قیمت خرید خاویار گیاهی کینوا

کینوا زنجان

جهت اطلاع از قیمت خرید خاویار گیاهی کینوا ، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید و در زمینه مصرف خاویار گیاهی کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دانه کینوا- خاویار گیاهی

گیاه کینوا گیاهی شبه غله، یکساله بهاره است که به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج تعلق دارد. و با هدف تولید دانه کینوا کشت می شود. دانه کینوا سرشار از مواد غذایی است و تنها منبع گیاهی حاوی همه اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان است. به همین دلیل به دانه کینوا، خاویار گیاهی می گویند. خرید خاویار گیاهی کینوا در 100 کشور جهان رواج دارد.

خاویار گیاهی کینوا از حدود 5000 سال قبل، غذای اصلی مردم جنوب آمریکا بوده است. امروزه نیز کشورهای پرو، بولیوی و شیلی بزرگترین تولید کننده و صادر کننده خاویار گیاهی کینوا هستند.پس از نامگذاری سال 2013 به نام کینوا توسط سازمان فائو، کشورهای دیگر نیز به تولید و مصرف خاویار گیاهی کینوا، روی آوردند.

خاویار گیاهی کینوا غذايي كم حجم و بسيار خوش‌هضم و يك منبع غني از پروتئين، آهن، منيزيم، فيبر، فسفر و ويتامين B2 مي‌باشد. خاویار گیاهی کینوا دو برابر برنج پروتئین دارد. همچنین پروتئين كينوا از نظر كمي و كيفي بهتر از دانه غلات متداول است.

خاویار گیاهی کینوا تعادل اسيدآمينه‌اي مطلوب‌تري براي تغذيه انسان نسبت به گندم دارد. همچنین اسیدآمینه ليزين موجود در دانه کینوا نیز دو برابر گندم مي‌باشد.خاویار گیاهی کینوا برای تمام گروه های سنی بسیار مفید است.این مجموعه اولین مرکز خرید و فروش کینوا است.

خرید خاویار گیاهی کینوا

فواید درمانی خاویار گیاهی کینوا

خاویار گیاهی کینوا، حاوی فیبرهای محلول زیادی است که باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی و رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ می شوند. بعلاوه این فیبرها باعث کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می گردند.

افرادی که دارای بیماری ژنتیکی سلیاکی هستند، نمی توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم نمایند. خاویار گیاهی کینوا به دلیل نداشتن گلوتن، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار، در برنامه غذایی این افراد می باشد. همچنین خاویار گیاهی کینوا غذایی مناسب برای بیماران دیابتی می باشد. اخیرا خرید خاویار گیاهی کینوا در ایران به شدت افزایش یافته است.

خاویار گیاهی کینوا دارای بیو پپتید هایی است که باعث کاهش رادیکال های آزاد می شوند و ضد فشار خون است. اسید آمینه های ضروری موجود در خاویار گیاهی کینوا مشابه اسید آمینه های شیر می باشد. افراد بالغی که توانایی هضم قند شیر را ندارند و یا نوزادانی که به طور ژنتیکی نمی توانند شیر را هضم کنند، می توانند از کینوا در رژیم های غذایی خود استفاده کنند.

خرید خاویار گیاهی کینوا

قیمت خرید خاویار گیاهی کینوا

همزمان با معرفی خاویار گیاهی به جهان از سوی سازمان فائو، خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا نیز افزایش یافت. خاویار گیاهی کینوا، با قیمت های مختلف و به صورت عمده و جزئی عرضه می شود. جت اطلاع از قیمت خرید خاویار گیاهی کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی خاویار گیاهی کینوا را فرآوری و عرضه می کند. این مجموعه خاویار گیاهی کینوا را به صورت عمده و بسته بندی، عرضه می نماید.

برنج کینوا

همکاری در قیمت خرید خاویار گیاهی کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. دانه و آرد مرغوب خاویار گیاهی کینوا در ایران، به صورت بسته بندی و همچنین عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

جهت اطلاع از قیمت خرید خاویار گیاهی کینوا، تهیه دانه های مرغوب کینوا، اطلاع از روش صحیح تولید خاویار گیاهی کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، نیز می توانید استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *