فروشگاه کینوا برای سلیاک

سایت فروش کینوا برای سلیاک

کینوا که به علت نداشتن گلوتن ، غذایی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک محسوب می شود ، پس از فرآوری و بسته بندی ، به صورت خرد و عمده و باکیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه عرضه می شود .

بزرگترین فروشگاه کینوا برای مبتلایان به سلیاک

در صورتی که تمایل به خرید کینوا بدون گلوتن ، فرآوری شده و بدون ساپونین دارید ، می توانید با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید و اولین مرکز فرآوری کینوا در کشور است .

این مجموعه به عنوان یک فروشگاه بزرگ کینوا ، انواع کینوا سفید و رنگی و محصولات مختلف تولید شده از کینوا را به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز و مبتلا به سلیاک در سراسر کشور قرار می دهد .

کینوا عرضه شده در این فروشگاه ، فرآوری شده و آماده به طبخ است و مواد زاید آن نیز جداسازی شده است . ارزش غذایی بالای این کینوا ، فقدان گلوتن و ساپونین ، این محصول را برای افراد مبتلا به سلیاک و دیابت و حتی دیگر افراد ، به غذایی مناسب تبدیل کرده است .

انجمن های دیابت و سلیاک ، مراکز عرضه محصولات فری گلوتن و سالم ، هایپر مارکت و  . . . می توانند کینوا را باکیفیت بالا و به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند . بسته بندی های خرد کینوا نیز در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

در صورتی که تمایل به خرید کینوا برای سلیاک و دیابت با قیمت مناسب دارید ، می توانید باکارشناسان ما تماس بگیرید . و از خدمات ارائه شده در این فروشگاه استفاده نمایید .

کینوا

بیماری سلیاک چیست؟

بیماری سلیاک بیماری ژنتیکی و خود ایمنی است که افراد مبتلا به آن نسبت به گلوتن موجود در غلات ازجمله گلوتن گندم حساسیت دارند . در این بیماران تماس با گلوتن باعث واکنش التهابی سلولهای پوستی روده می گردد که نتیجه آن کاهش جذب کالری و مواد غذایی و کم خونی می شود .

البته در صورت ادامه به تدریج شخص را به سمت سوءتغذیه پیش می‌برد . همچنین التهابات سلولهای پوششی روده با درد در ناحیه شکم ، گرفتگی ، اسهال ، یبوست متناوب و ورم همراه می باشد . قیمت کینوا برای بیماران مبتلا به سلیاک و دیابت در این فروشگاه دارای یارانه مصرف می باشد.

این افراد از خوردن غلات گلوتن دار محروم هستند . بنابراین باید جایگزین مناسبی برای این مواد ، در برنامه رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند . این ماده غذایی فاقد گلوتن ، نه تنها نباید گلوتن داشته باشد ، بلکه باید سایر مواد غذایی مورد نیاز برای سلامت این افراد را نیز تامین نماید .

کینوا

کینوا شبه غله ای فاقد گلوتن

کینوا شبه غله ای فاقد گلوتن است و دارای مواد مغذی بسیاری می باشد . این امر باعث شده تا غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک و دیابت و افراد حساس به گلوتن محسوب شود . در این فروشگاه می توانید دانه کینوا باکفیت و درجه یک را تهیه نماییدو.

علاوه بر فقدان گلوتن ، کینوا سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، منگنز ، فیبر و پتاسیم است . همچنین با داشتن تمام 9 اسیدآمینه ضروری برای انسان ، یک پروتئین کامل می باشد .

کینوا دارای ویتامین ، امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 است و خواص آنتی اکسیدانی مفیدی دارد . این دانه های ریز دارای قند پایینی هستندو با داشتن گرانول های نشاسته ای کوچک فاقد اثرات چاق کنندگی می باشند . کینوا غذایی خوش هضم و سبک برای تمام گروه های سنی و همه افراد است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *