مرکز فروش دانه کینوا فله

کینوا

جهت خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله و در تناژ بالا، می‌توانید با اولین و بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران، در ارتباط باشید. ضمن تهیه انواع دانه سفید و رنگی کینوا، مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف آن، دریافت نمایید.

قیمت هر کیلو کینوا

قیمت هر کیلو کینوا وارداتی حدود 200 تا 400 هزار تومان می‌باشد. با توجه به این که از سال 1400 ورود کینوا به ایران ممنوع اعلام شده است، تنها شرکت OAB محصول کینوا وارداتی در بازار عرضه می‌کند. این شرکت تنها محصولات کینوا وارداتی خود را به صورت بسته بندی‌های 200 تا 300 گرمی عرضه می‌کند. افراد یا شرکت‌هایی که نیاز به کینوا وارداتی داشته‌باشند نمی‌توانند این محصول را به صورت فله و یا در حجم‌های بالا از این شرکت تامین نمایند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین تولید کننده کینوا ایرانی در سطح کشور می‌باشد. این مجموعه با کشت این محصول در استان‌های مختلف و انجام فراوری تخصصی توانسته است هر سه رنگ کینوا را با کیفیتی عالی تولید و فراوری کند. بسیاری از محصولات کینوا ایرانی و وارداتی در کشور به واسطه دلالان دارای قیمت‌های بسیار بالا می‌باشد که برای خریداران به صرفه نیست. برای خرید کینوا با بهترین قیمت از شرکت تولیدی، بدون واسطه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

کینوا

قیمت کینوا در بازار

همان طور که در بالا توضیح داده‌شد، بسته به این که کینوا ایرانی یا وارداتی باشد، قیمت متفاوت است. مصرف کنندگان کینوا در ایران به 3 گروه تقسیم می‌شوند.

مصرف کنندگان نهایی: این افراد برای مصارف خانگی، رژیمی و ورزشی از کینوا استفاده می‌کنند و حجم خرید آنها در حدود 1 بسته تا 5 کیلو به صورت ماهانه است.

مصرف کنندگان عمده: فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها، عطاری‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و افرادی که حجم خرید حدودا 5 کیلو تا 500 کیلو ماهانه دارند.

خریداران عمده و تناژ: کارخانه‌های صنایع غذایی و شرکت‌های پخش و بسته بندی با خرید تناژ کینوا برای تولید محصولات رژیمی و فراسودمند یکی از مهم‌ترین خریداران کینوا هستند. شرکت‌های پخش و بسته بندی نیز با خرید تناژ محصولات کینوا سه رنگ، آن را بسته بندی کرده و با برند خود وارد بازار می‌کنند.

کینوا

قیمت عمده کینوا

شرکت‌ها و علاقه مندانی که نیاز به خرید تناژ، عمده و فله کینوا دارند، باید به نکات زیر توجه نمایند:

  • قیمت تمام شده محصول
  • کیفیت مشخص و عالی محصول
  • مطابقت کیفیت نمونه و بار اصلی ارسالی
  • نبود آلودگی در محصول و در بسته بندی
  • بسته بندی مناسب محصول
  • هزینه حمل و نقل
  • یکسال بودن کیفیت پارت‌های مختلف محصول
  • داشتن مجوزات بهداشتی برای محصول
  • امکان تامین بار برای طول سال
  • خرید کینوا ارزان

شرکت‌های و خریداران انواع کینوا در ایران می‌توانند محصول مورد نظر خود را از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با بهترین قیمت سفارش دهند. این مجموعه به دلیل این که تولید‌کننده این محصول است و واسطه نیست، ارزان‌ترین قیمت را در طول سال ارائه می‌دهد. خریداران می‌توانند با دریافت نمونه و آنالیز کیفی محصول بدون کمترین ریسک و هزینه اضافی محصول کینوا را در حجم مورد نظر سفارش دهند.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا پس از برداشت نیاز به فرآوری دارد. زیرا در پوسته خود ماده‌ای صابونی به نام ساپونین دارد. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی است که مصرف آن باعث همولیز گلبول‌های قرمز خون می‌شود. به همین دلیل باید قبل از مصرف دانه کینوا، از پوسته آن جداسازی شود.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران، فرآوری دانه کینوا را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌دهد. این مجموعه دانه آماده به طبخ کینوا را در استان‌های مختلف کشور، عرضه می‌کند. برای خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی می‌توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. همچنین بیماران خاص می توانند از تخفیف ویژه استفاده نمایند.

در حال حاضر کشورهای پرو و بولیوی، بزرگترین صادرکنندگان دانه کینوا می‌باشند. دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است و به همین دلیل نیز به آن خاویار سبز یا خاویار گیاهی می‌گویند.

سازمان فائو ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرده و به آن لقب مولتی ویتامین داده است. این سازمان سال 2013 را به نام کینوا نامگذاری کرد و توجه سایر کشورها را به دانه کینوا، معطوف نمود.

امروزه بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، دانه کینوا را تولید کرده و برای موارد مختلف، استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر، با افزایش شناخت افراد نسبت به ارزش غذایی دانه کینوا، بازار خرید و فروش دانه کینوا نیز رونق گرفته‌است.

دانه کینوا یک منبع غنی از پروتئین، فسفر، فیبر، آهن، منیزیم و ویتامین‌های گروه B، C و E می‌باشد. همچنین دانه کینوا دارای کلسیم، فسفر و آهن، منیزیم، فیبر، روی و مس به مقدار زیاد و سدیم به مقدار کم می‌باشد.

درصد لیزین بالا از مشخصه‌های دانه کینوا است که دو برابر گندم می‌باشد. بعلاوه دانه کینوا، تنها دانه گیاهی است که ترکیب کاملی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن انسان را دارد.

کینوا

موارد مصرف دانه کینوا

دانه کینوا برای مصارف غذایی و صنعتی مختلف تولید می‌شود. از دانه کینوا آرد کینوا نیز تولید شده که کاربردهای زیادی دارد. دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها مانند سالاد، آش، سوپ، آبگوشت، حلیم، تهیه انواع شامی و کتلت استفاده می‌شود. همچنین از دانه کینوا، پاستا و سس‌های مخصوص پاستا نیز تهیه می‌گردد. فروش دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی در این مجموعه به سراسر کشور ارسال می‌شود.

دانه کینوا با برنج ترکیب شده و یا به تنهایی، به صورت کته و آبکش مصرف می‌شود. دانه کینوا در تهیه مرغ شکم پر، مخلوط با انواع سبزیجات و لوبیاها، و همراه با انواع خورشت‌ها، استفاده شده و باعث افزایش ارزش غذایی آن‌ها می‌گردد.

تنوع محصول دانه کینوا

  • دانه کینوا سفید
  • کینوا سیاه
  • کینوا قرمز
  • آرد کینوا
  • پرک کینوا

آرد کینوا که از دانه کینوا به دست می‌آید، برای تهیه انواع نان، غلات صبحانه، کیک، بیسکویت و شیرینی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به صورت مخلوط با آرد گندم با هدف غنی سازی آن نیز به کار می‌رود. آرد حاصل از دانه کینوا، به عنوان حجم دهنده برای آرد تصفیه شده گندم، به میزان نصف نصف به کار می‌رود. و در تولید انواع نان‌های حجیم شده استفاده می‌شود. نشاسته کش دار کینوا نیز به صورت ترکیب با آرد گندم و ذرت، برای تولید نان و بیسکوئیت نیز کاربرد دارد.

کینوا

کینوا فله را از کجا بخریم

این مجموعه برای سهولت دسترسی مشتریان و مصرف کنندگان نهایی به محصول کینوا، سایت فروشگاهی ایلیا مارکت را راه اندازی کرده است. مشتریان برای خرید کینوا بسته بندی و کیلویی می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و محصولات دانه، آرد و انواع کینوا سه رنگ را تهیه نمایند. همچنین خریداران تناژ و عمده محصول می‌توانند برای دریافت مشاوره و نمونه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
09157121998

واتساپ و ایتا 09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *