خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا

غله کینوا

جهت تهیه خاویار گیاهی کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، تماس بگیرید و در زمینه مصرف آن مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا شبه غله ای است که که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد. گیاه کینوا نوعی گیاه زراعی است که مشابه علف هرز سلمک یا سلمه تره می باشد. پس از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، دانه کینوا برداشت می شود.

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد که مصرف آن باعث همولیز گلبول های قرمز خون می شود. بنابراین پس از برداشت دانه کینوا، ضروری است که ساپونین آن حذف شود. برای خرید و فروش بهترین کینوا تولیدی در کشور می توانید به صورت بسته بندی و فله دانه کینوا خاویار گیاهی را در این شرکت سفارش دهید.

دانه کینوا تنها دانه گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری بدن انسان را دارد. همچنین دارای ارزش غذایی بالایی است که به همین دلیل به خاویار گیاهی معروف می باشد.  دانه کینوا به صورت پخته، کته، آبکش، سرخ کرده، تازه خوری، در انواع غذاهای ایرانی کاربرد دارد.

استفاده از دانه کینوا در انواع سوپ ها، سالاد، برخی دسر ها، انواع آش، آبگوشت و انواع خورشت باعث بهبود ارزش غذایی آن ها خواهد شد. دانه کینوا برای تولید آرد کینوا نیز کاربرد دارد. آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، کیک، شیرینی، بیسکویت و… مورد استفاده قرار می گیرد.

کینوا

پروتئین خاویار گیاهی کینوا

خاویار گیاهی کینوا که همان دانه کینوا است، منبع غنی از پروتئین، املاح مفید و انواع ویتامین ها می باشد. همانطور که بیان شد، خاویار گیاهی کینوا دارای ترکیب کامل از اسید های آمینه مورد نیاز بدن انسان را دارد. خاویار گیاهی کینوا دارای 9 اسیدآمینه است.

مقــدار اســیدهای آمینــه ضــروری موجود در خاویار گیاهی کینــوا، بالاتــر از میــزان مــورد نیــاز روزانــه انسان اســت کــه توســط ســازمان ســلامت جهانــی بــرای هــر فــرد در نظــر گرفتــه شــده اســت. میــزان پروتئیــن موجود در خاویار گیاهی کینــوا بــه انــدازه تخــم مــرغ و نصــف مقــدار پروتئیــن گوشــت می باشد. بهترین کینوا تولیدی در کشور دارای ایتم های استاندارد و تغذیه ای است که فروشندگان کینوا خاویار گیاهی در زمان خرید فروش این به محصول به آن توجه نمی کنند و کینوا عمده نامرغوب را با قیمت های بالا خریداری می کنند . این مجموعه با ارائه ی استاندارد های مورد نیاز برای تولید و عرضه کینوا و مصرف این محصول در جامعه به خصوص رستوران ها دارای پرتکل های بسیار عالی است و علاقه مندان به مصرف این محصول حمایت می کند.

میــزان پروتئیــن موجود در دانه کینوا، بــه طــور متوســط دو برابــر دانه های برنــج و گندم است. همچنین خاویار گیاهی کینوا از نظر میــزان اســیدهای آمینــه لیزیــن، میتونیــن و تیرئونین نسبت به غــلات خانــواده گندمیــان و لگوم هــا، غنی تر است.

دو پروتئین ذخیره ای موجود در ماده غذایی کینوا آلبومین و گلوبولین هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند. پپتید های موجود در ماده غذایی کینوا باعث کاهش رادیکال های آزاد شده، همچنین ضد فشار خون نیز می باشند.

کینوا

خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا

در سال های اخیر کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا در کشور رونق یافته است. با افزایش شناخت جامعه نسبت به ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا (دانه کینوا)، نیز مصرف آن در بین خانوارها، سیر صعودی دارد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا، آرد کینوا و بذر کینوا در استان های مختلف کشور فعالیت می نماید.  این مجموعه به عنوان اولین مرکز فرآوری ماده غذایی کینوا در ایران، انواع مواد غذایی کینوا که شامل دانه های سفید و رنگی کینوا هستند، را توزیع می نماید. این مرکز دانه های آماده به طبخ خاویار گیاهی کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف عرضه می کند.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه خاویار گیاهی کینوا و آرد آن، در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند. و با تهیه خاویار گیاهی کینوا، در زمینه تولید محصولات حاوی خاویار گیاهی کینوا پیشرو باشند.

جهت تهیه خاویار گیاهی کینوا به صورت عمده و بسته بندی در مناطق مختلف کشور، می توانید با مجموعه ما که بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور است، تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *