تاثیر دانه گیاه کینوا بر مشکلات گوارشی

کینوا

تاثیر دانه گیاه کینوا بر مشکلات گوارشی چیست ؟ دانه گیاه کینوا چه خواصی دارد ؟ کینوا را از چه مراکزی می توان تهیه نمود؟

معرفی دانه گیاه کینوا

دانه گیاه کینوا یکی از قدیمی ترین گیاهان موجود در دنیا می باشد. این دانه های شگفت انگیز بومی کشورهای آمریکای جنوبی بوده و هم خانواده های آن مانند سلمه، اسفناج و چغندر قند در کشورهای خاورمیانه کشت و کار می شود. هم اکنون کشت کینوا در ۷۰ کشور دنیا رواج یافته و در دهه های اخیر نیز در خاورمیانه توسعه یافته است.

دانه گیاه کینوا خواص بسیار زیادی داشته و به دلیل تاثیرات بسیار زیادی که بر روی افزایش سطح سلامت جامعه داشته است، آن را به عنوان یک سوپر فود یا خاویار گیاهی معرفی کرده اند. یکی از خواص آن تاثیر بسیار مثبت آن بر مشکلات گوارشی می باشد.


در عصر حاضر به دلیل خوردن بسیاری از غذا های نامطلوب و فست فود و به دلیل کمبود وقت برای طبخ غذا بسیاری از غذاهایی که افراد مصرف می کنند ارزش غذایی بالایی ندارد و کمبود ویتامین و املاح معدنی را در اقشار مختلف جامعه به وضوح می‌توان دید.

کینوا

تاثیر دانه کینوا بر دستگاه گوارش

گاستروآندریت به معنی آزردگی و عفونت لوله گوارش بوده که معمولا به شکل ناگهانی و شدید موجب به هم خوردن وضعیت گوارشی می گردد. علائم گاستروآندریت عبارت اند از : اسهال , ضعف , تب , بی اشتهایی و تهوع و گاهی استفراغ.

یکی دیگر از دلایل بروز حالت تهوع کمبود منگنز در بدن می باشد. منگنز گر چه یک عنصر مغذی کمیاب بوده اما وجود ان در بدن جهت انجام فعالیت های بدنی ضروری است و در صورت کمبود آن در بدن علاوه بر استفراغ و تهوع مشکلات دیگری نیز بروز می کند. دانه گیاه کینوا به سبب دارا بودن میزان بالای منگنز یک ماده غذایی بسیار مناسب برای تامین املاح معدنی به شمار می رود.

کینوا

خرید دانه کینوا ایرانی

این مجموعه در نظر دارد مباحث توسعه و معرفی گیاه کینوا را در اختیار شما عزیزان قرار داده و با تولید کینوا ایرانی و عرضه محصول به استان های مختلف قیمت مصرف کننده کینوا کاهش داده و مصرف دانه کینوا مانند برنج همه گیر و قابل مصرف شود. از این پس علاقه مندان به این محصول می‌توانند با ارتباط گرفتن با این مجموعه در کمترین زمان ممکن دانه کینوا ایرانی مورد نظر خود را تهیه نموده و با کمترین قیمت در شهر خود تحویل بگیرند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *