قیمت خرید دانه کینوا و آرد

آرد کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه و آرد کینوا آن در استان های مختلف، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش، تولید و فرآوری دانه کینوا در کشور در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

گیاه کینوا با هدف تولید دانه کینوا کشت می شود، البته علوفه حاصل از آن، نیز برای دام خوش هضم است و مورد استفاده قرار می گیرد. دانه کینوا که پس از رسیدگی از گیاه کینوا برداشت می شود، غذایی کامل و سبک است.  اما بلافاصله پس از برداشت امکان مصرف دانه کینوا وجود ندارد.

زیرا دانه کینوا در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین داردکه باید از آن حذف شود. پس از جداسازی پوسته ی ساپونین دار آن، این دانه آماده به طبخ می شود. دانه کینوا جایگزین برنج و یا به صورت مخلوط با برنج کته و یا آبکش می شود. همچنین برای افزایش ارزش غذایی انواع سالاد، سوپ، آش، انواع خورشت و آبگوشت و… به آنها اضافه می شود.

کینوا

دانه کینوا، بومی منطقه آند و کشورهای شیلی، پرو، بولیوی در آمریکای جنوبی است. از حدود 5000 قبل، مردم این منطقه، دانه کینوا را برای مصرف به عنوان غذای اصلی تولید می کنند. البته در سال های اخیر تولید دانه کینوا در سایر کشورها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، گیاه کینوا را کشت می نمایند. و در بسیاری از کشورها، دانه های مغذی کینوا در سبد غذایی خانوارها قرار گرفته است. دانه کینوا، در استان های مختلف ایران نیز تولید می شود.

ارزش غذایی دانه و آرد کینوا

پس از فرآوری دانه کینوا، این دانه ها یا مستقیماً مصرف می شود. یا برای تولید آرد و سایر مصارف صنعتی به کار می روند. آرد حاصل از آسیاب دانه کینوا، مشابه آن سرشار از مواد غذایی می باشد. بهترین کیفیت دانه و آرد کینوا در ایران را می توانید در این مجموعه خرید کنید.

ویتامین E و B، املاح معدنی مفید از جمله؛ فیبر، منیزیم، کلسیم، فسفر و آهن از مواد غذایی موجود در آرد کینوا هستند. آرد کینوا مشابه آرد غلات، فیبر محلول زیادی دارد. فیبر های موجود در آرد کینوا باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی، کاهش کلسترول خون،  بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون می شوند.

دانه کینوا

آرد کینوا فاقد پروتئین دردسرساز گلوتن تولید است که از این نظر برای بیماران سلیاکی بسیار اهمیت دارد. بیماری سلیاک، نوعی بیماری است که افراد نمی توانند از مواد غذایی گلوتن دار از جمله غلاتی مانند گندم و فرآورده های آن استفاده نمایند.

فرآورده های تولید شده از دانه وآرد کینوا، جایگزین مناسبی برای این غلات می باشند.

قیمت خرید دانه کینوا و آرد

در سال های اخیر و با آشنایی بیشتر جوامع مختلف با ارزش غذایی دانه کینوا، مصرف دانه و آرد کینوا نیز افزایش یافته است. همچنین  بازار خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن، نیز رونق یافته است.

دانه های کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا در ایران نیز، با انواع قیمت ها و به صورت های مختلفی، خرید و فروش می شود.

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا و آرد آن به صورت عمده و در بسته بندی های مختلف، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز، در مناطق مختلف کشور، دانه های باکیفیت کینوا را تولید می نماید.

آرد کینوا

همکاری در قیمت خرید دانه کینوا و آرد

پس از جمع آوری دانه کینوا مرغوب، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا و تولید آرد کینوا کرده است. دانه های فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا، با قیمت های مناسب، توسط این مجموعه عرضه می گردد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری، خرید و فروش دانه کینوا در ایران آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه کینوا می باشد. دانه کینوا و آرد آن، دارای کیفیت مطلوب و در تناژ بالا، به صورت عمده، در اختیار هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

جهت  اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا و آرد آن و استفاده از از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *