قیمت فروش خاویار گیاهی کینوا

غله کینوا

جهت اطلاع از قیمت فروش خاویار گیاهی کینوا ، می توانید با مجموعه ما که بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران است، در ارتباط باشید.

دانه کینوا- خاویار گیاهی

دانه کینوا حدود 5000 سال است که در جنوب آمریکا کشت و تولید می شود. دانه کینوا طی این سال ها و به طور مدوام غذای اصلی مردم آمریکای جنوبی بوده است. دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالا به خاویار گیاهی معروف است.

خاویار گیاهی کینوا در سال 2013 توسط سازمان فائو به سایر کشورهای جهان معرفی شد. این سازمان با همکاری کشورهای تولید کننده و سازمان ملل، سال 2013 را به نام سال کینوا، نامگذاری نمود. سازمان فائو سایر کشورها را به تولید و مصرف خاویار گیاهی کینوا، توصیه کرد.

این سازمان علت تولید خاویار گیاهی کینوا در کشورهای مختلف جهان را مبارزه با فقر و گرسنگی و تأمین امنیت غذایی مردم جهان عنوان نمود. سازمان فائو لقب مولتی ویتامین را به خاویار گیاهی کینوا داد و ارزش غذایی آن را با شیرخشک مقایسه کرد.

پس از آن، خاویار گیاهی کینوا مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفت. در حال حاضر بیش از 100 کشور، خاویار گیاهی کینوا را مورد کشت قرار داده اند. در سال های اخیر خاویار گیاهی کینوا در استان های مختلف کشور نیز کشت می شود. در برخی از مناطق، خاویار گیاهی کینوا، با تولید محصولی با عملکرد بالا همراه است. فروش خاویار گیاهی کینوا در ایران به شدت در حال رونق است.

کینوا

مواد معدنی و اسید آمینه های خاویار گیاهی کینوا

خاویار گیاهی کینوا، تنها محصولی است که دارای تمام اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان است. اسید آمینه ضروری لیزین در خاویار گیاهی کینوا به وفور یافت می شود، در حالی دانه های گندم از این نظر فقیر هستند.

اسید امینه های ضروری موجود در خاویار گیاهی کینوا، مشابه ترکیب پروتئین های شیر یعنی کازئین می باشد. این دانه ها دامنه اسید آمینه گسترده تری نسبت به غلات و حبوبات دارند.

خاویار گیاهی کینوا، هیستیدین بالاتری از جو سویا و گندم دارد. و از نظر میزان اسید آمینه تریپتوفان، شبیه گندم است اما نسبت به سایر غلات غنی تر است. اسید آمینه های سیستئین و متیونین موجود در خاویار گیاهی کینوا، برای کودکان و نوجوانان به شدت مورد نیاز هستند. فروش خاویار گیاهی کینوا در تمامی استان های کشور انجام پذیر است.

خاویار گیاهی کینوا دارای املاح معدنی از جمله آهن، کلسیم، فسفر، روی، منگنز و سلنیم، مس، فیبر و منیزیم می باشد. همچنین دارای انواع ویتامین های B، ویتامین A، E، D و K می باشد.

میزان کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، مس، آهن، روی و منگنز موجود در خاویار گیاهی کینوا، بیشتر از گندم، جو و ذرت است. و به طور کلی مواد معدنی خاویار گیاهی کینوا، سه برابر گندم می باشد.خاویار گیاهی کینوا با داشتن نشاسته ی غلات، پروتئین حبوبات و با داشتن املاح معدنی و ویتامین های مختلف، می تواند جایگزین بسیاری از مواد غذایی شود.

کینوا

قیمت فروش خاویار گیاهی کینوا

با توجه به ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا و رشد بسیار خوب آن در اقلیم های مختلف، سازمان فائو سایر کشورها را به تولید دانه کینوا تشویق کرد. بسیاری از کشورهای جهان خاویار گیاهی کینوا را در سبد غذایی خود قرار داده اند. خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا در ایران نیز، در سال های اخیر رونق یافته است.

جهت اطلاع از قیمت فروش خاویار گیاهی کینوا، می توانید با ما در ارتباط باشید. مجموعه ما در زمینه ترویج بومی سازی تولید خاویار گیاهی کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه خاویار گیاهی کینوای مرغوب که به دست کشاورزان توانمند داخلی تولید می شود را در جمع آوری می نماید. سپس دانه کینوا (خاویار گیاهی کینوا) را فرآوری می نماید. این مجموعه برای اولین بار فرآوری دانه کینوا را در داخل کشور انجام می دهد و دانه کینوای قابل طبخ را تولید می نماید.

کینوا

همکاری در فروش خاویار گیاهی کینوا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری خاویار گیاهی کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک را دارد. مجموعه ما دانه آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا عرضه می نماید.جهت اطلاع از قیمت فروش خاویار گیاهی کینوا، و اطلاع از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *