مرکز فروش عمده کینوا

کینوا

جهت تهیه بذر، دانه و آرد کینوا در تناژ بالا، می توانید با بزرگترین مرکز فروش عمده کینوا در ایران، در ارتباط باشید و در زمینه کشت بذر کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دانه کینوا

دانه کینوا از هزاران سال قبل تا به امروز، غذای اصلی مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی است. ارزش غذایی دانه کینوا باعث شده که در بین مردم این مناطق به خاویار سبز معروف باشد. سال 2013 توسط سازمان فائو و با همکاری کشورهای تولید کننده و سازمان ملل، به نام سال کینوا نامگذاری گردید.

با معرفی عمده کینوا توسط سازمان فائو و بیان ارزش غذایی و زراعی آن، کشورهای مختلف جهان به کشت و تولید دانه کینوا روی آوردند. در سال های اخیر، دانه کینوا در مناطق مختلف کشور نیز، تولید می شود.

دانه کینوا سرشار از مواد مغذی است و در شرایط آب و هوایی مختلف نیز تولید می شود. گیاه کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و حتی در زمین های زراعی فقیر نیز، پس از رشد، دانه کینوا تولید می کند. فروش عمده کینوا را می توانید از این مجموعه در حجم های مختلف سفارش دهید.

دانه کینوا، تنها منبع گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری بدن انسان را دارد. همچنین سرشار از ویتامین ها، املاح معدنی، پروتئین و آنتی اکسیدان می باشد. بنابراین غذایی بسیار مناسب برای گروه های سنی مختلف می باشد.

کینوا

فواید عمده کینوا

همانطور که بیان گردید دانه کینوا به علت داشتن مواد مغذی، فواید زیادی دارد. فواید عمده کینوا به طور خلاصه در ادامه بیان می شود. آرد کینوا و دانه کینوا برای تهیه غذای کمکی برای کودکان و خردسالان به صورت فرنی استفاده می شود. مصرف آن باعث تامین پروتئین، ویتامین و مواد مورد نیاز برای رشد کودکان می گردد.

مصرف دانه کینوا توسط نوجوانان و جوانان، باعث تامین املاح معدنی و ماهیچه سازی می شود. علاوه بر این موارد کلسیم موجود در دانه کینوا، باعث استحکام استخوان ها می شود.

املاح و ویتامین موجود در دانه کینوا از خستگی و تحلیل عضلانی جلوگیری می کند. ریبوفلاوین آن باعث شفاف شدن پوست و جوان شدن سلول ها می شود. مصرف روزانه دانه کینوا نیاز بدن به ویتامین ها را تامین می کند و با توجه به کوچک بودن گرانول های نشاسته ای آن، هیچ عارضه چاقی ایجاد نمی کند. فروش عمده کینوا درشهر های مختلف ایران امکان پذیر است.

فیبر بالای موجود در دانه کینوا مانع یبوست می شود. و ویتامین E موجود در آن باعث بهبود بینایی و کاهش روند آب مروارید می شود و همچنین از ریزش مو جلوگیری میکند. کلسیم موجود در دانه کینوا از روند پوکی استخوان جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش می‌دهد. ویتامین و املاح معدنی موجود در دانه کینوا باعث ایجاد انرژی در افراد شده، و روند پیر شدن سلولهای بدن را کاهش می‌دهد.

کینوا

مرکز فروش عمده کینوا

دانه کینوا دارای پوششی گلیکوزیدی به نام ساپونین است. ساپونین ماده ای سمی است و باعث همولیز سلول های خونی می شود. بنابراین برای مصرف خوراکی، پوسته ساپونین دار آن، باید جدا گردد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را عرضه می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز کشت بذر و تولید کینوا، در جهت تولید دانه کینوا با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده کینوا، دانه و آرد مرغوب کینوا را به صورت بسته بندی و همچنین عمده در تناژ بالا عرضه می نماید.

دانه کینوا

همکاری در مرکز فروش عمده کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند.برای تهیه دانه و آرد مرغوب کینوا به صورت عمده، می توانید با مرکز فورش عمده کینوا تماس بگیرید و از سایر خدمات این مجموعه، استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *