قیمت روز کینوا ایرانی

کینوا

قیمت روز کینوا ایرانی را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه کینوا ایرانی را تولید می کند؟ از کدام مرکز می توان کینوا ایرانی فرآوری شده و بدون ساپونین را تهیه نمود؟

تولید کینوا ایرانی با قیمت مناسب

کینوا شبه غله ای بومی آمریکای جنوبی است که به علت ارزش غذایی بالا مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است . تا همین چند سال قبل ، کینوا موجود در بازار های ایران ، فقط از نوع وارداتی بوده است .

کینوا وارداتی دارای کیفیت مناسبی است ، اما قیمت‌ آن بسیار زیاد می باشد . و باتوجه به این‌که واردات این محصول درحال محدود شدن است ، تامین این محصول در بازار بسیار سخت و گاهی غیرممکن است .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز ، کینوا ایرانی را که یکی از واریته های کینوا سازگار به اقلیم ایران است ، در استان های مختلف کشور ، کشت می نماید و دانه کینوا تولید می نماید .

استان‌های مختلف به فراخور اقلیم و شرایط خود توانسته اند کینوا ایرانی را تولید نمایند . کینوا ایرانی به نسبت کینوا وارداتی ، دارای قیمت بسیار پایین‌تری است زیرا تولید داخل می‌باشد . اما از لحاظ کیفی مشابه کینوا وارداتی است که نوع ایرانی توانسته است استانداردهای مورد نیاز برای ورود به بازار را کسب نماید .

کینوا

عرضه کینوا ایرانی باکیفیت بالا

کینوا ایرانی باکیفیت توسط مراجع قانونی و معتبر خرید و فروش می‌شود . لذا از مشتریان عزیز درخواست می‌کنیم که نه‌تنها کینوا را از مراجع معتبر خریداری نمایند ، بلکه دستور مصرف دستورهای پخت مختلف را نیز از فروشنده درخواست کنند .

این مجموعه به عنوان یک مجموعه معتبر ، با داشتن مجوزات لازم ،  به صورت تخصصی کینوا را در داخل کشور تولید می نماید . کینوا ایرانی توسط این مجموعه ساپونین گیری شده و بدون نیاز به شستشو ، با کیفیت بسیار عالی در حجم های خرد و عمده در اختیار هایپر مارکت‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، بیمارستان‌ها ، هتل ها ، باشگاه‌های بدن‌سازی و هایپر مارکت ها قرار می گیرد . قیمت محصولات کینوا ایرانی را می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

.  در صورتی که تمایل به خرید این محصول باکیفیت دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید . و از خدمات ویژه ای که توسط ما ارائه می شود ، استفاده نمایید .

کینوا

ساپونین گیری مرحله ضروی برای مصرف کینوا ایرانی

کینوا ایرانی پس از برداشت در مزرعه ، در پوسته خود ماده ای صابونی به نام ساپونین دارد ، که طعم آن تلخ است و میزان زیاد آن ایجاد مسمومیت می نماید . به همین دلیل کینوا ایرانی ، حتماً باید ساپونین گیری شود .

 متاسفانه برخی افراد سودجو در استان‌های مختلف کشور ، سعی می کنند دانه کینوا ایرانی فرآوری نشده را با قیمت‌های بسیار پایین عرضه کنند . و مصرف کنندگان عزیز ، بعلت قیمت‌های پایینی که دارد بدون توجه به کیفیت محصول اقدام به خرید می‌نمایند . برای اطلاع از قیمت کینوا ایرانی می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

این مجموعه پس از تولید و جمع آوری کینوا ایرانی از مزارع مختلف کشور ، مواد زائد همراه با کینوا را حذف و سپس به صورت صنعتی آن را فرآوری می کند .

دانه کینوا ایرانی که توسط این مجموعه عرضه می شود ، علاوه بر فرآوری ، دارای درشتی و سورتینگ مناسب است و عاری از مواد زائد از جمله تخم علف های هرز و شن ریزه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *