خریدار کینوا برای دیابت

کینوا دیابت

این مجموعه بهترین خدمات را برای خریدار های کینوا که مبتلا به دیابت و سلیاک هستند ارائه می دهد.

بزرگترین مرکز ارائه محصول به خریدار کینوا برای دیابت

درصورتی‌که خریدار کینوا با کیفیت بالا فرآوری شده بدون ساپونین برای دیابت و با قیمت مناسب هستید می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید . مجموعه ما به‌صورت کاملاً تخصصی چندین سال است که در زمینه تولید کینوا فرآوری آن و عرضه این محصول در سراسر کشور فعالیت دارد .

خریداران عزیز کینوا  نمی‌توانند کینوا درشت و باکیفیت و با رنگ شفاف و روشن و عاری از هر نوع ماده زائد را با قیمت پس از فرآوری و بسته‌بندی به صورت خرد و عمده از این مجموعه تهیه نمایند .

کینوا ماده غذایی ارزشمندی است که علاوه بر این‌که سرشار از پروتئین ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و ویتامین‌ها می‌باشد ، همچنین به علت شاخص گلیسمی پایینی که دارد غذای بسیار مناسب برای افراد مبتلا به دیابت نیز محسوب می‌شود .

این ماده غذایی فاقد گلوتن نیز است و برای افراد مبتلا به سلیاک نیز بسیار مفید می باشد . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز عرضه و توزیع محصولات سالم ، هایپر مارکت ها ، عطاری‌ها و مراکز علاقمند به پخش کینوا بدون ساپونین ، می توانند این محصول را در تناژ بالا از این مجموعه تهیه نمایند . و از خدمات ویژه آن نیز بهره مند شوند .

همچنین کینوا باکیفیت به صورت بسته بندی و خرد نیز در کلیه استان های کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . جهت تهیه انواع کینوا به صورت خرد و عمده برای خریدار محصول و دیابت ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

دانه کینوا

کینوا دارای شاخص گلیسمی پایین

هایپر گلیسمی پس از مصرف قند ، یکی از مهم‌ترین عوامل خطرزای بیماری‌های قلبی – عروقی و افزایش عوارض قلبی – عروقی و مرگ‌ومیر در افراد دیابتی می باشد .

بسیاری از مطالعات نشان بیان کرده‌اند که بروز عوارض جدی دیابت ممکن است از طریق کنترل دقیق گلیسمی کاهش پیدا کند . رژیم غذایی با شاخص گلیسمی گلیسمی پایین یکی از ابزارهای بهبود مقاومت به انسولین و بهبود کنترل قند خون در دیابت نوع 2 است . خریدار محصول کینوا برای دیابت در این مجموعه خدمات ویژه ای دریافت می کند.

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهد که از طریق کنترل دقیق گلیسمی ، ممکن است عوارض جدی دیابت کاهش یابد . شاخص گلیسمی نشان می‌دهد که کربوهیدرات داخل غذا با چه سرعتی به گلوکز تبدیل می شود . هرچه شاخص گلیسمی یک ماده غذایی کمتر باشد ، تاثیر آن غذا بر روی افزایش قند خون نیز کمتر است . کینوا ماده غذایی با شاخص گلیسمی بسیار پایین است که غذای مناسب برای مصرف افراد مبتلا به دیابت محسوب می شود .

کینوا جایگزین برنج

برنج سفید که یکی از غذاهای پرمصرف در ایران می باشد ، پس از مصرف در بدن بسرعت به قندهای ساده در خون تبدیل می‌شود و قند خون را به میزان قابل‌توجهی بالا می‌برد . به همین دلیل بیماران دیابتی نسبت به مصرف برنج سفید محدودیت دارند . خریدار محصول کینوا برای افراد مبتلا به دیابت در این مجموعه دارای یارانه می باشد.

تحقیقات نشان داده که پس از مصرف کینوا به علت داشتن شاخص گلیسمی پایین ، قند خون بسیار آهسته افزایش پیدا می‌کند . بنابراین نه‌تنها رژیم انرژی موردنیاز بدن را تامین می‌کند ، بلکه قند خون را افزایش نمی‌دهد .

همچنین در تحقیقی ، تاثیر هضم گوارشی پروتئین کینوا در رهاسازی پپتیدهای دارای پتانسیل ضد دیابتی مورد بررسی قرار گرفت . این پپتید ها توانایی مهار آنزیم‌های درگیر در تخریب اینترتین و حذف کربوهیدرات های رژیمی را نشان داد . خریدار های کینوا برای دیابت و سلیاک می توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و یارانه محصول دریافت نمایند.

بنابراین پروتئین موجود در کینوا می‌تواند نویددهنده کاربرد مواد غذایی برای کنترل دیابت باشد . دانه کینوا نه‌تنها شاخص گلیسمی پایینی دارد ، بلکه سرشار از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه‌های ضروری برای بدن می باشد . همچنین ویتامین های A و B و E و آنتی‌اکسیدان ها نیز در آن وجود دارند .

امگا 6 و مگان 9 و امگا 3 و مواد معدنی ازجمله کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، آهن ، روی ، پتاسیم و فسفر از مواد مغذی موجود در دانه کینوا هستند . بنابراین اگر در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت ، به دنبال غذایی مناسب برای جایگزین برنج می‌گردید می‌توانید کینوا را انتخاب نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *