سایت جامع گیاه کینوا

کینوا

سایت جامع گیاه کینوا که توسط بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران راه اندازی شده است، در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه های مرغوب کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

معرفی گیاه کینوا

گیاه کینوا، گیاهی مقاوم به خشکی، شوری و یخ زدگی است که بومی آمریکای جنوبی است. کشورهای پرو، بولیوی و شیلی بزرگترین تولید کننده و صادر کننده، دانه گیاه کینوا هستند. در سال های اخیر کشت گیاه کینوا علاوه بر این کشورها، در سایر کشورهای جهان نیز ترویج یافته است. و بیش از 100 کشور جهان به کشت گیاه کینوا پرداخته اند.

گیاه کینوا به علت تنوع ژنتیکی بالایی که دارد، قابلیت سازگاری به اقلیم های مختلف را دارد. و در مناطق مختلف جهان با شرایط آب و هوایی مختلف کشت می شود. در سال های اخیر، استان های مختلف کشور، نیز گیاه کینوا را مورد کشت و کار قرار داده اند. در این سایت می توانید روش های تولید به صرفه را آموزش ببینید.

کینوا

دانه های گیاه کینوا

هدف از کشت گیاه کینوا، تولید دانه های کینوا است که دارای ارزش غذایی بالا و انواع مواد مغذی هستند، می باشد. پس از رسیدگی فیزیولوژیک گیاه کینوا، دانه های مغذی کینوا برداشت می شود. این دانه ها در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارند که باید جدا شود.

در سایت گیاه کینوا می توانید از مشاوران مجموعه اطلاعات تخصصی دریافت نمایید. ساپونین موجود در دانه کینوا، طی فرآیند فرآوری حذف می شود. و پس از آن، دانه کینوا آماده به طبخ و مصرف می گردد. مجموعه ما برای اولین بار در ایران، دانه حاصل از رشد گیاه کینوا را فرآوری نموده و به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید. جهت تهیه دانه آماده به طبخ کینوا و مشاوره درباره تولید و مصرف آن، می توانید با ما در ارتباط باشید.

کینوا

ارزش غذایی دانه گیاه کینوا

دانه کینوا دانه ای عاری از گلوتن است. مصرف دانه کینوا برای بیماران سلیاکی که نمی توانند از مواد گلوتن دار مانند گندم و فرآورده های آن، استفاده نمایند، بسیار مناسب است. دانه کینوا و غذاهای حاوی آن، بسیار خوش هضم و سبک می باشند. در سایت گیاه کینوا می توانید اطلاعات جامع در مورد این گیاه با ارزش دریافت کنید.

گرانول های نشاسته ای موجود در دانه کینوا بسیار ریز هستند. این نشاسته زود هضم، باعث شده که برای کنترل دیابت نوع 2 نیز مفید باشد. و مصرف دانه کینوا، هیچ اثر چاق کنندگی نداشته باشد.

دانه کینوا، دارای املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، فیبر و آهن و ویتامین ب، ویتامین ای و آنتی اکسیدان می باشد.همچنین دانه کینوا حاوی همه اسید آمینه های ضروری بدن انسان است. مصرف دانه کینوا برای تمام گروه های سنی از جمله خردسالان و کودکان، نوجوانان و جوانان، زنان باردار و شیرده، سالمندان، ورزشکاران و آقایان توصیه می شود.

ماده غذایی کینوا

سایت جامع گیاه کینوا

در سال های اخیر کشت گیاه کینوا و تولید دانه آن در کشور افزایش یافته است. دانه گیاه کینوا با کیفیت بسیار مناسبی در استان های مختلف کشور، تولید می گردد و مورد مصرف قرار می گیرد. البته هنوز افراد زیادی، شناخت کافی درباره نحوه کشت گیاه کینوا و موارد مصرف دانه آن، ندارند.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت گیاه کینوا و تولید دانه کینوا در کشور، فعالیت می نماید. این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف کشور، دانه گیاه کینوا را با کیفیت مطلوب تولید می نماید. و پس از تولید دانه کینوا ، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است.

کینوا

همکاری در سایت جامع گیاه کینوا

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه گیاه کینوا، تجربیات مفیدی درباره گیاه کینوا و محصولات آن دارد. با هدف ارائه این تجربیات و معرفی کامل گیاه کینوا، سایت جامع گیاه کینوا را راه اندازی کرده است. سایت جامع گیاه کینوا، علاوه بر معرفی بذر و دانه گیاه کینوا، خواص و روش های مصرف دانه و آرد کینوا را بیان می نماید. همچنین در سایت جامع گیاه کینوا، روش صحیح کشت بذر کینوا در استان های مختلف کشور، بیان می گردد.

این مجموعه آماده همکاری در زمینه عرضه دانه و آرد کینوا برای متقاضیان عزیز به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد. مجموعه ما با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و شرکت های صنایع تبدیلی در زمینه ارائه دانه باکیفیت کینوا، همکاری می نماید.

جهت اطلاع از کلیه خدمات مجموعه ما، مشاوره کشت گیاه کینوا، خرید و فروش تضمینی بذر گیاه کینوا، تهیه دانه و آرد باکیفیت گیاه کینوا و… ، می توانید با ما تماس بگیرید یا به سایت جامع گیاه کینوا، مراجعه نمایید.

ارتباط با کینوا

1 دیدگاه

  1. الهه

    سلام ممنون از سایت خوبتون مقاله ای خیلی خوبی دارید اتفاقا من چند روز پیش گیاه سانسوریام رشد نمیکرد و با سایت جوانه بان آشنا شدم خوبی این سایت این بود مشاوره آنلاین داشت و من تونستم به راحتی و بی دردسر از مشاوران جوانه بان مشاوره بگیرم. الانم چند روز بعد مشاوره اون ها حال گیاهان سانسوریام خوب شده به شما هم پیشنهاد میکنم اگه شما هم در مورد بیماری گل و گیاهتون و زمینه نگهداری آن ها پرسشی دارید به سایت جوانه بان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *