قیمت فروش آرد کینوا

ارد کینوا

برای اطلاع از قیمت فروش آرد کینوا ، می توانید با بزرگترین مرکز فرآوری دانه و تولید آرد کینوا در ایران، در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره ای رایگان این مرکز نیز بهره مند گردید.

خواص آرد کینوا

کینوا گیاهی از خانواده تاج خروس و با ظاهری شبیه گیاه سلمه تره است. گیاه کینوا، حاصل رشد بذر کینوا است و دانه هایی بسیار مقوی تولید می نماید. دانه های کینوا پس از فرآوری آماده مصرف می شوند و از آنها آرد کینوا تولید می گردد. آرد کینوا زا دانه های کینوا که به خاویار گیاهی معروف است، تهیه می شود. در ایران تولید و مصرف دانه کینوا به شدت در حال توسعه است و مصر کنندگان در سراسر کشور می توانند قیمت فروش آرد و دانه کینوا را در این مجموعه استعلام کنند.

آرد کینوا مشابه دانه کینوا بسیار مغذی است و حاوی انواع پروتئین، املاح معدنی مفید مانند، کلسیم، فسفر، روی، منیزیم، منگنز و آنتی اکسیدان، ویتامین ب و … می باشد. سازمان فائو برای معرفی ارزش غذایی برنج کینوا و ترغیب سایر کشورها به استفاده از برنج کینوا، سال 2013 را سال کینوا نامید.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران دانه و آرد کینوا را تولید می نمایند. و بسیاری از کشورهای جهان، دانه و آرد کینوا را در سبد غذایی خود قرار داده اند. در سال های اخیر، خرید و فروش دانه و آرد کینوا در استان های مختلف ایران نیز افزایش یافته است.

کینوا

روش استفاده از دانه و آرد کینوا

آرد کینوا دارای طعمی مشابه گندم و ذرت بوده و استفاده از آن در انواع دسرها، کیک و بیسکویت، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند. آرد کینوا برای تولید انواع نان، بیسکویت، کیک، غلات صبحانه، استفاده می شود. استفاده از آرد کینوا در این موارد باعث غنی شدن این مواد می شود.

آرد کینوا برای تهیه فرنی مغذی نیز کاربرد دارد. مصرف فرنی تهیه شده با آرد کینوا برای خردسالان و کودکان بسیار سودمند است و تأثیر مفیدی بر سلامت آنها خواهد گذاشت. شرکت های پخش و بسته بندی و فروشگاه های ارگانیک و علاقه مندان به مصرف کینوا می توانند قیمت فروش و خرید این محصول را در این مجموعه استعلام و به صورت درجه یک سفارش دهند.

آرد کینوا برخلاف آرد گندم و سایر غلات فاقد گلوتن است. افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند، گلوتن موجود در غلات را نمی توانند هضم نمایند. بنابراین از مصرف تمام غذا ها و نان هایی که با غلات گلوتن دار تولید می شود، منع شده اند.

آرد کینوا که از دانه های بسیار مغذی کینوا، تولید می شود، نه تنها فاقد گلوتن است. بلکه باعث غنی شدن، محصولات خوراکی تولید شده، نیز می گردد. مصرف نان و مواد خوراکی تهیه شده از آرد کینوا باعث بهبود درمان دستگاه گوارش این افراد نیز می شود. همچنین آرد کینوا دارای نشاسته های بسیار کوچک است و چاق کننده نیست.

کینوا

ارزش تغذیه غله کینوا

مصرف مواد حاوی آرد کینوا، از بروز بیماری های مانند مشکلات دستگاه هاضمه و سرطان های گوارش جلوگیری می کنند. و باعث تقویت سیستم هاضمه نیز می گردد. همچنین آرد کینوا دارای فیبر بالایی است و برای دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد.

فیبر موجود در آرد کینوا، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی دستگاه گوارش انسان می شد. همچنین ابعث رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ نیز می گردد. بعلاوه فیبر های موجود در آرد کینوا باعث کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می شوند.

قیمت فروش آرد کینوا

در سال های اخیر و با معرفی دانه و آرد کینوا در ایران، مصرف این خوراک مغذی در میان خانواده های ایرانی، نیز افزایش یافته است. همانطور که بیان گردید، آرد کینوا حاصل از دانه کینوا است که به علت ارزش غذایی بالا به خاویار سبز معروف می باشد.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه کشت بذر کینوا، تولید دانه  و آرد  باکیفیت کینوا در ایران فعالیت می کند. این مجموعه با قراردادن بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در اختیار کشاورزان عزیز ایرانی، دانه کینوا با کیفیت تولید می نماید. و محصول تولیدی و خریداری شده را با دستگاه های پیشرفته فراوری می کند. دانه و آرد کینوا با قیمت فروش بسیار عالی در کشور از طریق این مجموعه می توانید سفارش دهید.

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد که قبل از مصرف، باید حذف شود. این مجموعه برای اولین بار در ایران، فرآیند ساپونین گیری و فرآوری دانه کینوا را به انجام رسانده است.

کینوا

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه و آرد کینوا

و به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، و استعلام قیمت فروش توانسته است محصولات باکیفیت کینوا را عرضه نماید. پس از فرآوری، دانه کینوا آماده به طبخ به صورت عمده و خرد، و همچنین آرد کینوا را عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک در زمینه توزیع و پخش دانه و آرد کینوا، در تمام استان های کشور می باشد.

این مراکز می توانند برای خرید فروش و قیمت دانه و آرد کینوا ، که تمام مراحل تولید آن در داخل کشور انجام شده است، با ما در ارتباط باشند. در این مجموعه، دانه و آرد کینوا، بسیار مرغوب و با کیفیت مطلوب، در تناژ بالا عرضه می شود.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *