سایت اینترنتی دانه کینوا و خواص آن

مصرف کینوا برای کودکان

جهت شناخت ویژگی های دانه کینوا و خواص آن و تهیه دانه های مرغوب و باکیفیت کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید به سایت اینترنتی دانه کینوا مراجعه نمایید یا بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا، در کشور تماس بگیرید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا شبه غله ای است که  منبع غنی از پروتئین، انواع ویتامین های ب و ای و آنتی اکسیدان می باشد. دانه کینوا تنها دانه گیاهی است که ترکیب کاملی از اسید های آمینه های ضروری برای انسان را دارد.

دانه کینوا دارای 9 اسید آمینه و همچنین دارای کلسیم، فسفر، منیزیم، منگنز، روی، مس و آهن به مقدار زیاد و سدیم به مقدار کم می باشد. پروتئین موجود در دانه کینوا از نظر کمی و کیفی دانه غلات متداول بهتر است. همچنین دانه کینوا، تعادل آمینواسیدی بهتری نسبت به دانه گندم دارد. سایت های اینترنتی مختلفی اقدام به عرضه دانه کینوا در کشور کرده اند و گاها مشتریان فقط به قیمت های ارائه شده توجه می کنند. برخی افراد سود جو کینوا بدون فراوری و یا فراوری نشده را به عنوان کینوا فراوری می فروشند که مجوز نیز ندارد و باعث مسمومیت می شود. در این سایت در کنار معرفی خواص کینوا بهترین محصول کینوا فراوری شده با مجوز را می توانید سفارش دهید.

دانه کینوا که از سرشار مواد غذایی مذکور می باشد، به خاویار سبز و مولتی ویتامین معروف است. دانه کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است. و از حدود 5000 سال قبل تا به امروز، به عنوان غذایی اصلی، توسط مردم این مناطق مصرف می شود.

در سال 2013 سازمان فائو سایر کشورها را به کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا توصیه نمود. این سازمان با همکاری کشورها تولید کننده کینوا، سال 2013 را سال بین المللی کینوا، نامگذاری کرد. از این سال به بعد، تولید و مصرف دانه کینوا مورد توجه کشورهای زیادی قرار گرفت.

سایت اینترنتی فروش دانه کینوا معرفی خواص

همانطور که بیان شد، دانه کینوا، سرشار از مواد غذایی است. مصرف دانه کینوا باعث کاهش فشارخون، مانع چاقی، جلوگیری از بیماری های دستگاه گوارش، کاهش کلسترول، کنترل دیابت نوع 2 و کاهش شاخص قند خون و… می شود.

دانه کینوا فاقد گلوتن است و غذایی مناسب برای بیماران سلیاکی که حساس به گلوتن هستند، می باشد. افراد مبتلا به سلیاک از خوردن غلات گلوتن دار مانند گندم و جو و فرآورده های آنها محرومند. داه کینوا با داشتن مواد غذایی مفید و عاری بودن از گلوتن، غذایی بسیار مناسب برای این افراد می باشد.

دانه کینوا غذایی بسیار سبک و خوش هضم است که استفاده از آن هیچ محدودیت سنی ندارد. افراد مختلف از خردسال گرفته تا افراد سالمند، زنان باردار و شیرده، می توانند با مصرف این دانه مغذی از فواید آن بهره مند شوند. در این سایت اینترنتی دانه کینوا تولید شده در استان های مختلف در کارخانه جمع اوری و با اخرین متد های پیشرفته فراوری می شود. دانه کینوا در این مجموعه طوری فراوری می شود که خواص خود را از دست نداده و با رنگ و طعم بسیار خوبی عرضه می شود.

دانه کینوا برای رژیم های مختلف

فیبر  بالای موجود در دانه کینوا باعث سیری زودرس شده ودر نتیجه مانع چاقی می شود. زیرا فیبر موجود در دانه کینوا مشابه فیبر غلات است و دانه  کینوا، فیبر محلول بالایی دارد.

همچنین فیبر های موجود در دانه کینوا باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی می شود. و باعث رشد میکروارگانیسم روده بزرگ، کاهش کلسترول خون،  بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می گردند.

دانه کینوا، جایگزین مناسبی برای پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار می باشد. زیرا دوبرابر گندم و برنج و به اندازه تخم مرغ، پروتئین دارد. همچنین ترکیب پروتئینی آن مشابه ترکیب پروتئین شیر نیز می باشد. و برای نوزدانی که از شیر مادر محروم هستند، غذایی بسیار مناسب است.

سایت اینترنتی عرضه دانه کینوا و اراه خواص آن

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه کینوا در داخل کشور فعالیت می کند. این مجموعه جهت معرفی و عرضه بذر، دانه و آرد کینوا، سایت اینترنتی کینوا را راه اندازی نموده است.

در سایت اینترنتی دانه کینوا، خواص دانه کینوا ، روش پرورش گیاه کینوا و تولید دانه آن، روش های مختلف مصرف دانه کینوا و آرد کینوا ، بیان می گردد. این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، دانه باکیفیت کینوا را در داخل کشور تولید می نماید.

بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در اختیار زارعین عزیز قرار گرفته و مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا نیز به آنان ارائه می گردد. پس از جمع آوری دانه کینوا ، این مجموعه دانه کینوا را فرآوری کرده و دانه آماده به طبخ کینوا را عرضه می نماید.

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه کینوا باکیفیت می باشد. دانه کینوا سفید و رنگی که توسط مجموعه ما تولید و فرآوری می شود، به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید به سایت اینترنتی دانه کینوا مراجعه نمایید یا می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *