بازار دانه کینوا و خواص آن

پخش کینوا سفید

وضعیت بازار دانه کینوا در ایران چگونه ارزیابی می شود؟ خواص دانه کینوا چیست؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه نمود؟

بازار دانه کینوا در کشور و خواص آن

کینوا یکی از گیاهان اعجاب‌انگیز در قرن اخیر است که توجه بسیاری از متخصصان تغذیه را به خود مشغول داشته است . در ادامه به بیان خواص کینوا می‌پردازیم . در بازار ایران دانه کینوا با قیمت‌های بسیار متفاوتی عرضه می‌گردد و کیفیت‌های متفاوتی نیز دارد .

اما بهترین دانه کینوا را چطور می‌‌توان تشخیص داد ؟ قیمت بسیار پایین برای دانه کینوا ملاک مناسبی برای خرید مصرف‌کنندگان نیست . بلکه باید از کیفیت آن نیز اطلاع پیدا کند .

دانه کینوا  با کیفیت علف هرز ندارد  . گاهاً دیده شده متأسفانه بعضی فروشگاه‌های نامعتبر در کشور دانه‌های کینوا را همراه با دانه های علف هرز به فروش می‌رسانند .  مصرف‌کننده‌ها با مصرف این دانه‌ها دچار مسمومیت می‌شوند .  از مصرف‌کنندگان و علاقمندان عزیز تقاضا می‌شود در خرید دانه کینوا  دقت بکنند .

کینوا

همکاری با بازار دانه کینوا در ایران و خواص آن

قیمت پایین به هیچ عنوان ملاک مناسبی برای خرید دانه کینوا نیست . از مکان‌هایی که از آن‌ها خرید می‌کنید و بازارهای کینوا ایرانی حتماً آنالیز مجوزات و استانداردهای مورد نیاز را تقاضا کنید ، تا بتوانید محصولی با کیفیت خریداری نمایید .

این مجموعه بهترین کینوا ایرانی را همراه با آنالیز استاندارد و با کیفیتی بسیار عالی عرضه می‌کند و می‌تواند با اغلب هتل‌ها ، بیمارستان‌ها کارخانجات صنایع تبدیلی ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، باشگاه‌های بدن‌سازی در سراسر کشور همکاری گسترده‌ای داشته باشد . لذا اگر علاقمند هستید در حوزه کینوا فعالیت نمایید ، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در تماس باشید .

کینوا

خواص دانه کینوا

دانه کینوا چه خواصی دارد؟ آیا دانه کینوا واقعا دارای ارزش غذایی مناسبی است؟ دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالای خود در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است . زیرا این دانه جزو معدود منابعی است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . در این بازار کینوا می توانید در کنار خواص کینوا بهترین دستور پخت های گیاهی و رژیمی را نیز دریافت کنید.

دانه کینوا پروتئین کاملی است که به علت عدم وجود گلوتن ، خواص مناسبی برای بیماران مبتلا به سلیاک دارد . همچنین این دانه به علت داشتن فیبر بالا ، برای کاهش وزن نیز بسیار مناسب است .

به علاوه وجود مواد آنتی اکسیدانی در دانه کینوا ، خواص ضد سرطانی به این دانه بخشیده است و همچنین در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و محافظت DNA در برابر آسیب اکسیداتیو بسیار مناسب است . وجود شاخص گلیسمی پایین در دانه کینوا ، برای کنترل دیابت نوع ۲ و کاهش قند خون نیز موثر می باشد .

کینوا دیابت

وجود ویتامین های گروه B و E و املاح معدنی مفید ، به همراه پروتئین امگا ۳ و اسیدهای آمینه ، دانه کینوا را برای مصرف تمام گروه‌های سنی از کودک تا سالمند بسیار مناسب کرده است . بازار مصرف کینوا رو به گسترش است و در این مرکز می توانید بهترین کینوا درجه یک بدون تلخی و شستشو را با کاتالوگ خواص و دستور پخت دریافت کنید.

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که گرانول های نشاسته کوچکی دارد و علاوه بر تامین قند خون فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد .  بنابراین اگر دنبال غذای خوش هضم و سبک ، با ارزش غذایی بالا هستید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *