قیمت فروش ماده غذایی کینوا

سایت کینوا برای دیابت

جهت اطلاع از قیمت فروش ماده غذایی کینوا ، می توانید با بزرگترین مرکز عرضه و فرآوری دانه کینوا، در ارتباط باشید و درباره نحوه مصرف آن از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ماده غذایی کینوا مولتی ویتامین

گیاه کینوا، گیاهی دولپه، شبه غله و متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج است. پس از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، دانه های مغذی آن که به عنوان ماده غذایی کینوا مورد مصرف هستند، جداسازی می شوند. گیاه کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود، اما برگهای جوان این گیاه نیز به عنوان سبزی تازه، مصرف غذایی نیزدارد.

البته همانطور که بیان گردید، کینوا که در بین مردم جهان شناخته شده است، همان دانه کینوا می باشد. کینوا، تنها منبع گیاهی است که لیست کاملی از اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد. ماده غذای کینوا حاوی 19 اسید آمینه و همچنین دارای پروتئین و ویتامین های گروه B و E می باشد. فروش ماده غذایی کینوا را می توانید با قیمت های نازل در این مجموعه تهیه کنید.

سازمان فائو به پیشنهاد کشورهای تولید کننده ماده غذایی کینوا، سال 2013 را به نام سال کینوا، نامگذاری نمود. این سازمان ارزش غذایی، ماده غذایی کینوا را با شیرخشک مقایسه کرد. و لقب مولتی ویتامین را برای آن پیشنهاد کرد. همچنین ماده غذایی کینوا به خاویار گیاهی نیز معروف است.

دانه کینوا

فواید مصرف ماده غذایی کینوا برای زنان باردار و شیرده

در بین بانوان ایرانی کم خونی و فقر آهن بسیار شایع است. مخصوصاً در زمان بارداری و شیردهی تامین آهن موردنیاز بدن، بسیار مهم است. خوردن انواع قرص های شیمیایی، در بین خانم ها برای تامین آهن مورد نیاز بدن، روشی رایج می باشد. قیمت فروش ماده غذایی کینوا به دلایل ارزش بالای غذایی در ایران رو به کاهش است.

داشتن تغذیه ی مناسب از روش های بی ضرر و بسیار تاثیر گذار برای رفع انواع کمبودهای بدن می باشد.ماده غذایی کینوا که سرشار از آهن است، گزینه مناسب و بی خطری برای تأمین آهن مورد نیاز زنان باردار و شیرده می باشد.

همچنین مصرف ماده غذایی کینوا در دوران بارداری و شیردهی، باعث تامین پروتئین، ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز جنین و مادر می گردد. گرانول های نشاسته ای موجود در غله کینوا بسیار کوچک است و علاوه بر اینکه مانع افت فشار و ضعف در این افراد می شود، فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد.

یبوست از بیماری های شایع در دوران بارداری است که اغلب افراد را مجبور به مصرف داروهای شیمیایی می کند. ماده غذایی کینوا مشابه سایر غلات، فیبرمحلو بالایی دارد. مصرف این ماده غذایی، باعث بهبود کارکرد روده بزرگ شده و مانع یبوست می گردد. سالمندان عزیز می توانند از مراکز فروش معتبر ماده غذایی کینوا را استعلام نمایید.

مصرف ماده غذایی کینوا، به عنوان مکمل غذایی سرشار از مواد مغذی، در دوران بارداری و شیردهی بسیار مفید می باشد. و هیچ محدودیتی برای مصرف آن در این دوران، وجود ندارد.

کینوا


قیمت فروش ماده غذایی کینوا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش ماده غذایی کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، شما را از قیمت ماده غذایی کینوا، آگاه می نماید. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش ماده غذایی کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید با ما تماس بگیرید.

این مجموعه پس از فرآوری دانه کینوا، ماده غذایی کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته های مختلف عرضه می نماید. همچنین آرد کینوا را که از دانه های باکیفیت کینوا تولید می کند را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

کینوا

همکاری در قیمت فروش ماده غذایی کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. و در زمنیه تهیه ماده غذایی کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا، با علاقه مندان همکاری می نماید.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند. می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند و در زمینه تولید محصولات حاوی ماده غذایی کینوا، از ما مشاوره دریافت نمایند.برای اطلاع از قیمت فروش ماده غذایی کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *