مرکز فروش ماده غذایی کینوا

کینوا

بزرگترین مرکز فروش ماده غذایی کینوا در ایران، علاوه بر تولید دانه و آدر کینو ا، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری ماده غذایی کینوا نموده و ماده غذایی آماده به طبخ کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا عرضه می نماید.

ماده غذایی کینوا- خاویار گیاهی

ماده غذایی کینوا از گیاهی یک ساله متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج به دست می آید. پس از رشد گیاه کینوا، دانه های مغذی کینوا تولید می شود که به عنوان ماده غذایی مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین برگ های جوان گیاه کینوا هم به عنوان سبزی تازه و یا پخته مورد مصرف شده و بخشی از ماده غذایی کینوا هستند.

عرضه و فروش ماده غذایی کینوا در بسیاری از کشور های دنیا انجام می شود، و طی هزاران سال غذای مردم جنوب آمریکا بوده است و در بین آنها به خاویارسبز معروف است. کشورهای پرو، بولیوی و شیلی بزرگترین تولید کنندگان ماده غذایی کینوا هستند. در سال 2003، بولیوی و پرو با 88% تولید جهانی بزرگ‌ترین صادرکنندگان ماده غذایی کینوا نیز بودند.

در حال حاضر هزاران هکتار از زمین های زراعی در سراسر جهان زیر کشت ماده غذایی کینوا رفته اند. و کشورهای مختلف جهان، ماده غذایی کینوا را در سبد مصرفی خود قرار داده اند. در سالهای اخیر کشت گیاه کینوا و تولید ماده غذایی کینوا در ایران نیز روند افزایشی داشته است.

روش مصرف ماده غذایی کینوا

ماده غذایی کینوا شامل دانه های سفید، قرمز و یا سیاه کینوا می گردد که ارزش غذایی بالایی دارند. از ماده غذایی کینوا برای تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی آن استفاده می شوند. همچنین ماده غذایی کینوا برای تولید پاستا، غلات صبحانه، نوشیدنی های مالتی، تولید نان، بیسکویت و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس کاربرد دارد. ماده غذایی کینوا، به عنوان یک وعده غذایی سبک و خوش هضم، باعث سیری زود رس می گردد.

یک رژیم غذایی کامل و متعادل مخصوصاً برای افراد گیاه خوار محسوب می شود. ماده غذایی کینوا دارای گرانول های نشایته ای بسیار ریزی است و مصرف آن علاوه بر تامین قندخون مورد نیاز بدن، چاق کننده نیست.

همانطور که بیان شد، دانه های کینوا به عنوان ماده غذایی کینوا مطرح هستند. ماده غذایی کینوا طعم خاصی ندارد و طعم آن به گندم و ذرت شباهت دارد. برای تهیه انواع غذاهای ایرانی، اعم از سوپ، سالاد و انواع خورشت ها و دسرها از ماده غذایی کینوا می توان استفاده کرد. مصرف ماده غذایی کینوا در خوراکی های مختلف روزانه، علاوه بر غنی سازی این مواد، تغییری در طعم اصلی آن ایجاد نمی نماید.

غله کینوا تهران

خواص ماده غذایی کینوا

افزایش فروش ماده غذایی کینوا به عنوان پروتئین گیاهی می تواند تاثیر زیادی در ارتقا سلامت مردم داشته باشد. میزان پروتئین آن دو برابر و مواد معدنی آن سه برابر گندم است. مصرف ماده غذایی کینوا، علاوه بر کمک به رشد طبیعی بدن، گرما و انرژی بدن را نیز حفظ می کند

ماده غذایی کینوا نشاسته ی سایر غلات و پروتئین حبوبات را دارد. همچنین ارزش پروتئینی بالایی نیز دارد. سرعت هیدرولیز پروتئین های ماده غذایی کینوا توسط باکتری های دستگاه گوارشی نسبت به پروتئین های گندم بیشتر است.

همچنین ماده غذایی کینوا، دارای املاح معدنی شامل آهن، فیبر، منیزیم، پتاسیم و روی، کلسیم، امگا3 و آنتی اکسیدان می باشد. و غذایی بسیار مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان و تأمین آهن موردنیاز زنان باردار و شیرده می باشد.

انواع دانه کینوا

ماده غذایی کینوا سوپر فود

ماده غذایی کینوا دارای ویتامین های مختلف از جمله ویتامین های E و ویتامین های گروه B است. و استفاده از آن به جای مکمل های شیمیایی در افراد سالمند، ویتامین های بدن آن ها را تأمین می نماید. امروزه در سراسر دنیا این ماده ارزشمند به فروش می رسد.

ماده غذایی کینوا، تنها منبع گیاهی است که حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان می باشد. دو پروتئین ذخیره ای موجود در ماده غذایی کینوا، آلبومین و گلوبولین هستند. این پروتئین ها در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند و به عنوان مکمل در صنعت تولید آرد نیز استفاده می شوند.

یکی از مواد موجود در ماده غذایی کینوا، ماده معدنی فیبر است که به مقدار زیاد یافت می شود. وجود فیبر بالا در ماده غذایی کینوا، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی و رشد میکروارگانیسم های مفید روده بزرگ می شود.

همچنین فیبر های موجود در ماده غذایی کینوا باعث کاهش کلسترول خون و بهبود هضم غذا و همچنین کاهش شاخص قند خون می گردند.بعلاوه میزان روغن موجود در ماده غذایی کینوا نسبت به دانه های ذرت بیشتر است. فراوان ترین اسید چرب موجود در ماده غذایی کینوا، اسید لینولئیک است که نقش مثبتی بر بهبود بیماری های قلبی و عروقی دارد. و همچنین حساسیت به انسولین را نیز کاهش می دهد.

برنج کینوا

مرکز فروش ماده غذایی کینوا

همانطور که بیان شد، در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت می کنند. و بسیاری از کشورها مصرف ماده غذایی کینوا که همان دانه آن است را، در سبد غذایی خود قرار داده اند. در استان های مختلف ایران نیز، با افزایش تولید و مصرف ماده غذایی کینوا، خرید و فروش آن نیز افزایش یافته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید، خرید و فروش ماده غذایی کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، و دادن مشاوره رایگان یه کشاورزان عزیز، تولید ماده غذایی کینوا را ترویج می نماید.

این مجموعه، همچنین به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری و فروش ماده غذایی کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را تولید و عرضه می نماید. این مرکز ماده غذایی آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا را به صورت بسته بندی با سایز های مختلف و همچنین در تناژ بالا عرضه می کند.

همکاری فروش ماده غذایی کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه تهیه دانه و آرد کینوا در استان های مختلف کشور است. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با تهیه دانه و آرد مرغوب کینوا، در زمینه تولید محصولات حاوی ماده غذایی کینوا پیشرو باشند. برای تهیه ماده غذایی کینوا که در داخل تولید می شود و از کیفیت بالای برخوردار است، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *