عرضه و توزیع کینوا بدون گلوتن

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا بدون گلوتن در کشور ، در کنار عرضه انواع دانه های کینوا بدون گلوتن ، آرد خالص و آرد فرنی کینوا که جزء محصولات فاقد گلوتن و مفید هستند ، را نیز تولید و عرضه می نماید .

تولید ، عرضه و توزیع کینوا بدون گلوتن

گلوتن نوعی پروتئین است که مصرف آن برای برخی از افراد ایجاد حساسیت می‌کند . این نوع افراد که معمولاً به بیماری سلیاک مبتلا هستند ، نسبت به گلوتن موجود در غلات متداول حساسیت دارند .

مصرف گلوتن برای این افراد عوارض زیادی در دستگاه گوارش ایجاد می‌کند . بنابراین به دنبال غذاهای فاقد گلوتن باشند تا جایگزین غلات گلوتن دار نمایند . کینوا شبه غله ای فاقد گلوتن و دارای ارزش غذایی بسیار می باشد که جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار محسوب می شود .

این مجموعه کینوا بدون گلوتن را پس از تولید ، فرآوری و بسته‌بندی با کیفیت بالا عرضه و توزیع می‌نماید . عرضه و توزیع کینوا بدون گلوتن در سراسر کشور و در استان‌های مختلف انجام می‌پذیرد .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هایپر مارکت‌ها و مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و رستوران ها ، می‌توانند کینوا بدون گلوتن را به‌صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین بسته‌بندی‌های خرد کینوا بدون گلوتن ، نیز در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد . درصورتی که تمایل به ارتباط با بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع کینوا بدون گلوتن دارید ، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . و به صورت خرد و عمده و با قیمتی مناسب ، آن را تهیه نمایید و از خدمات ارائه‌شده توسط این مجموعه نیز استفاده کنید .

کینوا

سلیاک چیست؟

سلیاک نوعی بیماری خود ایمنی است که بین 7/0 تا یک درصد جمعیت جهان به این بیماری مبتلا هستند . بیماری سلیاک یک اختلال خود ایمنی محسوب می‌شود .

بدن نسبت به گلوتن موجود در غلات آلرژی دارد ، در نتیجه این ماده گلوتن را به عنوان یک متجاوز خارجی شناخته و سیستم ایمنی به گلوتن و پوشش روده حمله می نماید . عرضه کینوا بدون گلوتن با کیفیتی عالی در این شرکت انجام می شود.

این تهاجم به دیواره روده  باعث مشکلات شدید گوارشی ، کم خونی ، کمبود مواد غذایی و بالا رفتن خطر ابتلا به دیگر بیماری ها می گردد . در حال حاضر درمان خاصی برای این بیماری وجود ندارد و رژیم غذایی بدون گلوتن ، بهترین راه حل است .

بنابراین این افراد باید از غذاهای بدون گلوتن و دارای ارزش غذایی بالا استفاده نمایند . غذاهایی که علاوه بر فقدان گلوتن ، تامنی کننده مواد غذایی مورد نیاز بدن نیز باشند .

کینوا

کینوا فاقد گلوتن و بسیار مغذی

تحقیقات نشان داده است که یک رژیم غذایی بدون گلوتن که در آن انواع فراورده‌های بدون گلوتن ، دانه و انواع نان و . . . مانند کینوا و فرآورده های آن باشد ، می‌تواند طی ۳ ماه تا ۲ سال علائم سلیاک را بهبود بخشد و صدمه بیشتر به روده جلوگیری کند .

کلسیم ، منیزیم و آهن مهمترین نقص مواد معدنی در محصولات بدون گلوتن هستند . کینوا ، ذرت ، آمارانت ، و گندم سیاه از جمله غلات فاقد گلوتن می باشند که منبع مناسبی برای بیماران محسوب می شوند . عرضه کینوا بدون گلوتن و رژیمی در این مجموعه با قیمتی فوق العاده انجام می شود.

دانه کینوا شبه غله‌ای است  که نه تنها فاقد گلوتن می باشد بلکه سرشار از مواد غذایی نیز است . آمارانت و گندم سیاه متاسفانه در کشور ما در دسترس افراد قرار ندارند . این مجموعه با تولید کینوا بدون گلوتن توانسته کمک بسیار مفیدی برای افراد حساس به گلوتن نماید .

ذرت ماده غذایی فاقد گلوتن است که در حال حاضر در کشور ما مصرف زیادی دارد ، اما این دانه ها از نظر مواد غذایی فقیر هستند . کینوا چندین برابر ذرت کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، آهن ، روی و پتاسیم دارد .

ارزش غذایی کینوا بدون گلوتن و عرضه آن

بعلاوه این ماده غذایی خوش هضم ، تمام اسید آمینه های ضروری مورد نیاز برای بدن را داشته و یک پروتئین کامل محسوب می‌شود . همچنین کینوا حاوی ویتامین های A و E ، ویتامین های گروه B ، آنتی اکسیدان ، امگا 6 ، امگا 9 و امگا ۳ ، شاخص گلیسمی پایین و قند کم است .

به همین دلیل غذای بسیار مناسب برای افراد حساس به گلوتن از جمله بیماران مبتلا به سلیاک محسوب می باشد . در این مجموعه علاوه بر دانه های بدون گلوتن کینوا ، آرد خالص و آرد فرنی کینوا که صد در صد فاقد گلوتن هستند نیز تولید شده و در سراسر کشور عرضه می گردد .

برای تهیه این محصولات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *