قیمت فروش دانه کینوا فله

کینوا سفید فله مشهد

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا به صورت فله ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان این مجموعه در زمینه کشت بذر و تولید دانه کینوا بهره مند شوید.

دانه کینوا- مولتی ویتامین

دانه كينوا به عنوان غذایی كم حجم و بسيار مفید، از هزاران سال است که در آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد. مردم کشورهای اکوادور، شیلی، پرو و بولیوی که منطقه آند آمریکای جنوبی را در برمی گیرند، تولید کنندگان اصلی دانه کینوا هستند.

دانه کینوا منبع غني از پروتئين، آهن، منيزيم، فيبر، فسفر، کلسیم، منگنز، روی، مس و ويتامين های ب و ای مي‌باشد. اهميت غذائي دانه کینوا به دلیل وجود تركيب كامل اسيد آمينه های ضروری برای بدن انسان می باشد. پروتئين موجود در دانه  كينوا از نظر كمي و كيفي بهتر از دانه غلات متداول است. در ایران قیمت فروش دانه کینوا در حال کاهش است تا مردم میزان بیشتری از این معجزه غذایی استفاده کنند.

کینوا

دانه کینوا در جهان

 همچنین این دانه ها، تعادل اسيدآمينه‌اي مطلوب‌تري براي تغذيه انسان نسبت به گندم دارند. اسیدآمینه ليزين موجود در دانه کینوا به وفور وجود دارد درحالی که دانه گندم فاقد این اسیدآمینه ضروری می باشد. ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار سبز معروف شود.

در سا لهای اخیر تولید و مصرف دانه کینوا، در مناطق مختلفی از جهان مورد توجه قرار گرفته است. سازمان خواروبار جهانی (فائو) با همکاری سازمان ملل، سال 2013 را به نام «سال بین المللی کینوا» نام گذاری کرده است. این سازمان ارزش غذایی دانه کینوا را قابل مقایسه با شیرخشک دانست و لقب مولتی ویتامین را برای آن عنوان نمود.

بذر کینوا

کاربرد دانه کینوا

دانه کینوا شبه غله ای دولپه ای است که طعمی مشابه گندم و ذرت دارد.  بنابراین طعم آن برای ذائقه افراد مختلف، ناشناخته نیست. دانه کینوا به صورت تازه خوری، پخته، آبکش و سرخ کرده مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر اینکه می توان دانه کینوا را جایگزین برنج به صورت کته و آبکش مصرف نمود، به صورت مخلوط با برنج نیز طبخ می شود. قیمت فروش دانه کینوا در ایران بسیار به صرفه تر از بسیاری از غلات دیگر است.

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به عنوان غذایی سبک و بسیار مفید مورد توجه قرار گیرد. جهت افزایش ارزش غذایی و بالابردن ریزمغذی های، انواع غذاها می توان دانه کینوا را به آن ها اضافه کرد. و همانطور که بیان شد، اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند.

دانه کینوا در تهیه انواع سوپ، سالاد، آش، پاستا، همبرگر و انواع خورشت ها به کار می رود. از دانه کینوا برای تهیه آرد کینوا نیز استفاده می شود. آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، کیک، بیسکویت، پاستا و غلات صبحانه کاربرد دارد. همچنین می توان برای تهیه فرنی که ارزش غذایی آن افزایش یابد، از آرد کینوا استفاده نمود. و غذایی بسیار مقوی برای کودکان و خردسالان تهیه نمود.

کینوا دیابت

قیمت فروش دانه کینوا فله

در سال های اخیر، تولید و مصرف دانه کینوا به عنوان غذایی سرشار از مواد مغذی، در استان های مختلف کشور، افزایش یافته است.  بازار خرید و فروش دانه کینوا نیز در مناطق مختلف کشور، رونق داشته است. جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا فله و بسته بندی، می توانید با ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، دانه کینوا را با کیفیت بالا و در داخل کشور، تولید می نماید. پس از خرید تضمینی دانه مرغوب کینوا زا کشاورزان عزیز، برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است.

کینوا

همکاری در قیمت فروش دانه کینوا فله

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا، دانه آماده به طبخ کینوا به صورت فله در تناژ بالا و در بسته های مختلف به فروش می رساند. مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی، در زمینه عرضه دانه و آرد کینوا به صورت فله می باشد.

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی و برای ارتباط با این مجموعه و اطلاع از کلیه خدمات آن، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *