قیمت فروش دانه کینوا رنگی

کینوا دانه

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا رنگی و سفید و همچنین آرد کینوا میتوانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید رنگی و آرد کینوا در کشور در ارتباط باشید.

دانه کینوا رنگی منبع ویتامین های گروه  B

دانه کینوا که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد به عنوان غذای کامل مورد توجه قرار گرفته است. این دانه ها دارای طیف رنگی وسیعی می باشند، که به طور کلی در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می شوند. ارزش غذایی بالای دانه کینوا رنگی و سفید باعث شده که به خاویار سبز معروف باشند.

دانه کینوا رنگی و سفید دارای طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی است.  فولات یک از ویتامین های گروه B و موجود در دانه کینوا رنگی و سفید است، که برای ایجاد گلبول های قرمز خون که اکسیژن تازه ای را در بدن خود حمل می کند ، لازم می باشد.

کینوا

دانه کینوا رنگی و مادران باردار !!

فولات موجود در دانه کینوا رنگی و سفید، به ویژه برای زنان باردار و افرادی که قصد بارداری دارند ، مهم است ، زیرا مقادیر کافی آن، می تواند از نقص هنگام تولد جلوگیری کند. تیامین نوع دیگری از ویتامین B است که نقش مهمی در متابولیسم انرژی، رشد و عملکرد سلولهای سالم دارد.

ویتامین B6 ، ویتامین B دیگری که در بیش از 100 واکنش آنزیمی دخیل است. که در درجه اول مربوط به آنزیم های دخیل در متابولیسم پروتئین می باشد. B6 همچنین در رشد شناختی، عملکرد سیستم ایمنی و ایجاد گلبولهای قرمز نقش دارد.  این ویتامین ها در دانه کینوا رنگی و سفید به فراوانی وجود دارند.

کینوا بارداری

خواص آنتی اکسیدانی دانه های کینوا

دانه کینوا رنگی و سفید، حاوی انواع مختلفی از ترکیبات شیمیایی از جمله فنل ها و فلاونوئیدها است. طبق تحقیقات انجام شده، انواع دانه کینوا قرمز  سفید و سیاه حاوی بیش از 23 ترکیب مختلف فنلی می باشند. قیمت فروش کینوا رنگی در استان های مختلف به صورت خرد و عمده در این مرکز قابل استعلام می باشد.

با این حال ، در بین سه رنگ ، دانه کینوا رنگ (قرمز و سیاه)، دارای پروفایل های فنلی و آنتی اکسیدانی قوی تر از دانه کینوا سفید هستند. این اثرات آنتی اکسیدانی قوی مربوط به رنگدانه های آن ها نیز می باشد.

میزان فنلی دانه کینوا رنگی، به مقدار قابل توجهی بالاتر از دانه کینوا سفید است. به همین دلیل محققان به این نتیجه رسیدند که دانه کینوا قرمز، می تواند یک ماده غذایی کاربردی قدرتمند باشد. و در پیشگیری از بیماری های مرتبط با آسیب رادیکال های آزاد نقش بسزایی دارد.

کینوا

قیمت فروش دانه کینوا رنگی

همانطور که بیان گردید، دانه های کینوا از نظر ارزش غذایی  تفاوت زیادی ندارد. و مصرف این دانه ها در برنامه غذایی روزانه، اثرات بسیار مطلوبی در حفظ سلامت انسان می گذارد.

 بسته به نوع ذائقه افراد و سلیقه آنها، دانه کینوا رنگی یا سفید برای مصارف مختلف غذایی به کار می‌رود. البته دانه کینوا سیاه، به علت طعم تندی که دارد، بیشتر در تولید نوشیدنی های مالتی و در صنعت کاربرد دارد.

حجم خرید دانه کینوا رنگی در استان ها

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا رنگی در استان‌های مختلف کشور، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، دانه کینوا رنگی و سفید را در کلیه استانها، عرضه می نماید.

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. مجموعه ما آمادگی همکاری با رستوران ها، هتل ها، کارخانجات صنایع تبدیلی، بیمارستانها و انجمن‌های سلیاک در زمینه تامین دانه کینوا و آرد آن به صورت عمده می باشد.

 جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا رنگی و سفید و تهیه دانه و آرد کینوا با کیفیت بالا، می توانید با ما در ارتباط باشید.

کینوا

قیمت فروش دانه کینوا رنگی

همانطور که بیان گردید تفاوت زیادی در رابطه با ارزش غذایی بین سه رنگ کردن یکی و با وجود ندارد . افراد بر اساس سلیقه خود می توانند هر یک از این دانه ها را استفاده نموده و از مواد غذایی سرشار از آن بهره‌مند شود.

در مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور به رنگ دانه کینوا و آرد کینوا را در استانهای مختلف عرضه می نماید .

غله کینوا

همکاری در قیمت فروش کینوا رنگی

این مجموعه پس از فرآوری دانه کینوا جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در مشهد و استانهای دیگر کشور می توانید با ما در ارتباط باشید. مجموعه ما دانه کینوا سه رنگ را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

همچنین آرد با کیفیت کنار آن نیز که از دانه های مرغوب تولید شده در داخل کشور به دست می آید در سراسر کشور عرضه می کند.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها هتل ها کارخانجات صنایع تبدیلی بیمارستانها و انجمن های سلیاک در زمینه عرضه دانه کینوا با سرنگ متفاوت و آرد آن می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در مشهد کلیه استان های کشور می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه نیز استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *