فروشگاه ماده غذایی کینوا در ایران

خرید خاویار گیاهی کینوا

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه ماده غذایی کینوا در ایران ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیریدو علاوه بر تهیه مرغوب ترین ماده غذایی کینوا و آرد کینوا، از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ماده غذایی کینوا- خاویار گیاهی

گیاه کینوا، متعلق به منطقه آند آمریکای جنوبی است که از حدود 5000 سال قبل در این منطقه کشت می شود. پس از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، دانه های مغذی کینوا تولید می شوند. ماده غذایی کینوا همان دانه های کینوا هستند که ارزش غذایی بالایی دارند. و به خاویار گیاهی معروف هستند.فروشگاه ماده غذایی کینوا عرضه کننده انواع کینوا در سراسر ایران است.

ماده غذایی کینوا از کشت بذر کینوا و رشد گیاه آن، در نقاط مختلف جهان تولید می شود. سازمان خواروبار جهانی (فائو)، با هدف تأمین امنیت غذایی مردم جهان، سال 2013 را به نام کینوا نامید. و سایر کشورها را به کشت بذر، تولید دانه کینوا و مصرف ماده غذایی کینوا توصیه نمود.

میزان پروتئین موجود در ماده غذایی کینوا از غلات بیشتر، است. ترکیب اسیدآمینه ای ماده غذایی کینوا مشابه شیر و میزان روغن آن از دانه های ذرت بیشتراست. ماده غذایی کینوا به عنوان تنها منبع دارای همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان است.

فیبرهای محلول ماده غذایی کینوا مشابه گندم است. همچنین گرانولهای نشاسته ای موجود در ماده غذایی کینوا، کوچک است و فاقد قدرت چاق کنندگی می باشد. به همین دلیل مصرف ماده غذایی کینوا برای همه گروه های سنی توصیه می شود.

کینوا

روش مصرف ماده غذایی کینوا

مصرف ماده غذایی کینوا برای همه گروه های سنی بسیار مفید است. ماده غذایی کینوا به صورت مخلوط با برنج طبخ می شود. همچنین به تنهایی به صورت آبکش، کته و پخته نیز مصرف می شود. ماده غذایی کینوا به صورت پرک نیز تولید می شود. علاقه مندان می توانند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه ماده غذایی کینوا تهیه نمایند.

پرک ماده غذایی کینوا از دانه های پهن شده آن به دست می آید و در غلات صبحانه سرد و گرم، به همراه شیر کاربرد دارد. پرک ماده غذایی کینوا به سوپ و آبگوشت نیز اضافه می شود و ارزش غذایی آن را افزایش می دهد. حلیم تهیه شده از ماده غذایی کینوا نسبت به حلیم جودوسر خوشمزه تر است.

چون ماده کینوا حاوی مقداری ساپونین که دارای بوی تند و محرک دستگاه گوارش است، می باشد. لازم است قبل از پخت، در آب سرد به طور کامل خیس شود. و سپس در مقدار دو برابر آب به مدت 10 دقیقه، پخته شود. قبل از کشیدن غذا بهتر است که به مدت 5 دقیقه بخار کند.
از ماده غذایی کینوا برای تولید پلو، انواع سالاد، سوپ، مرغ شکم پر، و در کنار سبزیجات و انواع لوبیا استفاده می شود.

کینوا

فروشگاه ماده غذایی کینوا در ایران

با توجه به ارزش، ماده غذایی کینوا و رشد بسیار خوب آن در اقلیم های متفاوت، سازمان فائو سایر کشورها را به تولید دانه کینوا تشویق کرد. این سازمان با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده ماده غذایی کینوا، سال 2013 را سال کینوا نامگذاری کرد.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران ماده غذایی کینوا را تولید می نمایند. و بسیاری از خانواده ها در سراسر جهان، آن را در سبد غذایی خود قرار داده اند. خرید ماده غذایی کینوا در ایران نیز، در سال های اخیر روند افزایشی داشته است.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید ماده غذایی کینوا در ایران فعالیت می کند. دانه کینوا، در پوسته خود ماده سمی ساپونین دارد که باید از آن جدا شود. جداسازی ساپونین از دانه های کینوا طی فرآیند فرآوری اتفاق می افتد تا ماده غذایی کینوا قابل مصرف شود.

کینوا

همکاری فروشگاه ماده غذایی کینوا

این مجموعه برای اولین بار فرآوری دانه کینوا و تولید ماده غذایی کینوای قابل مصرف را در داخل کشور انجام می دهد. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری ماده غذایی کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک را دارد. این مراکز می توانند برای خرید ماده غذایی کینوا، باکیفیت بالا به صورت عمده در تناژ بالا، با ما در ارتباط باشند.

این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه ماده غذایی کینوا در ایران، ماده غذایی کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا عرضه می نماید.جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه ماده غذایی کینوا در ایران و استان های مختلف کشور و استفاده از مشاوره رایگان، میتوانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *