فروشگاه خاویار گیاهی کینوا در ایران

غله کینوا

جهت تهیه دانه کینوا و آرد با فروشگاه خاویار گیاهی کینوا در ایران می توانید در ارتباط باشید و در رابطه با تولید و مصرف آن، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دانه کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا، دانه ای دولپه و نشاسته ای است که پس از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، برداشت می شود. دانه کینوا، پس از برداشت نیاز به فرآوری داشته، زیرا در پوسته خود ماده سمی به نام ساپونین دارد. به همین دلیل پس از برداشت داه کینوا، لازم است که ساپونین آن طی فرآیند فرآوری حذف شود.

از حدود 5000 سال قبل تاکنون، مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی، بذر کینوا را با هدف تولید دانه، کشت می کنند. دانه کینوا غذای اصلی مردم این مناطق می باشد. از دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها و آرد کینوا استفاده می شود. دانه کینوا به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با برنج، طبخ می گردد.

دانه کینوا حاوی مقادیر بالایی عناصر آهن، روی، مس، منگنز، منیزیم، کلسیم، فیبر و آنتی اکسیدان می باشد. همچنین دانه کینوا دارای ویتامین B و E ،  Cو پروتئین و حاوی همه اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان نیز است.

دانه کینوا، به علت سرشار بودن از مواد غذایی به خاویار گیاهی معروف می باشد.

کینوا

ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا

همانطور که بیان گردید، دانه کینوا به خاویار گیاهی کینوا، معروف است. خاویار گیاهی کینوا، تنها دانه ای است که همه اسیدآمینه های ضروری مورد نیاز بدن انسان را دارد. همچنین دارای املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و فیبر دارد. و دارای ویتامین B2 ، آنتی اکسیدان و امگا3 نیز می باشد.

خاویار گیاهی کینوا پروتئینی گیاهی است که میزان پروتئین آن دو برابر و مواد معدنی آن سه برابر گندم می باشد. خاویار گیاهی کینوا، یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای افراد مختلف، مخصوصاً افراد گیاه خوار می باشد.

مقایسه ارزش غذایی کینوا با سایر غلات

میزان روغن موجود در خاویار گیاهی کینوا کینوا از ذرت بیشتر است. خاویار گیاهی کینوا دارای میزان بالایی از ویتامین E می باشد که آنتی اکسیدان طبیعی محسوب می شود. فیتو استرول و بتا فیتو استرول موجود در خاویار گیاهی کینوا نسبت به دانه های کدو، جو و ذرت بیشتر می باشد.

میزان آنتی اکسیدان های خاویار گیاهی کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه و به طور کل، از همه غلات بیشتر است. همچنین سه برابر نسبت به دانه گندم، املاح معدنی دارد. میزان پروتئین موجود در خاویار گیاهی کینوا، دوبرابر گندم و برنج و به اندازه نصف گوشت می باشد.

دانه کینوا

فروشگاه خاویار گیاهی کینوا در ایران

با معرفی دانه کینوا توسط فائو در سال 2013، کشورهای زیادی به تولید خاویار گیاهی کینوا و استفاده از آن، پرداختند. در سال های اخیر، کشت بذر کینوا و تولید خاویار گیاهی کینوا در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

جهت تهیه خاویار گیاهی کینوا، می توانید با بزرگترین فروشگاه خاویار گیاهی کینوا در ایران، در ارتباط باشید.  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری خاویار گیاهی کینوا در ایران، دانه های های سفید و رنگی کینوا را با کیفیت بالا عرضه می نماید.

آرد کینوا

همکاری در فروشگاه خاویار گیاهی کینوا در ایران

این مجموعه برای اولین بار در ایران، دانه کینوا را فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ در بسته های مختلف و همچنین در تناژ بالا و عمده، عرضه می کند. و آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی می باشد. همچنین در زمینه کشت بذر کینوا و تولید خاویار گیاهی کینوا، مشاوره کاملاً رایگان ارائه می دهد.

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه خاویار گیاهی کینوا در ایران و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *