خرید و فروش عمده کینوا

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش عمده کینوا در ایران ، برای اولین بار در کشور، اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است و دانه های آماده به طبخ کینوا را به صورت عمده و جزئی در استان های مختلف کشور، عرضه می نماید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا بومی منطقه آند در جنوب آمریکای است که از گیاهی به همین نام به دست می آید. از حدود 5000 سال قبل تا به امروز، دانه کینوا به عنوان غذای اصلی مردم این مناطق مصرف می شود. دانه کینوا غنی از موادغذایی مورد نیاز بدن انسان می باشد و به همین دلیل به خاویار گیاهی معروف شده است.

سازمان فائو با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده غله کینوا، سال 2013 را سال کینوا نام گذاری کرده است. این سازمان سایر کشورها را به کشت وتولید دانه کینوا ترغیب می کند. و هدف از تولید دانه کینوا را تأمین امنیت غذایی و مبارزه با فقر و گرسنگی عنوان می نماید.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان به تولید دانه کینوا پراخته اند و خانواده های زیادی آن را در سبد غذایی خود قرار داده اند. در سال های اخیر، دانه کینوا در مناطق مختلف کشور نیز کشت می شود و پس از فرآوری مورد مصرف قرار می گیرد. خرید و فروش دانه کینوا عمده و جزئی در این مجموعه انجام می پذیرد.

دانه کینوا تنها دانه گیاهی است که اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را به طور کامل دارد. دانه کینوا 19 اسید آمینه دارد و ترکیب اسیدآمینه های موجود در دانه کینوا مشابه ترکیب پروتئین های شیر می باشد. همچنین دانه کینوا، حاوی انواع پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان، امگا 3، فیبر، منیزیم، روی، کلسیم، آهن و… می باشد.

کینوا

موارد مصرف دانه کینوا

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که هیچ محدودیت مصرفی برای گروه های مختلف سنی ندارد. همچنین مصرف دانه کینوا به دلیل داشتن مواد حجیم، آثار بسیار مثبتی مانند پایین آوردن میزان کلسترول و کم کردن میزان انسولین در خون را در پی دارد.

دانه کینوا فاقد گلوتن است و غذایی بسیار مناسب و با خاصیت دارویی برای بیماران دیابتی و سلیاکی می باشد. زیرا دستگاه گوارش این افراد قادر به هضم غلات گلوتن دار نیست. دانه کینوا و فرآورده های آن، گزینه بسیار مناسبی برای برنامه غذایی این افراد می باشد. کینوا بدون گلوتن به صورت عمده برای بیماران خاص خرید و فروش می شود.

دانه کینوا به صورت تازه خوری مصرف می شود. همچنین مشابه برنج به صورت، پخته، کته و آبکش مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دانه کینوا برای افزایش ارزش غذایی انواع سالاد، سوپ و خورشت استفاده می شود. آرد کینوا نیز برای غنی سازی انواع نان، بیسکویت، کیک، فرنی و پاستا کاربرد دارد.

خرید فروش کینوا عمده

خرید و فروش عمده کینوا

دانه کینوا به خاویار گیاهی و مولتی ویتامین معروف است. جایگاه خود را در سبد غذایی در برخی از کشورها به خوبی پیدا کرده است. در سال های اخیر، کشت و تولید دانه کینوا در ایران نیز افزایش یافته است. و با رونق بازار کینوا در کشور، خرید و فروش عمده کینوا و جزئی آن نیز افزایش یافته است.

این مجموعه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا در استان های مختلف کشور فعالیت می نماید. این مجموعه پس از جمع آوری دانه های باکیفیت، برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است.

خرید فروش کینوا عمده

همکاری در خرید و فروش عمده کینوا

این مجموعه دانه های مرغوب و باکیفیت کینوا که به دست کشاورزان عزیز ایرانی تولید شده را فرآوری می کند. و در زمینه خرید و فروش عمده کینوا در کشور فعالیت می نماید. مجموعه ما دانه سفید و رنگی (قرمز و سیاه) کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا و همچنین در بسته های مختلف توزیع می کند.

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه توزیع دانه کینوا می باشد. جهت اطلاع از کلیه خدمات مجموعه ما، خرید و فروش عمده کینوا، استفاده از مشاوره رایگان و … می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *