خرید و فروش بذر کینوا مرودشت

بذر کینوا

بزرگترین مرکز عرضه بذر، دانه و آرد کینوا در کشور، علاوه بر خرید و فروش بذر کینوا در مرودشت ، در زمینه کشت بذر کینوا مشاوره رایگان ارائه می نماید و محصول نهایی را به صورت تضمینی خرید و فروش می کند.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا، بذری بسیار ریز با طیف رنگی وسیعی است. این بذرها از حدود 5000 سال قبل در منطقه آند در آمریکای جنوبی کشت می شوند. کشت بذر کینوا با هدف تولید دانه انجام می شود. مردم این منطقه دانه کینوا را به عنوان غذای اصلی مصرف می کنند.

دانه کینوا سرشار از ریزمغذی های مورد نیاز بدن انسان است. همچنین به علت اینکه سرشار از مواد غذایی مفید است به خاویار گیاهی و مولتی ویتامین معروف است. از دانه کینوا برای تولید آرد کینوا استفاده می شود.

آرد کینوا برای تهیه غلات صبحانه، انواع نان، کیک، بیسکویت، پاستا و فرآورده های آردی با ارزش غذایی بالا، به کار می رود. همچنین دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها، طبخ مشابه برنج و تهیه انواع سوپ، سالاد، خورشت، کتلت و… استفاده می شود.

با توجه به ارزش غذایی بالای دانه کینوا، که سازمان بهداشت جهانی آن را با شیرخشک مقایسه کرد، تقاضا برای مصرف آن در جهان افزایش یافته است. بعلاوه بر تولید دانه کینوا، علوفه کینوا نیز برای خوراک دام و طیور استفاده می شود.

خرید و فروش بذر کینوا در مرودشت رو به افزایش است واستقبال مردم فارس از محصولات کینوا بسیار عالی بوده است.کشت بذر کینوا دوبرابر گندم سودآوری دارد. بنابراین کشت بذر کینوا، علاوه بر بازارهای داخلی، باعث ارزآوری نیز می شود.

کینوا

کشت بذر کینوا در مرودشت

در سال‌های اخیر توجه به کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس و مرودشت افزایش یافته است. هزینه کاشت و برداشت بذر کینوا یک دهم و مصرف آب آن، یک پنجم برنج است. با توجه به قیمت بالا و تقاضا برای دانه کینوا در جهان، کشت این گیاه می‌تواند با حفظ منابع آب، در آمد مناسبی برای کشاورزان داشته باشد.

استان فارس و شهر مرودشت از جمله مناطقی از کشور هستند که در تولید اکثر محصولات کشاورزی پیشتازند. زمین های مستعد و حاصلخیز و آب بسیار خوب به همراه اقلیم مناسب زمینه بسیار خوبی را برای کشت بذر کینوا در این استان فراهم کرده است.

کشت بذر کینوا در مرودشت، با تولید دانه کینوا باکیفیت و با تولید محصولی با عملکرد بالا همراه می باشد. کشت بذر کینوا در مرودشت در دو نوبت بهاره و پاییزه انجام می شود. با استفاده از ماشین آلات کشاورزی مانند ردیفکار پنوماتیک غلات و یا به روش دست پاش، میتوان بذر کینوا را کشت کرد. خرید و فروش کینوا در مرودشت و سایر شهر های فارس می تواند در صورت بالا بودن کیفیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

کینوا

آبیاری و برداشت بذر کینوا در مرودشت

هم چنین برداشت آن به صورت دستی و یا مکانیزه توسط کمباین برداشت کلزا یا سورگم انجام می شود. البته ایجاد تغییرات جزئی در هد برداشت، برای برداشت بذر کینوا ضروری است.مصرف ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا محصولی با عملکرد زراعی مناسب، تولید می‌کند. میزان نیاز آبی بذر و گیاه کینوا ۵ تا ۷ نوبت به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد. بارش های بهاره و پاییزه دفعات آبیاری گیاه کینوا را کاهش می دهد.

بذر کینوا

کود دهی بذر کینوا در مرودشت

مصرف کودهای شیمیایی و آلی افزایش عملکرد محصول نهایی بذر کینوا را به دنبال دارد. مسئله کنترل علف های هرز برای تولید محصولی با کیفیت در مرودشت اهمیت بالایی دارد. حداقل عملکرد بذر کینوا 2 تن و حداکثر عملکرد آن، 5/5 تن هکتار است.

خرید و فروش بذر کینوا در مرودشت

مجموعه ما با وزارت جهاد کشاورزی و با هدف ترویج کشت بذر کینوا در مرودشت و دیگر مناطق کشور، فعالیت می کند. همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در مرودشت و کلیه استان های کشور، به صورت رایگان مشاوره می دهد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در استان های مختلف عرضه می کند. و پس از عقد قرارداد، محصول کینوای تولید شده از کشاورزان عزیز را، به صورت کاملاً تضمینی خرید و فروش می نماید.

بذر کینوا

همکاری در خرید و فروش بذر کینوا در مرودشت

برای خرید و فروش بذر کینوا در مرودشت، به صورت تضمینی و استفاده از مشاوره رایگان مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در مرودشت، می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه به صورت تخصصی و کاملاً رایگان شما را در تولید محصولی با عملکرد بالا، همراهی می نمایند.جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *