژیم درمانگرها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت و عطاری‌ها در جهت فروش کینوا رژیمی با کیفیت و کاملا بهداشتی در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله همکاری نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *