خرید و فروش ماده غذایی کینوا

کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری ماده غذایی کینوا، علاوه بر خرید و فروش ماده غذایی کینوا و آرد آن، در زمینه تولید و مصرف ماده غذایی کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

ماده غذایی کینوا خاویار گیاهی

ماده غذایی کینوا به عنوان تنها ماده حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان مطرح شده است. ماده غذایی کینوا سرشار از پروتئین است و به اندازه نصف مقدار پروتئین گوشت قرمز، دارای پروتئین است. همچنین ماده غذایی کینوا بــه طــور متوســط دو برابــر برنــج، پروتئین دارد. خرید ماده غذایی کینوا در ایران رو به افزایش است.

دو پروتئین ذخیره ای موجود در ماده غذایی کینوا آلبومین و گلوبولین هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند. پپتید های موجود در ماده غذایی کینوا باعث کاهش رادیکال های آزاد می شوند، همچنین ضد فشار خون نیز هستند.ماده غذایی کینوا مشابه غلات فیبر محلول بالایی دارد که باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی شده و همچنین باعث رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ می شود.

کینوا

ارزش ماده غذایی کینوا

میزان روغن موجود در ماده غذایی کینوا از ذرت بیشتر می باشد. فراوان ترین اسید چرب ماده غذایی کینوا اسید لینولئیک بوده که نقش مثبتی بر بهبود بیماری های قلبی و عروقی دارد و باعث بهبود حساسیت به انسولین نیز می گردد.

فیتواسترول و بتافیتواسترول ماده غذایی کینوا نسبت به دانه های کدو، جو و ذرت بیشتر است. همچنین میزان آنتی اکسیدان های ماده غذایی کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه نیز زیاد تر است. خرید ماده غذایی کینوا برای بیماری های خاص به صورت ویژه انجام می گیرد.

از ماده غذایی کینوا در تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی و در تولید پاستا ، غلات صبحانه ، نوشیدنی استفاده می شود. همچنین ماده غذایی کینوا به عنوان جایگزین برنج، تولید نان، بیسکوئیت و غذای کودک و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس استفاده می شود.

ماده غذایی کینوا زا حدود 50000 سال قبل در جنوب آمریکا به عنوان غذایی اصلی مردم، مورد استفاده قرار می گرفته است. و به علت ارزش غذایی بالا و غنی بودن از مواد غذایی به خاویار گیاهی معروف است.

کیک و نان کینوا

فواید مصرف ماده غذایی کینوا سالمندان

مصرف ماده غذایی کینوا برای سالمندان نیز بسیار مفید است و ماده غذایی کینوا غذای خوش هضم و سبک است. مصرف ماده غذایی کینوا برای افراد سالمند که اغلب از خوردن گوشت محروم هستند، انرژی مورد نیاز بدن آنها را تامین می نماید. خرید ماده غذایی کینوا برای سالمندان تخفیف ویژه ای دارد.

فیبر بالای موجود در ماده غذایی کینوا مانع یبوست می شود. و ویتامین E موجود در آن باعث بهبود بینایی و کاهش روند آب مروارید می شود و همچنین از ریزش مو جلوگیری میکند.

کلسیم موجود در کینوا از روند پوکی استخوان جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش می‌دهد. ویتامین و املاح معدنی موجود در ماده غذایی کینوا به آنها نیروی بهتری می دهد، و روند پیر شدن سلولهای بدن سالمندان را کاهش می‌دهد.

بسیاری از سالمندان مجبور به استفاده از داروهای مولتی ویتامین هستند زیرا نمی تواند از غذاهای مختلف استفاده نماید. مصرف روزانه ماده غذایی کینوا نیاز بدن به ویتامین ها را تامین می کند و با توجه به تحرک کم در سالمندان هیچ عارضه چاقی ایجاد نمی کند.

خرید ماده غذایی کینوا

خرید و فروش ماده غذایی کینوا

در سال های اخیر بذر کینوا در استان های مختلف ایران نیز مورد کشت و کار قرار گرفته است و مصرف ماده غذای کینوا که همان دان های ارزشمندو ریز کینوا هستند، نیز افزایش یافته است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش ماده غذایی، آرد کینوا و بذر کینوا در استان های مختلف کشور فعالیت می نماید.

این مجموعه به عنوان اولین مرکز فرآوری ماده غذایی کینوا در ایران ، انواع مواد غذایی کینوا که شامل دانه های سفید و رنگی کینوا هستند، را توزیع می نماید. این مرکز دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه ماده غذایی و آرد کینوا، در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند. و با تهیه ماده غذایی کینوا، در زمینه تولید محصولات حاوی ماده غذایی کینوا پیشرو باشند.

خرید ماده غذایی کینوا

همکاری در خرید و فروش ماده غذایی کینوا

جهت خرید و فروش ماده غذایی کینوا که در داخل کشور و به دست کشاورزان عزیز ایرانی تولید می شود و استفاده از سایر خدمات شرکت، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *