قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید مشهد

برنج کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در مشهد و دیگر مناطق کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید دانه ای بسیار مغذی است که از گیاهی به همین نام برداشت می شود. ظاهر گیاه کینوا مشابه سلمه تره است اما برخلاف این علف هرز، گیاه کینوا به صورت زراعی کشت می شود. دانه کینوا سفید، به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد و بسیار ریز است. به طوری که وزن هزار دانه آن بین 2 تا 3 گرم می باشد.

دانه کینوا از هزاران سال پیش غذای اصلی مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی بوده است. و در بین مردم این مناطق به خاویار سبز نیز معروف است. سازمان فائو با نامگذاری سال 2013 به نام سال، توجه سایر کشورهای جهان را به ارزش غذایی دانه کینوا معطوف کرده است.

کینوا

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت کرده و دانه کینوا سفید را مصرف می کنند. دانه کینوا سفید یکی از پرطرفدارترین دانه های کینوا است. زیرا به علت طعم مطلوبتر و پخت سریع تر بازار پسندی بیشتری دارد.

دانه کینوا سفید با داشتن 9 اسیدآمینه، همه اسیدآمینه های ضروری مورد نیاز بدن انسان را دارد. همچنین دانه کینوا سفید املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و فیبر دارد. و دارای ویتامین B2 و E، آنتی اکسیدان و امگا3 نیز می باشد.

اسید آمینه و پروتئین موجود در دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید  شبه غله ای است که نشاسته ی غلات و پروتئین حبوبات را دارد. همچنین دارای ارزش پروتئینی بالایی است. دانه کینوا سفید دوبرابر گندم و برنج و نصف گوشت، پروتئین دارد.

بعلاوه از نظر ترکیب پروتئینی مشابه ترکیب کازئین شیر می باشد. در مناطقی از جهان که کمبود مواد غذایی زیاد است و برای نوزادانی که نمی توانند از شیر مادر استفاده کنند، مصرف دانه کینوا سفید به شدت توصیه می شود.

آرد کینوا

پروتئین ویژه در دانه کینوا سفید

اسید آمینه ضروری لیزین در دانه کینوا سفید به وفور یافت می شود، در حالی که گندم فاقد این اسید آمینه است. دانه کینوا سفید، هیستیدین بالاتری از جو، سویا و گندم دارد و از نظر میزان اسید آمینه تریپتوفان، مشابه گندم است.

دانه کینوا سفید، به علت داشتن پروتئین بالا می تواند به عنوان مکمل غذایی در صنعت آرد مورد استفاده قرار می گیرد. آلبومین و گلوبولین دو پروتئین ذخیره ای در موجود در دانه کینوا سفید هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند. همچنین بیو پپتید های موجود در این دانه، کاهنده رادیکال های آزاد و ضد فشار خون می باشند.

دانه کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید مشهد

با معرفی دانه کینوا از سوی سازمان فائو ، مصرف دانه کینوا سفید در سبد غذایی خانوارها قرار گرفت. در سال های اخیر، در کشور ایران نیز تولید دانه کینوا سفید و مصرف آن نیز روند افزایشی داشته است. و بازار خرید و فروش دانه کینوا سفید در مشهد و دیگر شهرهای کشور، نیز رونق یافته است.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در مشهد و هر شهری که هستید، می توانید با مجموعه ما تماس

بگیرید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید و رنگی در مشهد و دیگر مناطق کشور، محصولات متنوعی عرضه می نماید.

همچنین این مجموعه در جهت ترویج کشت بذرو تولید دانه کینوا در مشهد و مناطق مختلف کشور، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید.

کینوا

همکاری در خرید فروش کینوا سفید در مشهد

دانه کینوا پس از برداشت، در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف دانه کینوا، جداسازی شود. این مجموعه برای اولین بار در ایران، فرآیند ساپونین گیری دانه کینوا و فرآوری آن را در داخل کشور انجام می دهد.

پس از فرآوری، دانه های آماده به طبخ کینوا سفید و رنگی را به صورت عمده و در بسته بندی مختلف در اختیار متقاضیان قرار می دهد. همچنین آرد کینوا را نیز از دانه های باکیفیت کینوا تولید و عرضه می کند.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در مشهد و استان های مختلف کشور می باشد. دانه کینوا سفید و آرد مرغوب کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در مشهد و شهرهای مختلف کشور و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *